Olen tavallaan erakko. En ole facessa enkä instassa enkä oikeastaan missään.
Toivon että joku kaipaisi. En kyllä tule kolostani pois
Miksi minua ei kaipaa kukaan?
11
384
Vastaukset
- Anonyymi00001
minä ehkä myös erakko etten tapaile ihmisiä. Omassa kolossani olen.
En tiiä mut veikkaan että ihmiset huomaa minusta että olen erakko jolloin ne väistelee minua enemmän kuin haluu tulla jutteleen että voi olla että ihmisillä on tarkat tuntosarvet että ne osaa aistia perusolemuksen perustteella mutta tää on vain veikkauys.
Olen siis samanlainen kuin sinä että oon omissa oloissani. Sosiaaliset kontaktini on vain sitä että käyn kauppaostoksilla ja automatkareissuilla isäni kanssa (hänen kanssa asun omakotitalossa) ja isää auttanu hänen työjutussa jossa näkee ihmisiä mutta muuten en tapaile ihmisiä. Käy meillä kylässä vähän isän tuttavia. 2000 luvulla täällä kävi 4-5 vuoden ajan tosin mua vuotta nuorempi mies joka on pikkuserkkuni .
minulla sosiaaliset kontaktit ihmisten kanssa on vaivalloisen vaivaannuttavan vaikeaa, arkaa ja ujoa että koen ne tilanteet itselleni haastaviksi. Siksi usein väistelen tilanteita.
enitne mulle iloa tuottaa oma isä&perhe ja musiikki sekä eläimet&luonto. Olen myös henkinen ihminen(en ole uskonlahkossa ).- Anonyymi00004
Olen AP. Itse olen sosiaalinen mutta silti erakkomainen. Monen harrastuksen parista olen löytänyt kavereita mutta hyvin pian olen nämä uudet kaverit tietoisesti työntänyt pois elämästäni.
En ole henkinen ihminen, en kuulu edes kirkkoon. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen AP. Itse olen sosiaalinen mutta silti erakkomainen. Monen harrastuksen parista olen löytänyt kavereita mutta hyvin pian olen nämä uudet kaverit tietoisesti työntänyt pois elämästäni.
En ole henkinen ihminen, en kuulu edes kirkkoon.En ole tapaillut ihmisiä sitten vuoden 98 eikä oikein kiinnosta mut sanoisin että mulle on hyväksi kuitenki kun asioin kaupungilla (ruokaostokset) etten ole täysin 100% mökittynyt kotiini koska se vois olla iso riski henkiselle terveydelleni jos niin kävisi enkä tietenkään voi tietää tulevaisuuttani miten asiat kehkeytyy mutta veikkaan että tulevaisuudessakin käyn ruokaostoksilla.
Olen kait tässä mielessä 100%erakko kun en ole tapaillut ihmisiä sitten vuoden 98. Sitä ennen oli sosiaalisia kontakteja. Vejän sanojani takaisin koska en ole ehkä sittenkään 100% erakko koska nuoruuvessa oli niitä kontakteja ihmisiin.
Jokin meni sielussani totaalisesti rikki sitten vuonna 1998. Pitkäaikainen henkinen väkivalta(kouluväkivalta) kait vaikutti niin paljon. Isoserkulleni kävi samoin kun häntä pitkäaikaisesti kiusattihin kouluissa niin hänen elämäntilanteesta tuli sama kuin minun. Hän pelaa päivät pitkät tietokonepelejä kuulokkeet korvilla eikä tapaile ketään mutta kuten minä, käy kuitenki kauppaostoksilla.
on minulla tosin 15 vuodenpituinen nettiystävyyssuhde erääseen.
Olen AP. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole tapaillut ihmisiä sitten vuoden 98 eikä oikein kiinnosta mut sanoisin että mulle on hyväksi kuitenki kun asioin kaupungilla (ruokaostokset) etten ole täysin 100% mökittynyt kotiini koska se vois olla iso riski henkiselle terveydelleni jos niin kävisi enkä tietenkään voi tietää tulevaisuuttani miten asiat kehkeytyy mutta veikkaan että tulevaisuudessakin käyn ruokaostoksilla.
Olen kait tässä mielessä 100%erakko kun en ole tapaillut ihmisiä sitten vuoden 98. Sitä ennen oli sosiaalisia kontakteja. Vejän sanojani takaisin koska en ole ehkä sittenkään 100% erakko koska nuoruuvessa oli niitä kontakteja ihmisiin.
Jokin meni sielussani totaalisesti rikki sitten vuonna 1998. Pitkäaikainen henkinen väkivalta(kouluväkivalta) kait vaikutti niin paljon. Isoserkulleni kävi samoin kun häntä pitkäaikaisesti kiusattihin kouluissa niin hänen elämäntilanteesta tuli sama kuin minun. Hän pelaa päivät pitkät tietokonepelejä kuulokkeet korvilla eikä tapaile ketään mutta kuten minä, käy kuitenki kauppaostoksilla.
on minulla tosin 15 vuodenpituinen nettiystävyyssuhde erääseen.
Olen AP.Tulipa surullinen olo, kun kerroit pitkäaikaisen henkisen väkivallan koulussa rikkoneen jotain sielussasi. Mielestäni on tärkeää, että näistä kokemuksista kerrotaan, koska nuorena koettu kiusaaminen voi aiheuttaa tuhoa suhteessa ihmisiin koko loppuiäksi. Olen kuitenkin tosi onnellinen puolestasi, että sinulla on isä ja muu perhe lähelläsi ja hyviä asioita elämässäsi, kuten musiikki, luonto, eläimet jne. Myös minut rikottiin hyvin nuorena ja ns.normaali elämä on sen jälkeen ollut jatkuvaa taistelua. Minulla on jo omia lapsia, joista nuorempaa kohtaan tehtiin järkyttävä väkivallanteko ala-asteikäisenä ja siitä lähtien hänen elämänsä ei ole ollut entisensä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tulipa surullinen olo, kun kerroit pitkäaikaisen henkisen väkivallan koulussa rikkoneen jotain sielussasi. Mielestäni on tärkeää, että näistä kokemuksista kerrotaan, koska nuorena koettu kiusaaminen voi aiheuttaa tuhoa suhteessa ihmisiin koko loppuiäksi. Olen kuitenkin tosi onnellinen puolestasi, että sinulla on isä ja muu perhe lähelläsi ja hyviä asioita elämässäsi, kuten musiikki, luonto, eläimet jne. Myös minut rikottiin hyvin nuorena ja ns.normaali elämä on sen jälkeen ollut jatkuvaa taistelua. Minulla on jo omia lapsia, joista nuorempaa kohtaan tehtiin järkyttävä väkivallanteko ala-asteikäisenä ja siitä lähtien hänen elämänsä ei ole ollut entisensä.
Oikeastaan ennen kiusaamisiani , ihan pikkulapsena koin ettei kaikki ole ihan ok mutta kiusaamiset vain lisäsi ongelmiani.
Mä oon syntynyt lapsenmielisenä ja erilaisena ko mulla on erilaiset aivot. Voin olla tosi älykäs mutta myös tosi tyhmä älyllisesti.
Oletko mies vai nainen? taijat olla nainen.
Minä olen mies.
En ole parisuhteessa oikeastaan koskaan ellei sellaiseksi voi laskea teini-iän seurustelua mut se oli enemmän vain semmosta tapailua ja kädestä kiinni pitämistä.
mua ei ole koulujen jäläkeen kiusattu livetilassa mutta sosiaalisessa mediassa mua kiusattiin läpi koko 2010-luvun ja kiusaaminen meni välillä tosi hurjaksi.
on kiva vaihtaa kuulumisia kohtalotoverien kanssa kuten sä.
Vertaistukea niinku.
En mä varsinaisesti pakene paikalta kun ihmisiä jos ympärilläni mutta voin olla aika arka välillä. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oikeastaan ennen kiusaamisiani , ihan pikkulapsena koin ettei kaikki ole ihan ok mutta kiusaamiset vain lisäsi ongelmiani.
Mä oon syntynyt lapsenmielisenä ja erilaisena ko mulla on erilaiset aivot. Voin olla tosi älykäs mutta myös tosi tyhmä älyllisesti.
Oletko mies vai nainen? taijat olla nainen.
Minä olen mies.
En ole parisuhteessa oikeastaan koskaan ellei sellaiseksi voi laskea teini-iän seurustelua mut se oli enemmän vain semmosta tapailua ja kädestä kiinni pitämistä.
mua ei ole koulujen jäläkeen kiusattu livetilassa mutta sosiaalisessa mediassa mua kiusattiin läpi koko 2010-luvun ja kiusaaminen meni välillä tosi hurjaksi.
on kiva vaihtaa kuulumisia kohtalotoverien kanssa kuten sä.
Vertaistukea niinku.
En mä varsinaisesti pakene paikalta kun ihmisiä jos ympärilläni mutta voin olla aika arka välillä.Vertaistuki on todella tärkeää. Olisiko mahdollista keskustella jonkun muun kanavan kautta? Haluaisin kuulla kokemuksistasi ja jakaa omiani. Olen nainen ja sinua vanhempi (olin yläasteella vuosina 1988-1991, ennen sosiaalista mediaa).
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vertaistuki on todella tärkeää. Olisiko mahdollista keskustella jonkun muun kanavan kautta? Haluaisin kuulla kokemuksistasi ja jakaa omiani. Olen nainen ja sinua vanhempi (olin yläasteella vuosina 1988-1991, ennen sosiaalista mediaa).
Olen kuullut sellaisesta paikasta kuin www.mieli.com tai osoite oli www.mieli.fi
joka on ns turvallisempi paikka keskustella kun tänää kävin terapeutilla niin hän suositteli tuollaista paikkaa jossa voi chattailla kohtalotoverien kaa.
En ole facebookissa mutta oon youtubessa. Lisäksi oon eräällä musasivulla(www.rateyourmusic.com) käyttäjänä . Ompa minulla myös sähköposti mutten taida uskaltaa kertua tässä sähköpostiosoitettani.
Varmaankin parempi paikka olisi jutella , on tuo terapeuttini suosittelema paikka. En ole varma voiko siellä chatissa keskustella yksityisesti vai onko keskustelu julkista, että sitä en tiedä.
Voi kait tässäkin palstalla kirjottaa muttei välttämättä ihan niin ihan kaikki asioita voi eikä pijäkään kertoa . - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vertaistuki on todella tärkeää. Olisiko mahdollista keskustella jonkun muun kanavan kautta? Haluaisin kuulla kokemuksistasi ja jakaa omiani. Olen nainen ja sinua vanhempi (olin yläasteella vuosina 1988-1991, ennen sosiaalista mediaa).
en osaa ehkä youtubessa viestitellä yksityisesti mutten satavarma sillä voi olla että osaisinkin mutta 2010-luvun alkupuolella osasin youtubessa keskustella yksityisissä viesteissä kunnes siellä muuttui säännöt.
Tuo musasivu jossa oon käyttäjänä niin siellä pystyy kirjottelemaan muiden kanssa yksityisesti. Sivulle rekisteröityminen ei vaadi maksua. Kannattaa vain kirjottaa mahdollisimman outo salasana ettei rosvot pääse jyvälle pian.
- Anonyymi00002
🤗😘😴💤🤗
- Anonyymi00003
Evvk
- Anonyymi00010
Behave t . Wladimir Sputdica
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707