haluan kertoa teille tämän

Anonyymi-ap

Haluan kirjoittaa tänne yksinäisyys palstalle koska mulla ei ootyttöystävää ja en halua sellaista koska minä harrastan maksullisia naisia ja ne on todella mukavia naisia ja ne ymmärtää ja osaa ja hyväksyy juuri sellaisena kuin ja ei ne oo niin kalliita kuin luulaan ainakaan täälläpäin pääsee paljon helpommalla kuin jossain parisuhteessa jossa tulisi riitoja naisen kanssa ja niin edelleen minusta seurustelu on aivan liian yliarvostettua jos joku ei hyväksy maksullista naisentoimintaa niin se on hänen ongelmansa koska en käytä sellaisia jotka ovat parituksen uhreja vaan sellaisia jotka tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan ja vain suomalaisia naisia kyllä sen tietää jos ne on parituksen uhreja kun on paljon kokemusta asiasta ja saa mitä haluaa tavalliset naiset ei osaa kuten ne osaa no eipä tässä muuta tällä kertaa joten suosittelen muille yksinäisille miehille samaa jotka ei saa muuten naista ja kokee yksinäisyyttä

1

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juuri sinun kaltaisiasi varten on hyvä, että maksullista seksiä on saatavilla. Toivottavasti se pitää sinut tyytyväisenä.
      Itselleni eivät maksulliset naiset kelpaa, sillä haluan enemmän. Haluan myös tunneyhteyden, välittämistä ja rakkautta. Minä pystyn ylläpitämään hyvää parisuhdetta ja huolehtimaan perheestä. Teen naiseni onnelliseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      46
      4944
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      62
      2787
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      228
      1104
    4. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1094
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1064
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1055
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      127
      1026
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      984
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      895
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49