Mitä tarkoittaa esim. KIRKKO. Näki tulevan mieheni (saatan jo tuntea mutta vasta kerran tavattu). Ja miehen kohdalla kirkko. Hän tulkitsi seuraavasti:
- asuuko kirkon lähellä?
- onko kirkkovaltuutettu
- ei tää homiuskovainen minusta ole
Kun näkijä nähnyt mutta ei osannut itsekään tulkita enkä minä.
Jos voisit suttaa tulkitsemaan tuon kiekko- symbolin. Ja myös avata asiaa yleisemmällä tasolla. Kiitis etukäteen.
Symbolit ennustamisessa kokemuksia
8
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se joka uskoo ennustamiseen, horoskooppeihin tai muuhun vastaavaan sontaan, on todella avun tarpeessa mielenterveyshäiriöönsä.
- Anonyymi00002
No tämä on sinun mielipiteesi. Turha tänne palstalle tulla sekoilemaan. Ihan sama kun joku menisi huutamaan omakotitaloa rakentavien palstalle, että kaikkien kannattaa asua kerrostalossa, on aivan hullua ruveta nyt rakentamaan.
Tällä palstalla keskustelevat henkilöt, jotka ovat kiinnostuneita aihepiiristä, ehkä itsekin näkevät ja haluavat kehittyä siinä.- Anonyymi00003
Hyvin sanottu!
- Anonyymi00004
Tässä on symboliennustajan ongelmat. Itse näky voi olla oikea mutta sen tulkinta voi mennä metsään.
Jos olet uskovainen niin kirkon näkeminen voi tarkoittaa vaikka uskovaista puolisoa, Jumalan antamaa tai srk:n kautta tulevaa tai vaikka kirkkohäitä.
Jos taas et ole niin jokin muu symboliikka esim hengellisyys elämässä lisääntyy liiton myötä, asuu kirkon vieressä ym Tämä on hyvä esimerkki siitä, miten symbolit toimivat ennustamisessa – ja miksi niiden tulkinta voi olla välillä hankalaa. “Kirkko” ei yleensä tarkoita vain yhtä konkreettista asiaa (kuten rakennusta), vaan enemmänkin teemaa tai merkityskenttää.
Yleisesti kirkko-symboli liitetään usein sitoutumiseen, arvoihin ja elämän käännekohtiin. Se voi viitata esimerkiksi parisuhteeseen, joka etenee vakavampaan suuntaan, tai ihmiseen, joka suhtautuu ihmissuhteisiin perinteisesti ja vastuullisesti. Se voi myös kuvata jonkinlaista “pyhyyttä” tai merkityksellisyyttä – eli suhde ei ole kevyt tai ohimenevä, vaan sillä on sinulle suurempi painoarvo.
Toinen mahdollinen tulkinta liittyy elämäntilanteeseen. Kirkko voi symboloida siirtymää tai muutosta, vähän samaan tapaan kuin häät, lupaukset tai uuden vaiheen alku. Tällöin viesti ei välttämättä ole “millainen mies on”, vaan “mihin suuntaan tämä yhteys voi kehittyä”. Joissain tapauksissa symboli voi toki olla myös konkreettisempi – esimerkiksi tapaaminen liittyy paikkaan, tapahtumaan tai ympäristöön, jossa kirkko on jollain tavalla mukana – mutta tämä on yleensä vain yksi vaihtoehto muiden joukossa.
Se, että näkijä itsekin tarjosi useita vaihtoehtoja, on itse asiassa aika tyypillistä ja jopa vastuullista. Symbolit eivät ole yksiselitteisiä, vaan ne vaativat aina tulkintaa yhdessä sen henkilön kanssa, jota asia koskee. Sinä itse olet se, joka pystyy lopulta parhaiten tunnistamaan, mikä merkitys resonoi omaan tilanteeseesi.
Yleisemmällä tasolla ennustamisessa symbolit toimivat vähän kuin kieli, jossa yksi sana voi tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. Siksi hyvä tulkinta syntyy usein vuoropuhelussa, ei valmiina “oikeana vastauksena”.
Jos haluat perehtyä tähän lisää, tässä on aiheeseen sopiva artikkeli, jossa avataan symbolien ja tulkinnan merkitystä ennustamisessa:
https://www.ennustaja24.fi/ennustusta/selvanakeminen-ja-sen-toiminta/
Lyhyesti sanottuna: kirkko-symboli ei todennäköisesti kerro yhdestä konkreettisesta asiasta, vaan viittaa enemmän sitoutumiseen, arvoihin tai merkitykselliseen käännekohtaan. Oleellista on, miltä se tuntuu sinun tilanteessasi – se on usein paras vihje oikeaan tulkintaan.- Anonyymi00005
Turhaa mainosta tota ennustaja 24 siältä ennustaminen yhtä kaukana kun kuttu kuusta.
- Anonyymi00006
Täällä alkuperäinen. Kiitos monille, erityisesti edelliselle ”JAV”- nimimerkille tulkinnasta.
Minä olen uskovainen, nähty kirkko oli yllättäen ortodoksikirkko ja yllättäen olen syntyperäinen ortodoksi (näkijä ei tätä tiennyt) . Mies, jonka olen jo pidempään tuntenut, mutta jota nyt kuukauden vasta tapaillut, on venäläinen. Olen häneen
Aivan hulluna mutta yritän toppuutella omia tunteita. Ja lisäksi uudessa elämäntilanteessa uudella paikkakunnalla olen venäläisten ympäröimä. Eli tämä hämmentää, kun symboliikka voisi liittyä melkein mihin tahansa. - Anonyymi00007
Minulle tuli nimekkäältä ennustajalta (käyttää kortteja mutta saa ilmestystietoa muullakin tavoin) symboli että on mies (kuvaili miehen) ja toinen mies. Ne tulevat elämääni yhdessä. Seurustelen nyt tuon miehen kanssa ja ennustuksen alkuvaiheessa mies oli vasta hyvän päivän tuttu. Ennustaja tulkitsi, että miehellä on poika. Miehellä on myös tytär saman naisen kanssa. Eli miksi näkyisi sanotaan vaikkapa 12-vuotias poika kun 17-vuotias tytär, joka on isän silmäterä, ei näkynyt lainkaan? Tätä ennustaja ihmetteli itsekin. Itse ryhdyin miettimään, voisiko tuo tarkoittaa että saisimme yhteisen lapsen?
Tämä vaan symboliikasta tuli mieleen että miten pitää tulkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889