hyvää yötä.....

Mukavia ihani jännittäviä pehmoisia unia itsekullekin säädylle.....:))))

35

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylppö

      Äläs pelottele. Vielä on hiki pinnassa viimeöisestä. Huhuh

      • pehmoisia unia....:))))


    • Dr.Swan

      Ikävä että täällä pahoitettiin mielesi tänään...mutta älä ystäväni välitä!Olethan kuullut Dr.Swaanin uudesta peeniksen kehitys projektista?Ns."rotta-projekti"

      Katsos,sinnehän ne pieni munaiset miehet jossain vaiheessa kuitenkin tulevat(vielä ei ole huuhaalta ilmaantunut yhtäkään!!!Ruotsin puolelta useita!!!)ja silloin kieltäydyn ottamasta potilaaksi tätä ilkeä mielistä herraa!


      Kiitos hei ja kahvia ja välitauko!

      • katsos asia unohdettu.... aamu sumpille sit aamul hopi hopi.....:))))))))nääs jännittäviä unia..... sä näät kumminki...:))))))


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        katsos asia unohdettu.... aamu sumpille sit aamul hopi hopi.....:))))))))nääs jännittäviä unia..... sä näät kumminki...:))))))

        Ihan peloittaa jo nyt nuo jännittävät unet...huuuiiiiiii!No ,kai se on sitten suosiolla lähdettävä nukkumaan.

        Sinä se olet sitten kultainen ihminen kun kuoppaat sota kirveet ennekuin niitä on edes kaivettu esillekään!...juuri senpä vuoksi eipä ole kiva että aina ne mukavimmat ihmiset jotka eivät tasan tarkkaan tarkoita kenellekkään pahaa,saavat myrkkyä nielläkseen...


        Aamu sumpit livenä?


      • Dr.Swan kirjoitti:

        Ihan peloittaa jo nyt nuo jännittävät unet...huuuiiiiiii!No ,kai se on sitten suosiolla lähdettävä nukkumaan.

        Sinä se olet sitten kultainen ihminen kun kuoppaat sota kirveet ennekuin niitä on edes kaivettu esillekään!...juuri senpä vuoksi eipä ole kiva että aina ne mukavimmat ihmiset jotka eivät tasan tarkkaan tarkoita kenellekkään pahaa,saavat myrkkyä nielläkseen...


        Aamu sumpit livenä?

        elä musta huoli tyttö nuori..... sie blondi ja mie brune ja tää kaksikko rautaaaaaaaaaaaa...:)))))


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        elä musta huoli tyttö nuori..... sie blondi ja mie brune ja tää kaksikko rautaaaaaaaaaaaa...:)))))

        Tuolla oli äsken ihan todellinen rautaperse...heheheh!Kaikkea ne keksivätkin!On Rautapersettä,Raudankuumaa gimmaa jne...täällä taas yliväsyneenä nauran jo pelkille nimimerkeille ihan ratketakseni!...no no...nyt nyt on sammutettava kone ja morotus!


      • Dr.Swan kirjoitti:

        Tuolla oli äsken ihan todellinen rautaperse...heheheh!Kaikkea ne keksivätkin!On Rautapersettä,Raudankuumaa gimmaa jne...täällä taas yliväsyneenä nauran jo pelkille nimimerkeille ihan ratketakseni!...no no...nyt nyt on sammutettava kone ja morotus!

        muista jännittäviä unia..... mie viel serkku likan kans meses juoruan....:))))


    • Brune ejk..............

      ei tuu uni sit millääääääääääääään..............

      • No mikäs siin sitte?

        Mua taas väsyttäis ihan hirveesti mut postit pitää viel käydä kattomassa :/


        Mut kipasen happi hyppelylle ja sit tuun piipahtaa takas :D


        Kotva menee.....


      • Brunet ejk...........
        Melina-76 kirjoitti:

        No mikäs siin sitte?

        Mua taas väsyttäis ihan hirveesti mut postit pitää viel käydä kattomassa :/


        Mut kipasen happi hyppelylle ja sit tuun piipahtaa takas :D


        Kotva menee.....

        kun ei tuuuuuuuuuuuuu.......... mistä lie johtuuuuu..... ressi tai joku muu.......


      • Brunet ejk........... kirjoitti:

        kun ei tuuuuuuuuuuuuu.......... mistä lie johtuuuuu..... ressi tai joku muu.......

        Piristi vähän toi happi hyppely :)


      • Melina-76 kirjoitti:

        Piristi vähän toi happi hyppely :)

        mä täällä kukun ja aamul työt jo viiden jälkeen alkaa......... voi hitto.....


      • BBrunetti kirjoitti:

        mä täällä kukun ja aamul työt jo viiden jälkeen alkaa......... voi hitto.....

        niin aikasin ..... mä en kyllä heräis .... mut mä oonkii semmonen unikeko :)


        Kehuinko jo että mä lähen lauantaina bilettää :DDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        niin aikasin ..... mä en kyllä heräis .... mut mä oonkii semmonen unikeko :)


        Kehuinko jo että mä lähen lauantaina bilettää :DDD

        multa moiseen lupaa kysyä..... täh....:DDDDD mulla muuten vp vkl silloin.....


      • BBrunetti kirjoitti:

        multa moiseen lupaa kysyä..... täh....:DDDDD mulla muuten vp vkl silloin.....

        etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))


      • Melina-76 kirjoitti:

        etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))

        kyllä mun on nyt nukkumaan mentävä....mä muuten simahan tähän ja kopsahan lattialle :/


      • Melina-76 kirjoitti:

        etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))

        tullut..... joku tainnu väärentääääää mun nimmarin siihen lupaan....... kukas kukas moista menny tekeeeeeeeeee.... vedän korvista ku kuulen kuka se on ollu.....:)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        tullut..... joku tainnu väärentääääää mun nimmarin siihen lupaan....... kukas kukas moista menny tekeeeeeeeeee.... vedän korvista ku kuulen kuka se on ollu.....:)))))

        olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))


      • Melina-76 kirjoitti:

        kyllä mun on nyt nukkumaan mentävä....mä muuten simahan tähän ja kopsahan lattialle :/

        hampaat pesemäs ja sit kurkkaan sua viel :)


      • Melina-76 kirjoitti:

        olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))

        enpä moista ajatellu..... jaahas täytyyyy puoskari puhutteluun..... jestas sentään.... oma lääkäri ja tällaista menee tekemään....:DDDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))

        yrittään jos uni tulis......heips...:DDDDD


      • BBrunetti kirjoitti:

        yrittään jos uni tulis......heips...:DDDDD

        ja kauniita unia :)


        o/


    • porumies

      huuhaa, nuku hyvin.

      • sitten pätkän vertaaa.........et tarviin nuija nukutuksen.........


      • sullekkii :)


    • porumies

      onks kukaa maistanut hevosenpaistimakkaraa? komjaa...

      • ole..... miltäs se maistuuu...... jos sitä söisin tulisko uni.....:)))


      • porumies
        BBrunetti kirjoitti:

        ole..... miltäs se maistuuu...... jos sitä söisin tulisko uni.....:)))

        mut tumman ruskeaa...kilohinta 9 egee


      • empä ole moisesta kuullutkaa :/

        Ja jos tähän aikaan "päivästä" puhutaan niin puhutaankin suoraan jotta en ikuna edes moista suostuisi maistamaan ....hyyyyii....kuulostaa yököttävältä ..... :/


        Mut toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;) että makuasioista ei kannata kiistellä :)


      • porumies kirjoitti:

        mut tumman ruskeaa...kilohinta 9 egee

        no kallista.... luulisin..... tai joo en tiedä onko kallista....
        mut luulen et jätän nyt tän makkaran väliin ku olen niin ennakkoluuloinen......:))


      • porumies kirjoitti:

        mut tumman ruskeaa...kilohinta 9 egee

        :DDDD


    • porumies

      nuksii....öitä!

      • pehmoisia unia.....;)))


    • AMR-52

      ....BB...))) mie nukuin onneni ohi,mut jos mie täst viel viisastun...))))

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe