Eipä muuta...Jos et halua tulla vastaan, sopia ja elää sovussa, niin ei sille mahda mitään.
En jaksa yrittää. Voi hyvin.
On päästävä tästä kaikesta yli
30
574
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä kaikesta? Ristikon yli, vai?
- Anonyymi00002
Sun käsitys hyvästä suhteesta on haukkua täällä joka päivä ja sitten luoda näitä katkeria ”hyvästi”juttuja? Etkö huomaa miten epätervettä toi on? Manipuloida ja kiristää kuin pikku uhmaikäinen..
- Anonyymi00004
En ole haukkunut. Aina joku haluaa käsittää väärin, se on pelin henki. On epätervettä olettaa asioita ja pistää sanoja toisen suuhun.
- Anonyymi00006
Oletus siitä että AP olisi sama kirjoittaja joka päivä
Ontuu kun sinä hetkellä kun olet ampunut itseäsi
Jalkaan...
Ei ole etkä sinä tunnista .
Ainoa mikä kaikki tunstas on tuo häiriköinti ja kiusaamistyyli
Tee naiselle! - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletus siitä että AP olisi sama kirjoittaja joka päivä
Ontuu kun sinä hetkellä kun olet ampunut itseäsi
Jalkaan...
Ei ole etkä sinä tunnista .
Ainoa mikä kaikki tunstas on tuo häiriköinti ja kiusaamistyyli
Tee naiselle!Minä myös samaa mieltä. En ole T nainen ja kirjoitan harvoin. En ole kiusannut ketään enkä häiriköinyt. Ap.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä myös samaa mieltä. En ole T nainen ja kirjoitan harvoin. En ole kiusannut ketään enkä häiriköinyt. Ap.
Olet liikaa esillä. Eikö sulla ole muuta elämää?
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olet liikaa esillä. Eikö sulla ole muuta elämää?
On minulla. Lopetan viestittelyn tänne. Kadun, että koskaan soitin 1. kerran. Olisin säästynyt kärsimykseltä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
On minulla. Lopetan viestittelyn tänne. Kadun, että koskaan soitin 1. kerran. Olisin säästynyt kärsimykseltä.
"Kaislikossa puhisee". -sivu
- Anonyymi00003
"Leijonaa mä metsästän...tahdon saada suuren...sitä ei voi ylittää...sitä ei voi Alittaa..." ;)
-sivusta - Anonyymi00005
Sä oot niin p ee reikä kuin vain voit olla olen koittabut jo monet kerraymt mut ei sun suusta tule kuin sitä peetä
- Anonyymi00007
Kirjoittaisit paremmin selvinpäin.
- Anonyymi00009
Kiitos samoin
- Anonyymi00010
Mitäs olet yrittänyt. Stalkkailua vai mitä ihmettä.
- Anonyymi00011
Jeejee vaan sullekin, kuten rakas siskoni sanoisi.
- Anonyymi00013
Vildur kerto sen jo.
- Anonyymi00012
Joo joo.
- Anonyymi00014
Ai että olisi vielä mahdollisuus sopia? Jos tulisin vastaan?
- Anonyymi00015
Voin hyvin. 🙂
- Anonyymi00020
Huomenta! Hyvin voidaan,hyvin nukutun yön jälkeen
ei palstalla maaten.
- Anonyymi00016
Miten sun mielestä tää vastaan tuleminen onnistuisi parhaiten?
- Anonyymi00017
Osaatko yhtään sanoa?
- Anonyymi00018
ne tulee teille kaikki takaisin mitä ootte tehnyt. eikä yhteiskokeiluja saa tehdä ilman kaikkien lupaa.
- Anonyymi00019
se on hyvä että saatte kaikesta takaisin samaa mitä tänne teitte ja ilman mitään syytä. eli vaan omaa elämää mutta sehän ei teille käynyt vaan piti hakata vuosia. toivotaan että kaikesta saatte pahaa ja niin käy.
- Anonyymi00021
Onko tuollainen välinpitämättömän esittäminen joskus ollut hedelmällistä?
- Anonyymi00025
Entä, jos ei enää tiedä mitä tuntee ja haluaa? Onko kaikki vaan ollut liikaa...
- Anonyymi00022
mulla meni ihan hiton kauan päästä erosta yli mutta se johtu siitä koska sivussa vinkuvia k*siaisia on ollu suht paljon tossa… onnex vihdoin oon ilonen ja voin vähän paremmi. uskon myös et kohtaan mieheni just sillon ku vähiten venaan
- Anonyymi00023
Tuleva miehes on sitte banaanikärpänen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuleva miehes on sitte banaanikärpänen.
sanottava ei mursuille
- Anonyymi00028
Haluan tulla vastaan ja elää sovussa. Haluaisin sopia.
- Anonyymi00030
Sopia mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181