Trump haluaa Nato-maat apuun Iraniin. Persut valmiiksi!

Anonyymi-ap

Persujen ihailun kohde ja aatetoveri, Trump, uhkailee Nato-liittolaisiaan, jos he eivät auta USAta Iranin sodassa. Mielestäni Suomi voisi lähettää persut sotimaan Iraniin. Kyllä heistä ainakin joku on käynyt armeijan ja liekö silläkään edes niin väliä? Tällä tavalla persut voisivat myös tehdä edes jotain konkreettista bensan pumppu hintojen eteen.

14

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Häkkösellä on jo kärki märkänä

    • Anonyymi00002

      Trumpilla on savet lahkeessa ja nyt huutaa eurooppalaisia siivoamaan hänen sotkut.

    • Anonyymi00003

      Jos Natoon kuuluvat maat eivät suostu lähettämään kalustoaan ja joukkojaan Trumpin johtamaan Iranin vastaiseen pyhään sotaan, niin Donalt lupaa kaikille niskuroiville maille erittäin vaikeat ajat.

    • Anonyymi00004

      Persut ovat Trumpin ja hänen Iranin sotansa intomielisiä ihailijoita. Jos kutsu Iraniin käy, persujen on kannettava vastuu ja mentävä.

      • Anonyymi00005

        Eihän persuna olemiseen mitään vastuuta kuulu - trollausta se on kuten tiedät. Kysy vaikka Jani Mäkelältä.


      • Anonyymi00012

        Mahdetaanko käpykaartilaisia huolia asepalvelukseen ?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Mahdetaanko käpykaartilaisia huolia asepalvelukseen ?

        Persuthan voisivat lähteä vapaaehtoisina raivaamaan miinoja Hormuzista. Halvaksikin tulee, kun ostetaan kumiveneet kiinalaisesta verkkokaupasta.


    • Anonyymi00006

      Sotahulluus leviää puolustusvoimissa ja poliitikoissa, kuten 1918, 1939 ja 1941.

      PVn Paronen twiittasi; "Finland is ready for Russia".

      NATO on uusi Saksa, jonka tuella kuvitellaan olevan voittamattomia. Hautausmaat ovat täynnä näitä "voittamattomia".

      Kuinka kävi 1944? Suomi on hävinnyt kaikki sodat. Kun ohjus tulee tonttiin, talot sortuvat, ihmisiä kuolee ja vammautuu, ruoka loppuu, lämpö loppuu, miltä se sitten tuntuu?

      Nykyajan ihmiset ovat unohtaneet sodan kauhut. Röyhkeys ja revanssin halu kasvaa kokoomuksessa. Liiallinen röyhkeys saattaa kostautua.

      • Anonyymi00007

        Suomen ylipainoinen pullamössökansa ei sitä edes tajua.


    • Anonyymi00008

      Trump ei selvästikään tunne Naton 5. artiklaa, jossa sanotaan, että "yhteen tai useampaan osapuoleen kohdistettu aseellinen hyökkäys Euroopassa tai Pohjois-Amerikassa katsotaan hyökkäykseksi kaikkia osapuolia vastaan". Näinhän ei ole tapahtunut, vaan USA itse hyökkäsi Aasiaan.

      • Nimenomaan näin. Ukrainan tukeminen on oikeutettua, koska Ukraina käy puolustussotaa. USA ja Israelin tukeminen on laitonta, koska ne käyvät hyökkäyssotaa. Nato on puolustusliitto, ei hyökkäysliitto. Trump ei älyä tällaisia asioita ja vaikka älyäisikin, ei välitä sopimuksista.

        Trump näkee tässä mahdollisuuden sille, mihin hän pyrki jo ensikaudellaan eli Naton hajottamiseen. Hänen ulkopoliittinen avustajansa on kertonut, että Naton hajottaminen oli ihan hilkulla jo silloin ja että nyt Trump sen tulee tällä kaudellaan todennäköisesti saattamaan maaliin.

        Samalla USA on irtaantunut täysin sääntöpohjaisesta maailmanjärjestyksestä. Se ilmoittaa sen jo suoraan ja edes näyttelemättä muuta. Tämä vie maailmaa kohti sotilaallisen voiman ensisijaisuutta. USA pullistelee lihaksiaan. Yleensä se on takoittanut maailmanhistoriassa lopun alkua. USA ajanee myös itsensä eristyksiin. EUkin joutuu katsomaan, minkä kumppanin jos ketään se joutuu valitsemaan. Kiina vaikuttaa tässä tilanteessa vakaimmalta ja järkevimmältä, mutta siihen kohdistuu suuria epälyksiä. Silti saattaa olla rauhaan pyrkivä osa maailmaa pyrkii nyt liittoumaan taloudellisesti enemmän vakaaseen Kiinaan ja nousevaan talouteen Intiaan kuin USAhan, joka on luomassa pelkästään kaaosta ja epävarmuutta. Kiinnostavaa jatkossa on nähdä se, palaako USA vanhaan Trumpin jälkeen ja miten paljon peruuttamatonta tuhoa Trump saa aikaan.


      • Anonyymi00010

        Eiköhän kansainvälinen persublokki kerkeä vielä järkkäämään jonkun Iranin syyksi laitettavan false flag-terrorismioperaation USAta tai jotain muuta länsimaata vastaan, jolloin Naton 5. artikla saattaisi laueta. Tämä porukka osaa false flag - operaatiot. Mietitään esim. natsien itsensä järkkäämää Berliinin valtiopäivätalon polttoa, joka laitettiin vasemmiston syyksi.


      • Anonyymi00011
        mielipidepankki kirjoitti:

        Nimenomaan näin. Ukrainan tukeminen on oikeutettua, koska Ukraina käy puolustussotaa. USA ja Israelin tukeminen on laitonta, koska ne käyvät hyökkäyssotaa. Nato on puolustusliitto, ei hyökkäysliitto. Trump ei älyä tällaisia asioita ja vaikka älyäisikin, ei välitä sopimuksista.

        Trump näkee tässä mahdollisuuden sille, mihin hän pyrki jo ensikaudellaan eli Naton hajottamiseen. Hänen ulkopoliittinen avustajansa on kertonut, että Naton hajottaminen oli ihan hilkulla jo silloin ja että nyt Trump sen tulee tällä kaudellaan todennäköisesti saattamaan maaliin.

        Samalla USA on irtaantunut täysin sääntöpohjaisesta maailmanjärjestyksestä. Se ilmoittaa sen jo suoraan ja edes näyttelemättä muuta. Tämä vie maailmaa kohti sotilaallisen voiman ensisijaisuutta. USA pullistelee lihaksiaan. Yleensä se on takoittanut maailmanhistoriassa lopun alkua. USA ajanee myös itsensä eristyksiin. EUkin joutuu katsomaan, minkä kumppanin jos ketään se joutuu valitsemaan. Kiina vaikuttaa tässä tilanteessa vakaimmalta ja järkevimmältä, mutta siihen kohdistuu suuria epälyksiä. Silti saattaa olla rauhaan pyrkivä osa maailmaa pyrkii nyt liittoumaan taloudellisesti enemmän vakaaseen Kiinaan ja nousevaan talouteen Intiaan kuin USAhan, joka on luomassa pelkästään kaaosta ja epävarmuutta. Kiinnostavaa jatkossa on nähdä se, palaako USA vanhaan Trumpin jälkeen ja miten paljon peruuttamatonta tuhoa Trump saa aikaan.

        Ei mitään uutta auringon alla:)

        Vuonna 2003 silloinen USA pressa Bush junaili hyökkäykset Irakiin.
        Perusteluina ''...Irakilla on ydinaseita, ym. joukkotuhoaseita ja Saddam Hussein on kusipää...''

        Saddam oli erittäin epämiellyttävä kusipää mutta esim. ydinaseita ei löytynyt.

        Jos niitä olisi ollut, Hussein olisi niitä ihan varmasti käyttänyt.


    • Anonyymi00009

      ei suomella ole laivastoa , englanilla ,ranskalla ja italialla on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe