Ef 5:6-7:
"Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia; Älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan."
Sovitus ei tottelemattomia
26
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta. Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut."
(1Sam 15:23)- Anonyymi00008
Olet nainen, joka on kasvanut perheessä missä on ankara kuri. Vika ei ole sinussa. Rakkautta ja ymmärrystä kohti nyt vaan. <3
- Anonyymi00002
Ef 5:6:
"Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;"
Sovitus ei koske tottelemattomia. - Anonyymi00003
Sananl 29:19:
"Ei ota palvelija sanoista ojentuakseen: hän kyllä ymmärtää, mutta ei tottele."
Jumala ei sovita tätä palvelijaa joka ei tottele.- Anonyymi00007
Jaa? Sinä haluat että sinua totellaan?
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jaa? Sinä haluat että sinua totellaan?
Sinä tottelet lahkohengessä ja uskot tuteittesi varassa ?
- Anonyymi00004
1Moos.17:14 Ja jonka esinahallisen miehenpuolen esinahan liha ei ympärileikata, se sielu pitää hukutettaman kansastansa: hän on minun liittoni rikkonut. Biblia (1776)
- Anonyymi00006
Joo, no se nyt lienee ilmiselvää että jos jumala luo esinahan, niin ei hän nyt kirjoituta tekstejä missä se pitäisi leikata pois. Jotkut uskonnot suorastaa huutavat sitä että on menty väärään suuntaan ja kovaa. Kai sen nyt näkee jo siitä mitä tekevät.
- Anonyymi00005
Tuon lauseen kirjoittanut on ollut todella eksyksissä itsensä kanssa. Hyvää on varmaan tarkoittanut mutta olisi omia solmuja pitänyt selvittää ennen kuin jakaa tekstejä jälkipolville. Hyvää tarkoitti kyllä, ei siinä mitään. <3
- Anonyymi00009
Eli palatkaamme puhdasoppineisuuden aikaan ja lukemisen opetteluun, jotta ymmärretään Raamattua.
Aitoluterilaisuun IN- sitähän ei nykyään ole.
Vain luterilaisen uskonnollisuus on vallannut sydämet- Anonyymi00012
Mitä tarkoittaa augustinolaismunkki Martti Luther.
Sehän on luettavissa --- ja herättää mielenkiintoa, mitä augustinolaisuus on tuonut Martti Lutherin mukana luterilaiseen uskontoon, mitä tänään tunnustetaan ja tavallaan vaaditaankin sakramenttiuskonnon määritelmien lukuhetkissä riviuskovaiselta. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa augustinolaismunkki Martti Luther.
Sehän on luettavissa --- ja herättää mielenkiintoa, mitä augustinolaisuus on tuonut Martti Lutherin mukana luterilaiseen uskontoon, mitä tänään tunnustetaan ja tavallaan vaaditaankin sakramenttiuskonnon määritelmien lukuhetkissä riviuskovaiselta.https://fi.wikipedia.org/wiki/Protestantismi
Ranskassa 1500-luvun alku- ja keskivaiheilla toimineiden reformaattoreiden eli uskonpuhdistajien lisäksi yksi merkittävimmistä protestantismin syntyyn vaikuttaneista henkilöistä oli >>>>>saksalainen augustinolaismunkki Martti Luther.<<<< Luther arvosteli erityisesti katolisen kirkon korruptiota sekä uskonopin ja hurskauselämän useita kohtia. Erityisen kriittinen hän oli kirkon harjoittamaa anekauppaa kohtaan. Lutherin ja hänen työtovereittensa ympärille syntyneen liikkeen tarkoituksensa ei ollut synnyttää uutta kirkkoa vaan uudistaa katolisen kirkon käytäntöjä, jotka reformaattorit ymmärsivät Raamatun vastaisiksi. Protestiliike sai tukea kansalta ja paikallisten ruhtinaskuntien johtajilta. Sen sijaan katolisen kirkon hierarkia ei tunnustanut uudistustarpeita vaan erotti reformaattorit kirkon yhteydestä.
Augustiinos- Mintnhrauskonnossa ollut- auringonpalvoja- SUN- sunnuntai?
surmasi vaimonsa- keittämällä, ja tappoi poikansa? jne. Jalkavaimo ja sen tekojen halullisuus- nimesi perisynnin, vaikka synti on henkilökohainen.
josta pitäisi tehdä parannus jne. jne.
Miten paljon tämä pakanallinen Augustiinos on maalannut meidän uskontoomme Raamatunvastaista- näköalaa. ....sitä mietin.
- Anonyymi00010
2Moos.12:48 Jos joku muukalainen asuu sinun tykönäs, ja tahtoo pitää Herralle pääsiäistä, niin ympärileikattakaan kaikki miehenpuolet, ja sitte käykään sitä tekemään, ja olkoon niinkuin maan omainen; sillä ei yhdenkään ympärileikkaamattoman pidä sitä syömän. Biblia (1776)
- Anonyymi00011
Riittää sydämen ympärileikkaus.
- Anonyymi00014
Riittää kunnon upotus ja voi pitää nenästäkin kiinni.
- Anonyymi00015
"Sovitus ei koske tottelemattomia" on yksi niistä sadoista hokemista, joita sovituksen sanan häpäisijät viljelevät.
Paavali näkee asian näin:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa."
Ja näin:
"Sillä jos me
SILLOIN, kun VIELÄ OLIMME JUMALAN VIHOLLISIA,
TULIMME sovitetuiksi - -"
Ja näin:
"Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan
a) SOVITTAISI
b) itsensä kanssa
c) KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI SEKÄ MAAN PÄÄLLÄ ETTÄ TAIVAISSA."
Kolmessa eri kirjeessään Paavali julistaa sovituksen sanaa.
Ja nykypäivänä miljoonat kristittyinä itseään pitävät ovat tälle sanomalle sokeita ja jostain syystä haluvat pysyä sokeina.
Jumala meitä kaikkia Pojassaan siunatkoon ja antakoon meille silmät nähdä, kuka Jeesus on ja mitä Hän ristillä sai aikaan.- Anonyymi00021
Joh. 10:27―31, -
Jeesus puhui seuraajilleen: "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne,
ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
Jeesus tuli maailmaan ensimmäisellä kerralla vauvana.
Hän palaa koko ihmiskunnan hallitsevana kuninkaana ja tuomarina.
Voit lukea Matt. 25:stä pitkän kohdan, jossa Jeesus erottaa lampaat vuohista.
Hän on koko ihmiskunnan tuomari.
Hänet sinä otit vastaan. Tämä on sinun Pelastajasi. Hän on ainoa Pelastaja. Vain Hänen nimensä kautta pääsee taivaaseen. Hän sanoi: "Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
Raamatun mukaan kaikki ovat syntiä tehneet ja vailla Jumalan kirkkautta.
Synnin palkka on kuolema. Jokaisen kielen on tunnustettava, että Jeesus on Herra ja Jumala.
Ihmisille on määrätty, että heidän on kerran kuoltava ja sitten on tuomio.
Jos Jeesus ei ole Pelastajasi, ajattele, mikä on vaihtoehtosi, kun kuolet!
Jos olet viisas, pyydät Herraa antamaan anteeksi syntisi ja Hänen nimensä halventamisen.
Laitat elämäsi Hänen käsiinsä. Voit tehdä sen siellä, missä olet.
Pyydä Häneltä anteeksi syntejäsi, ehkä sitä, mitä olet Hänestä sanonut,
elämäsi aikana tekemiäsi syntejä.
Kerro, että luotat Hänen Golgatan kuolemaansa maksuksi synnistäsi.
Luovutat elämäsi Jeesukselle, joka on lihaksi tullut Jumala, joka tuli pelastamaan sinut.
Laita elämäsi Hänen käsiinsä. Tästä eteenpäin, Hänen ohjauksensa, voimansa ja Pyhän Hengen avulla valitset elää Jumalan mielen mukaista elämää elämäsi loppuun asti. Rukoilen, että olisit tarpeeksi viisas tehdäksesi niin. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joh. 10:27―31, -
Jeesus puhui seuraajilleen: "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne,
ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
Jeesus tuli maailmaan ensimmäisellä kerralla vauvana.
Hän palaa koko ihmiskunnan hallitsevana kuninkaana ja tuomarina.
Voit lukea Matt. 25:stä pitkän kohdan, jossa Jeesus erottaa lampaat vuohista.
Hän on koko ihmiskunnan tuomari.
Hänet sinä otit vastaan. Tämä on sinun Pelastajasi. Hän on ainoa Pelastaja. Vain Hänen nimensä kautta pääsee taivaaseen. Hän sanoi: "Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
Raamatun mukaan kaikki ovat syntiä tehneet ja vailla Jumalan kirkkautta.
Synnin palkka on kuolema. Jokaisen kielen on tunnustettava, että Jeesus on Herra ja Jumala.
Ihmisille on määrätty, että heidän on kerran kuoltava ja sitten on tuomio.
Jos Jeesus ei ole Pelastajasi, ajattele, mikä on vaihtoehtosi, kun kuolet!
Jos olet viisas, pyydät Herraa antamaan anteeksi syntisi ja Hänen nimensä halventamisen.
Laitat elämäsi Hänen käsiinsä. Voit tehdä sen siellä, missä olet.
Pyydä Häneltä anteeksi syntejäsi, ehkä sitä, mitä olet Hänestä sanonut,
elämäsi aikana tekemiäsi syntejä.
Kerro, että luotat Hänen Golgatan kuolemaansa maksuksi synnistäsi.
Luovutat elämäsi Jeesukselle, joka on lihaksi tullut Jumala, joka tuli pelastamaan sinut.
Laita elämäsi Hänen käsiinsä. Tästä eteenpäin, Hänen ohjauksensa, voimansa ja Pyhän Hengen avulla valitset elää Jumalan mielen mukaista elämää elämäsi loppuun asti. Rukoilen, että olisit tarpeeksi viisas tehdäksesi niin.Sovituksen sanan turmelijoilla on sellainen kummallinen käsitys, että luomisen, lunastuksen ja sovituksen todellisuus Jeesuksessa Kristuksessa on häivytettävissä/peruutettavissa seuraavanlaisella operaatiolla:
Kun joku julistaa tuota todellisuutta, ts. sitä, että
KOKO MAAILMA luotiin Jeesuksessa Kristuksessa, Hänen kauttaan ja HÄNEEN ja pysyy Hänessä voimassa
ja sitä, että
Jumala näki hyväksi sovittaa KAIKKI, KAIKKI NIIN TAIVAASSA KUIN MAAN PÄÄLLÄ Hänen verensä kautta,
1) te VAIHDATTE PUHEENAIHETTA:
ette lainkaan pysähdy tämän asian äärelle - ette edes lue noita jakeita, joissa tuo Kristus-todellisuus, JOKA ON SIIS TOTTA TÄSSÄ JA NYT, kuvaillaan,
vaan RYNTÄÄTTE SALAMANOPEASTI MUUALLE ja alatte lainata MUUALTA Raamatusta jakeita, joissa EI LAINKAAN PUHUTA YLLÄ MAINITUSTA KRISTUS-TODELLISUUDESTA .
Lyhyesti sanoen: te ENSI TÖIKSENNE HYLKÄÄTTE KRISTUKSEN,
jonka Paavali meille esittelee ja jota kuvaillessaan Paavali toistuvasti, uskollisesti ja johdonmukaisesta käyttää mennyttä aikamuotoa ilmaisten, että kyse on MENNEISYYDESSÄ SYNTYNEESTÄ JA SEN VUOKSI NYT VOIMASSA OLEVASTA KRISTUS-TODELLISUUDESTA.
Samalla
2) te käyttäydytte ikään kuin ETTE OLISI VAIHTANUT PUHEENAIHETTA eli puhuisitte edelleen samasta asiasta!!! 😆😆😆
(TÄMÄ ON KOKO ASETELEMASSA KAIKKEIN IDIOOTTIMAISINTA!)
Tämän uskomattoman röyhkeän harhautusliikkeen ansiosta te kuvittelette, että
3) nuo teidän siteeraamanne jakeet nyt, kun te tulkitsette niitä harhautusliikkeenne jälkeen, jotenkin liittyvät Paavalin kuvailemaan KRISTUS-TODELLISUUTEEN ja ovat sen suhteen "totuus", VAIKKA NE EIVÄT LIITY SIIHEN MILLÄÄN TAVALLA!
Ja niin koko maailman luominen Kristuksessa ja Hänessä voimassa pysyminen samoin koko maailman sovitus Hänen verensä kautta tulikin näppärästi - kumottua!
🤣🤣🤣
Ja toki te olette samalla rittävän itsetyytyväisiä, likinäköisiä ja tyhmiä olemaan tajuamatta tätä. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sovituksen sanan turmelijoilla on sellainen kummallinen käsitys, että luomisen, lunastuksen ja sovituksen todellisuus Jeesuksessa Kristuksessa on häivytettävissä/peruutettavissa seuraavanlaisella operaatiolla:
Kun joku julistaa tuota todellisuutta, ts. sitä, että
KOKO MAAILMA luotiin Jeesuksessa Kristuksessa, Hänen kauttaan ja HÄNEEN ja pysyy Hänessä voimassa
ja sitä, että
Jumala näki hyväksi sovittaa KAIKKI, KAIKKI NIIN TAIVAASSA KUIN MAAN PÄÄLLÄ Hänen verensä kautta,
1) te VAIHDATTE PUHEENAIHETTA:
ette lainkaan pysähdy tämän asian äärelle - ette edes lue noita jakeita, joissa tuo Kristus-todellisuus, JOKA ON SIIS TOTTA TÄSSÄ JA NYT, kuvaillaan,
vaan RYNTÄÄTTE SALAMANOPEASTI MUUALLE ja alatte lainata MUUALTA Raamatusta jakeita, joissa EI LAINKAAN PUHUTA YLLÄ MAINITUSTA KRISTUS-TODELLISUUDESTA .
Lyhyesti sanoen: te ENSI TÖIKSENNE HYLKÄÄTTE KRISTUKSEN,
jonka Paavali meille esittelee ja jota kuvaillessaan Paavali toistuvasti, uskollisesti ja johdonmukaisesta käyttää mennyttä aikamuotoa ilmaisten, että kyse on MENNEISYYDESSÄ SYNTYNEESTÄ JA SEN VUOKSI NYT VOIMASSA OLEVASTA KRISTUS-TODELLISUUDESTA.
Samalla
2) te käyttäydytte ikään kuin ETTE OLISI VAIHTANUT PUHEENAIHETTA eli puhuisitte edelleen samasta asiasta!!! 😆😆😆
(TÄMÄ ON KOKO ASETELEMASSA KAIKKEIN IDIOOTTIMAISINTA!)
Tämän uskomattoman röyhkeän harhautusliikkeen ansiosta te kuvittelette, että
3) nuo teidän siteeraamanne jakeet nyt, kun te tulkitsette niitä harhautusliikkeenne jälkeen, jotenkin liittyvät Paavalin kuvailemaan KRISTUS-TODELLISUUTEEN ja ovat sen suhteen "totuus", VAIKKA NE EIVÄT LIITY SIIHEN MILLÄÄN TAVALLA!
Ja niin koko maailman luominen Kristuksessa ja Hänessä voimassa pysyminen samoin koko maailman sovitus Hänen verensä kautta tulikin näppärästi - kumottua!
🤣🤣🤣
Ja toki te olette samalla rittävän itsetyytyväisiä, likinäköisiä ja tyhmiä olemaan tajuamatta tätä.En saata millään ymmärtää, mitä sovituksen sanan turmelemista voi olla siinä, jos ja kun julistaa sitä - kuten Herran Jeesuksen Kristuksen evankeliumia kaikkinensa, niinkuin Raamattuun kirjoitettu on.
17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
( 2 Kor. 5 )
-
1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
( 2 Kor. 6 )
s-seutulainen - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
En saata millään ymmärtää, mitä sovituksen sanan turmelemista voi olla siinä, jos ja kun julistaa sitä - kuten Herran Jeesuksen Kristuksen evankeliumia kaikkinensa, niinkuin Raamattuun kirjoitettu on.
17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
( 2 Kor. 5 )
-
1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
( 2 Kor. 6 )
s-seutulainenPaavali käyttää "meitä" ja "maailmaa" vuorotellen TÄYSIN SAMANLAISESSA ASEMASSA, SOVITETTUINA, KÄYTTÄEN MOLEMMISSA TAPAUKSISSA MENNYTTÄ AIKAMUOTOA:
"Mutta kaikki on Jumalasta,
joka on sovittanut meidät
itsensä kanssa Kristuksen kautta
ja antanut meille sovituksen viran.
Sillä Jumala oli Kristuksessa
ja sovitti maailman itsensä kanssa
EIKÄ LUKENUT HEILLE HEIDÄN RIKKOMUKSIAAN,
ja hän uskoi meille sovituksen sanan."
Näin tässä lukee nyt, huomenna ja maailman loppuun saakka, vaikka livahtaisit oppisi käskystä näitä jakeita karkuun oppi-isiesi helmaan.
Ajattelet kai neppailulasi karttavasi näppärästi Jeesuksen oman ennustuksen ristiinnaulitsemisestaan: "Kun minut korotetaan maasta, vedän minä KAIKKI tyköni."
Ja HUOM!
Oppisi saa sinut aloittamaan 2 Kor. 5:n lainaamisen vasta jakeesta 17, jotta saisit jätettyä piiloon JEESUKSELLE USKOLLISEN PAAVALIN POINTIN, joka kuuluu:
5:14 Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut KAIKKIEN edestä, siis myös KAIKKI OVAT KUOLLEET;
ja
5:16 Sentähden me emme tästä lähtien tunne KETÄÄN lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne.
Ja tämähän on, yllätys yllätys, linjassa Jeesuksen omien sanojen kanssa:
"Te tuomitsette lihan mukaan; MINÄ EN TUOMITSE KETÄÄN."
On melko hämmästyttävää, että te infernalistit ette kerta kaikkiaan näe sitä, kuinka PALJON teidän puheenpartenne/perusjargoninne muistuttaa Jeesuksen ajan fariseusten puheita ja kuinka VÄHÄN ne muistuttavat Paavalin ja Jeesuksen sanomaa. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
En saata millään ymmärtää, mitä sovituksen sanan turmelemista voi olla siinä, jos ja kun julistaa sitä - kuten Herran Jeesuksen Kristuksen evankeliumia kaikkinensa, niinkuin Raamattuun kirjoitettu on.
( 2 Kor. 5 )
-
( 2 Kor. 6 )
s-seutulainenJa toistan: tukeuduit varmaan jo sadannen kerran hukuttamistaktiikkaan, jolla häivytät jaerimpsun sisään sovituksen sanan, joka kuuluu:
"Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI MAAILMAN ITSENSÄ KANSSA",
jonka Paavali ITSE NIMEÄÄ SAMASSA JAKEESSA SOVITUKSEN SANAKSI.
Jae 20 EI OLE MIKÄÄN SOVITUKSEN SANA VAAN KEHOTUS USKOA SOVITUKSEN SANA ELI JAE 19 TODEKSI!!!!
Sitä ja AINOASTAAN SITÄ tarkoittaa jae 20 ALKUKIELELLÄ!
Ei Paavali oli MIKÄÄN IDIOOTTI, joka kirjoittaa jakeen 19 ja
HETI PERÄÄN
- SANAAKAAN SANOMATTA, MITÄÄN SELITTÄMÄTTÄ -
PERUUKIN SEN
kuvitellen, että hänen oman aikansa lukijoita tällainen täyskäännös ei lainkaan hämmennä!
Te urpot olette niin infernalisminne jäykistämiä, kangistamia ja kauhistamia, ettette te uskalla tuoda julki suomennoksessa olevaa
ILMISELVÄÄ RISTIRIITAA
jakeiden 19 ja 20 välillä!!!
Mitä te oikein kuvittelette??!!
Että Jumala ei muka NÄE TUOTA RISTIRIITAA??!!!
Että Jumalasta on jostain syystä hauskaa ilmaista pastolinsa kynällä ja suulla evankeliumi taivaaseen kirkuvana ristiriitana??!!
Jeesus Kristus on LOGOS.
Logoksessa, kaiken LOOGISEN, OIKEAN JA HARMONISEN Olemuuksessa ja Lähteessä,
EI VOI OLLA EIKÄ ILMETÄ RISTIRITAA!!!
Mutta te kirjaimen palvojat, jotka kuvittelette Raamatun suomennoksen olevan virheetön eli jotka PALVOTTE IHMISIÄ KUVITELLESSANNE HEIDÄT VIRHEETTÖMIKSI, ette USKALLA kohdata oomaa typeryyttänne ja pelkuruuttanne. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja toistan: tukeuduit varmaan jo sadannen kerran hukuttamistaktiikkaan, jolla häivytät jaerimpsun sisään sovituksen sanan, joka kuuluu:
"Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI MAAILMAN ITSENSÄ KANSSA",
jonka Paavali ITSE NIMEÄÄ SAMASSA JAKEESSA SOVITUKSEN SANAKSI.
Jae 20 EI OLE MIKÄÄN SOVITUKSEN SANA VAAN KEHOTUS USKOA SOVITUKSEN SANA ELI JAE 19 TODEKSI!!!!
Sitä ja AINOASTAAN SITÄ tarkoittaa jae 20 ALKUKIELELLÄ!
Ei Paavali oli MIKÄÄN IDIOOTTI, joka kirjoittaa jakeen 19 ja
HETI PERÄÄN
- SANAAKAAN SANOMATTA, MITÄÄN SELITTÄMÄTTÄ -
PERUUKIN SEN
kuvitellen, että hänen oman aikansa lukijoita tällainen täyskäännös ei lainkaan hämmennä!
Te urpot olette niin infernalisminne jäykistämiä, kangistamia ja kauhistamia, ettette te uskalla tuoda julki suomennoksessa olevaa
ILMISELVÄÄ RISTIRIITAA
jakeiden 19 ja 20 välillä!!!
Mitä te oikein kuvittelette??!!
Että Jumala ei muka NÄE TUOTA RISTIRIITAA??!!!
Että Jumalasta on jostain syystä hauskaa ilmaista pastolinsa kynällä ja suulla evankeliumi taivaaseen kirkuvana ristiriitana??!!
Jeesus Kristus on LOGOS.
Logoksessa, kaiken LOOGISEN, OIKEAN JA HARMONISEN Olemuuksessa ja Lähteessä,
EI VOI OLLA EIKÄ ILMETÄ RISTIRITAA!!!
Mutta te kirjaimen palvojat, jotka kuvittelette Raamatun suomennoksen olevan virheetön eli jotka PALVOTTE IHMISIÄ KUVITELLESSANNE HEIDÄT VIRHEETTÖMIKSI, ette USKALLA kohdata oomaa typeryyttänne ja pelkuruuttanne.po. apostolinsa kynällä
- Anonyymi00016
Jumala varoittaa TOTTELETTOMISTA ihmisistä jotka ovat itserakkaita ja epähurskaita.
Olevinaan hurskaita 🤣 - Anonyymi00018
Sovitus ==> sopiva lahko itsekullekin.
Kannattaa sovittaa kunnolla jotka voi liittyä sopivaan lahkoon.
Uudestikastajilla on paljon tarjontaa.
Taattua jenkkilaatua. - Anonyymi00019
Kun maksat rahauhrin Jumalalle (seurakunnalle) se on sovitusta ja teet parannusta.
- Anonyymi00020
Jer.4:4 Ympärileikatkaa itsenne ja poistakaa sydämenne esinahka, te Juudan miehet ja Jerusalemin asukkaat, ettei minun vihani syttyisi kuin tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden. 5Moos.10:16. 30:6. Jes.65:5. Jer.21:12. Room.2:28. Kol.2:11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331451Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.431023- 1051018
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117795Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56789- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.60696- 29675