Niin pelasin mukana.
Se oli aika hauskaa, ajatelkaa kun joku soittaa väärään numeroon ja kyselee vaikka "onko Pikkarainen".
Joo, on.
Se homma pitää sitten hoitaa siellä valtuustossa Henrin hyväksi, että se saa sen luvan ja jatkon siihen urakkaan ja rahat toimitetaan myöhemmin taas samoilla ostoilla.
Joo, selvä on, hoidetaan homma.
Onko Merviä jo tiedotettu?
Kyllä siitä jo hieman alustavasti juteltiin että olisi tulossa.
Hyvä, ei muuta kuin ensiviikkoon ja hoidetaan homma taas kuntoon.
Selvä, kuulemiin.
Hei vaan.
Ja siitä asti mua onkin vähän vainottu kun "tiedän liikaa".
:/
Nainen, kun ne jotkut luulivat jotain
10
230
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun on väärään aikaan väärässä paikassa, niin silloin saa ne korruptiopiirit kimppuunsa.
:/ - Anonyymi00002
Mut kyllä se tästä.
Eihän tässä ole vasta mennyt kuin 5 vuotta sen jupakan selvittelyyn.
Hyssytellään vaan........
:/ - Anonyymi00003
"Ville täs moi! Lähin just hakee mutsia sairaalasta...". Mut ei se sitä kertonu, että Henrin veli on "sinnepäin" kuopattu. ;)
-sivusta- Anonyymi00005
Joo, ne kertos että yks oli löytyny kotoa kuolleena, oli vaan kuollu tietokoneen ääreen.
Harvoin sillai kuolee istuvalteen.
Mut sillee se oli löydetty kuolleena istumasta tietokoneen äärestä.
:/ - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo, ne kertos että yks oli löytyny kotoa kuolleena, oli vaan kuollu tietokoneen ääreen.
Harvoin sillai kuolee istuvalteen.
Mut sillee se oli löydetty kuolleena istumasta tietokoneen äärestä.
:/Kuolihan joku radiojuontajakin kesken lähetyksen Englannissa. Mut se ei oletettavasti ollu sun aiheuttama sähköisku? ;)
-KuopiossaKukkuu - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuolihan joku radiojuontajakin kesken lähetyksen Englannissa. Mut se ei oletettavasti ollu sun aiheuttama sähköisku? ;)
-KuopiossaKukkuuEi tainnu olla.
Mä ku painan nappia niin lähtee jossain muualla sähköpanta säkenöimään.
- Anonyymi00004
Ne on sellaisia edeltä sovittuja "tarjouskisoja" ja tutuille meneviä urakoita.
Näin ne verorahat Suomessa hoidellaan kavereille ja tovereille.
Mut minkäs sille mitään mahtaa jos ne kerran soittaa Möttöselle ja kertoo sen itse, niin ei siinä nyt pitäisi niin vetää hernettä nenuun.
Mä oletin että se oli joku pilapuhelu ja siksi leikkisin mukana, mutta ei se ollukaan.
Siellä on varmaan niitä pollejakin valtuustoissa istumassa, kun nekin niin nihkeästi näihin reagoi.
:/ - Anonyymi00006
Mut nyt tiedätte miksi tarvitaan ulkomailta todistajansuojelu.
Suomesta kun ei puolueetonta viranomaista oikein helpolla löydy.
Jäävejä melkein kaikki.
Ei välttämättä sukua, mutta samaa korruptiopiiriä.
:/ - Anonyymi00007
Ja voitte vaan miettiä miksi mulla ei ole edelleen niitä "kävelykeppejä".......
Mähän voisin mennä jonnekin pidemmälle ja kertoa näistä kommelluksista ja sehän olisi järjestäytyneelle korruptiolle vaarallista.
:/ - Anonyymi00009
Niin, mitä mieltä te olette renkaitten puhkomisista?
Niinku eturenkaat jos sivuista kummatkin puhki, niin ei niillä naulaan oo ajettu, että sillee outoja sattumia keskellä korpea.
Mutta jos oikein muistelen niin renkaitten puhkominen oli joidenkin tiettyjen rikollispiirien antama varoitus.
Tyyliin varo vaan tai voit olla itse seuraava.
Ei tää Suomi mikään niin lintukoto olekaan kuin maailmalle annetaan kuvaa.
Ehkä se kuva tästä vielä muuttuu kun Möttösen asia käsitellään ICC toimesta ja Suomeen lähetetään kasa pidätysmääräyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861447EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105814Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716