Hyvin pian läheisessä tulevaisuudessa tapahtuu Raamatussa kerrottu uskovien ylösotto. Kadonneita ei siis ole kaapanneet muukalaiset ufoineen joka voi olla silloin saatanan käyttämä valhe tapahtumalle. Kadonneet on turvassa Jeesuksen luona.
Nyt tulee tehdä parannus eli pois ahneus, kateus, juoruilu, kieroilu, valehtelu yms synnit. Parannusta on saarnattava koska kyse on ihmisten sieluista.
Pian alkaa vaivan aika ja suuret sodat jotka liittyy lopunaikoihin.
Uskokaa evankeliumi ja turvatkaa Jeesukseen. Jeesus on tie totuus ja elämä.
Pian maasta katoaa mittava määrä ihmisiä. Tulee tempaus
9
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
Justiisa. Toivottavasti ottaat ylös Trumpin, Putinin ja muut tiktaattorit, ihan ensimmäisinä.
- Anonyymi00002
Aloittaja mistäpä tiedät?
- Anonyymi00003
Mistäkö tietää..Tietää päänsä sisällä puhuvista äänistä ja elää muutenkin (vaino)harhoissaan. Kirjoitti joitain päiviä toisella palstalla ettei näillä main muuten olisi, mutta kun Jumala on niin käskenyt sitten on pakko olla palveluksessa. Mistä lienee 10 vuotta sitten Lieksaan muuttanut.
- Anonyymi00004
Tiedän siitä että olen uskossa ja uskossa olevilla on Pyhä Henki oppaana ja puolustajana. Lisäksi ajan merkit joista Raamattu puhuu, on täyttyneet. Elämme lopunaikoja.
Jos youtubesta esim haet hakusanalla "rapture 2026" niin löytyy monia muiden uskovien kertomaa samasta asiasta.
Olen saanut myös yliluonnollisen kokemuksen tempausen läheisyyteen liittyen.
Nyt pitäisi kaikkien tehdä parannus ja uskoa evankeliumi. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tiedän siitä että olen uskossa ja uskossa olevilla on Pyhä Henki oppaana ja puolustajana. Lisäksi ajan merkit joista Raamattu puhuu, on täyttyneet. Elämme lopunaikoja.
Jos youtubesta esim haet hakusanalla "rapture 2026" niin löytyy monia muiden uskovien kertomaa samasta asiasta.
Olen saanut myös yliluonnollisen kokemuksen tempausen läheisyyteen liittyen.
Nyt pitäisi kaikkien tehdä parannus ja uskoa evankeliumi.Koitahan hihhuli ottaa se lääkkees säännöllisesti....keväinen aurinko-> tommoset kaivautuu esille. Huh huh.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Koitahan hihhuli ottaa se lääkkees säännöllisesti....keväinen aurinko-> tommoset kaivautuu esille. Huh huh.
Onhan tunnettu tosiasia että vuodenajan vaihtuminen laittaa pöntön vislaamaan entistäkin kovemmin niillä "joilla on siihen taipumus"
- Anonyymi00008
Itse olisin onnellinen, jos joku tempaisisi kullini suuhunsa 😇
- Anonyymi00009
Mitäpä jos tempaiset vaan käteen tuttuun tyyliisi tai kyselet Lieksan palstalta perämiehiä.
- Anonyymi00010
Pitääpä tutkia Etiopialaista Raamattua, tuskimpa siellä niin lukkee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841403EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta103799- 54783
- 30706