Tämä näkyy olevan tärkein asia!
YLEn nuortenohjelmat sairastuttaa nuorisoa!
Ja vielä verorahoilla!
YLEn homo-propagandaa uutislähetysten alussa!
143
527
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teidän homoja raivona vihaavien kannattaa muuttaa Venäjälle. Siellä on täsmälleen teidän arvojenne mukainen yhteiskunta.
Täällä Suomessa taas on demokraattinen oikeusvaltio ja kaikilla on sananvapaus, myöskin homoilla.- Anonyymi00006
Se että hetero ei halua nähdä jatkuvaa homotykitystä joka kanavalta ei ole "raivona vihaamista" (teillä on jopa hellvetti omat kuukautennekin ja lippukin joita kaikkien pitäisi palvoa! Onko naisilla tai edes lapsilla samanlaista karnevaalia ja pride-öhötystä??)
Kannattaa muuttaa tuota new speakkiä vähän. Se ettei pidä minkään tuputtamisesta ei ole asian "vihaamista" varsinkaan kun täällä Suomessa homoilla ja vastaavilla on aina ollut lokoisat oltavat. Ei oikein tuo jenkkien larppaaminen onnistu tässä asiassa. - Anonyymi00018
Siinä niin tyypillinen osoitus homojenvihaajien sivistystasosta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se että hetero ei halua nähdä jatkuvaa homotykitystä joka kanavalta ei ole "raivona vihaamista" (teillä on jopa hellvetti omat kuukautennekin ja lippukin joita kaikkien pitäisi palvoa! Onko naisilla tai edes lapsilla samanlaista karnevaalia ja pride-öhötystä??)
Kannattaa muuttaa tuota new speakkiä vähän. Se ettei pidä minkään tuputtamisesta ei ole asian "vihaamista" varsinkaan kun täällä Suomessa homoilla ja vastaavilla on aina ollut lokoisat oltavat. Ei oikein tuo jenkkien larppaaminen onnistu tässä asiassa.Kumma kun minun telkussa ja radiossa on nappuloita, joilla toosan voi joko sulkea tai ainakin vaihtaa toiselle kanavalle jos ohjelma ei miellytä. Mitään ei ole pakko katsoa eikä kuunnella, vaan se on aina oma valinta.
Omista valinnoistaan ei ole järkevää öyhöttää toisille. - Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jahas, edeltä poistettiin homojenvihaajan törkeä vihaviesti, johon tuo oli vastaus.
- Anonyymi00045
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kumma kun minun telkussa ja radiossa on nappuloita, joilla toosan voi joko sulkea tai ainakin vaihtaa toiselle kanavalle jos ohjelma ei miellytä. Mitään ei ole pakko katsoa eikä kuunnella, vaan se on aina oma valinta.
Omista valinnoistaan ei ole järkevää öyhöttää toisille.Se nappulan kääntäminen ei auta jos aivopesua harrastetaan,. Minkälainen yhteiskunta toimii niin että "yhyy älä sitten katso, me perseillään niin paljon kun haluamme" Tuo on anarkiaa.
Taidatte olla kovin nuoria, olette eläneet kermaisessa maailmassa, Suomessa homoilla eli miehillä on aina ollut kaikki oikeudet. Luulette jotenkin ettei täällä ollut ennen homoja, Hah, homokulttuuri ja clubit kukoistivat ainakin pk-seudulla jo ysärillä ja itse pyörin niissä kuvioissa kun muutama ystäväni oli homoja. Olen itse nainen. Tiedän aika hyvin mikä on ollut meininki. Tämä nykypäivän homotuputus on jotain ihan muuta..Miettikkää nyt vähän, mitä te siitä saisitte jos kaikki olisivat homoja, tämähän on teidän hartain toiveenne? - Anonyymi00047
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kannattaa muuttaa tuota new speakkiä vähän. Se ettei pidä minkään tuputtamisesta ei ole asian "vihaamista" varsinkaan kun täällä Suomessa homoilla ja vastaavilla on aina ollut lokoisat oltavat. Ei oikein tuo jenkkien larppaaminen onnistu tässä asiassa.Venäjällä kyllä harjoitetaan homoseksuaalisuutta enemmän kuin missään! Se kuuluu armeija- ja vankilakulttuuriin. Sen avulla häpäistäänm rangaistaan ja alistetaan.
Kun joku kenraali menetti Putinin suosion, se kuulemma raiskattiin ensimmäisen kerran pidätysautossa! Niitten huippu HIV-tilastot! Raiskaajat ei kai osaa suojautua?
Se on niin iljettävää touhua Venäjällä.
Ihan eri asia kuin rakkasu, parisuhdem aikuisten, suotumuksellinen seksi.
Eioikeesti vois puhua samana päivänä. - Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Se nappulan kääntäminen ei auta jos aivopesua harrastetaan,. Minkälainen yhteiskunta toimii niin että "yhyy älä sitten katso, me perseillään niin paljon kun haluamme" Tuo on anarkiaa.
Taidatte olla kovin nuoria, olette eläneet kermaisessa maailmassa, Suomessa homoilla eli miehillä on aina ollut kaikki oikeudet. Luulette jotenkin ettei täällä ollut ennen homoja, Hah, homokulttuuri ja clubit kukoistivat ainakin pk-seudulla jo ysärillä ja itse pyörin niissä kuvioissa kun muutama ystäväni oli homoja. Olen itse nainen. Tiedän aika hyvin mikä on ollut meininki. Tämä nykypäivän homotuputus on jotain ihan muuta..Miettikkää nyt vähän, mitä te siitä saisitte jos kaikki olisivat homoja, tämähän on teidän hartain toiveenne?Kommenttisi hakee tyhmyydessään vertaistaan. Mitään homoutta ei voi kenellekään tuputtaa eikä ketään aivopestä homoksi. Homoja on aina se tietty pieni osuus väestöstä, eikä se osuus kasva millään tuputtamisella.
Anonyymi00045 kirjoitti:
Se nappulan kääntäminen ei auta jos aivopesua harrastetaan,. Minkälainen yhteiskunta toimii niin että "yhyy älä sitten katso, me perseillään niin paljon kun haluamme" Tuo on anarkiaa.
Taidatte olla kovin nuoria, olette eläneet kermaisessa maailmassa, Suomessa homoilla eli miehillä on aina ollut kaikki oikeudet. Luulette jotenkin ettei täällä ollut ennen homoja, Hah, homokulttuuri ja clubit kukoistivat ainakin pk-seudulla jo ysärillä ja itse pyörin niissä kuvioissa kun muutama ystäväni oli homoja. Olen itse nainen. Tiedän aika hyvin mikä on ollut meininki. Tämä nykypäivän homotuputus on jotain ihan muuta..Miettikkää nyt vähän, mitä te siitä saisitte jos kaikki olisivat homoja, tämähän on teidän hartain toiveenne?Ai kaikki oikeudet silloinkin vain 55 vuotta sitten, jolloin homosuhteet olivat rikos?
- Anonyymi00054
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itse en vihaa homoja. Kunhan pysyvät lestissään. Ei ole kuitenkaan ole kiva, kun homo hyväilee pubissa korvia. Ei heterotkaan puristele homojen hanureita. Valkoisen keski-ikäisen heteromiehen elämä on nykyään ahdistettu nurkkaan: me olemme vähemmistö, joka on muiden "vähemmistöjen" polkema.
- Anonyymi00064
Muuta saarelle ja lisäänny kumppanisi kanssa siellä
- Anonyymi00066
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kumma kun minun telkussa ja radiossa on nappuloita, joilla toosan voi joko sulkea tai ainakin vaihtaa toiselle kanavalle jos ohjelma ei miellytä. Mitään ei ole pakko katsoa eikä kuunnella, vaan se on aina oma valinta.
Omista valinnoistaan ei ole järkevää öyhöttää toisille.En haluaisi nähdä homopropagandaa, kun aukaisen television katsoakseni uutiset.
- Anonyymi00071
Anonyymi00054 kirjoitti:
Itse en vihaa homoja. Kunhan pysyvät lestissään. Ei ole kuitenkaan ole kiva, kun homo hyväilee pubissa korvia. Ei heterotkaan puristele homojen hanureita. Valkoisen keski-ikäisen heteromiehen elämä on nykyään ahdistettu nurkkaan: me olemme vähemmistö, joka on muiden "vähemmistöjen" polkema.
Minä olen valkoinen heteromies eikä kukaan ole ahdistanut minua nurkkaan eikä polkenut minua eikä oikeuksiani. Päin vastoin koen jatkuvasti olevani todella etuoikeutettu lukemattomin eri tavoin.
- Anonyymi00074
Ajatolla Khameini on viimeisimpien tietojen mukaan gay. Iranista Khameini lähtee pakoon todennäköisimmin Moskovaan, jossa häntä odotetaan lämpimissä tunnelmissa.
Putin siellä odottelee innokkaasti ajatollaa. - Anonyymi00096
Anonyymi00020 kirjoitti:
Omista valinnoistaan ei ole järkevää öyhöttää toisille.Välillä tuntuu, että ihan sama minkä kanavan avaa niin siellä on yhtä Vappua.
- Anonyymi00105
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kannattaa muuttaa tuota new speakkiä vähän. Se ettei pidä minkään tuputtamisesta ei ole asian "vihaamista" varsinkaan kun täällä Suomessa homoilla ja vastaavilla on aina ollut lokoisat oltavat. Ei oikein tuo jenkkien larppaaminen onnistu tässä asiassa.Suomi on vapaa maa. Jos haluat oman karnevaalin ja kulkueen, niin ei kun pystyyn vaan. Ei homot siitä ketään kadehdi.
- Anonyymi00106
Tipale kirjoitti:
Ai kaikki oikeudet silloinkin vain 55 vuotta sitten, jolloin homosuhteet olivat rikos?
Homous poistettiin rikoslaistamme 55 vuotta sitten. Tai niillä main.
- Anonyymi00110
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kommenttisi hakee tyhmyydessään vertaistaan. Mitään homoutta ei voi kenellekään tuputtaa eikä ketään aivopestä homoksi. Homoja on aina se tietty pieni osuus väestöstä, eikä se osuus kasva millään tuputtamisella.
Voi hyvinkin kasvaa, koska niissä markkinoidaan homoutta. Voi vaikuttaa epävarten henkilöiden käyttäytymiseen.
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Voi hyvinkin kasvaa, koska niissä markkinoidaan homoutta. Voi vaikuttaa epävarten henkilöiden käyttäytymiseen.
Siis epävarmojen henkilöiden käyttäytymiseen.
- Anonyymi00112
Anonyymi00106 kirjoitti:
Homous poistettiin rikoslaistamme 55 vuotta sitten. Tai niillä main.
Ei se sattumalta ollut rikos aikaisemmin ja nyt ylistettyä,
- Anonyymi00113
Anonyymi00054 kirjoitti:
Juu ei, naisena ainakin pidän huolta siitä, että lähestyä saa vain luvan kanssa. On sellaisia heteromiehiä, jotka ei käsitä, että pitää sanoa voimakkasti että EI KÄY.
On olemassa sellaiset yksityisyyden rajat. Korona -aikana 1,5 m,, nyt taas palattu 2 metriin. - Anonyymi00114
Anonyymi00066 kirjoitti:
En haluaisi nähdä homopropagandaa, kun aukaisen television katsoakseni uutiset.
Katsoisin mieluummin homopropagandaa kuin tämän päivän uutisia!Maailma on kaaoksessa! Pieni on murheesi laatu. Ole onnellinen. Jos siis et menettänyt seksuaali-identiteettiäsi näkemällä HOMON. Sitten hae apua.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kannattaa muuttaa tuota new speakkiä vähän. Se ettei pidä minkään tuputtamisesta ei ole asian "vihaamista" varsinkaan kun täällä Suomessa homoilla ja vastaavilla on aina ollut lokoisat oltavat. Ei oikein tuo jenkkien larppaaminen onnistu tässä asiassa.Jaa mutta avaajahan puhui oikein sairastuttamisesta, vaikka jätti kertomatta että miten.
>kun täällä Suomessa homoilla ja vastaavilla on aina ollut lokoisat oltavat.
Helsingin olympialaisten kahta puolta homoja pidätettiin Suomessa sadoittain aikuisten välisen homostelun takia. Heteroita ei yhtäkään heterostelun takia.Anonyymi00045 kirjoitti:
Taidatte olla kovin nuoria, olette eläneet kermaisessa maailmassa, Suomessa homoilla eli miehillä on aina ollut kaikki oikeudet. Luulette jotenkin ettei täällä ollut ennen homoja, Hah, homokulttuuri ja clubit kukoistivat ainakin pk-seudulla jo ysärillä ja itse pyörin niissä kuvioissa kun muutama ystäväni oli homoja. Olen itse nainen. Tiedän aika hyvin mikä on ollut meininki. Tämä nykypäivän homotuputus on jotain ihan muuta..Miettikkää nyt vähän, mitä te siitä saisitte jos kaikki olisivat homoja, tämähän on teidän hartain toiveenne?>Miettikkää nyt vähän, mitä te siitä saisitte jos kaikki olisivat homoja, tämähän on teidän hartain toiveenne?
Anteeksi vain, mutta tuntuu että olet vähän sekasin. Ei ole normaalijärkisen puhetta tämä.Anonyymi00110 kirjoitti:
No ei kuule vaikuta. Se epävarma on sitten biseksuaali ja elää sillä eväspatteristolla oman elämänsä joka ei muille kuulu.
Biselsuaali kuulemma valtsee kumppaninsa lähinnä luonteen perusteella, joten mulukku ei kannata olla.Anonyymi00112 kirjoitti:
Ei se sattumalta ollut rikos aikaisemmin ja nyt ylistettyä,
Ei sattumalta, vaan perustui samaan raamatuntulkintaan joka on yhä nykyään käytössä kiihkouskovaisten moninaisissa lahkoissa.
- Anonyymi00131
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kannattaa muuttaa tuota new speakkiä vähän. Se ettei pidä minkään tuputtamisesta ei ole asian "vihaamista" varsinkaan kun täällä Suomessa homoilla ja vastaavilla on aina ollut lokoisat oltavat. Ei oikein tuo jenkkien larppaaminen onnistu tässä asiassa."Se että hetero ei halua nähdä jatkuvaa homotykitystä joka kanavalta ei ole "raivona vihaamista" (teillä on jopa hellvetti omat kuukautennekin ja lippukin joita kaikkien pitäisi palvoa! Onko naisilla tai edes lapsilla samanlaista karnevaalia ja pride-öhötystä??)"
Minkälaisten lasien läpi sinä katsot TV:eetä, kun sinä nät 'joka kanavalla jatkuvaa homotyksitä'? - Anonyymi00133
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kannattaa muuttaa tuota new speakkiä vähän. Se ettei pidä minkään tuputtamisesta ei ole asian "vihaamista" varsinkaan kun täällä Suomessa homoilla ja vastaavilla on aina ollut lokoisat oltavat. Ei oikein tuo jenkkien larppaaminen onnistu tässä asiassa.Kyllä tää nykyajan meno on jotain ihan kamalaa, kun joka paikassa pitää olla homokiintiöt ja kaikki.
Ei ole ratio eikä televisiokanavata eikä lehteä jossa ei olis homokiintiötä.
Jopa PS:n Suomen Uutisissa on homokiintö ja taitaa olla jo Päivämiehessäkin. - Anonyymi00134
Anonyymi00071 kirjoitti:
Minä olen valkoinen heteromies eikä kukaan ole ahdistanut minua nurkkaan eikä polkenut minua eikä oikeuksiani. Päin vastoin koen jatkuvasti olevani todella etuoikeutettu lukemattomin eri tavoin.
Sama täällä.
- Anonyymi00002
Homous ei ole sairaus!
Joten aloittaja voi rauhoittua!- Anonyymi00004
No ei se kyllä tietyllä tavalla tervettäkään ole, edes eläinmaailamassa joten turha vetää stringejä solmulle sinne miespeppuun :)
Toki homoja on ollut aina eikä ketään kiinnosta mutta turha aivopestä nuorisoa tekohomoiluun ala seta. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No ei se kyllä tietyllä tavalla tervettäkään ole, edes eläinmaailamassa joten turha vetää stringejä solmulle sinne miespeppuun :)
Toki homoja on ollut aina eikä ketään kiinnosta mutta turha aivopestä nuorisoa tekohomoiluun ala seta.Juuri näin ja esimerkiksi muslimit vihaavat homoutta kuin ruttoa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toki homoja on ollut aina eikä ketään kiinnosta mutta turha aivopestä nuorisoa tekohomoiluun ala seta.Homous on yleistä eläinmaailmassa! Siellä on jopa sellaisia eläimiä jotka kykenevät vaihtamaan sukupuolta!
- Anonyymi00017
Homoutta on ollut niin kauan ihmisten kesken kuin historiaa tunnetaan. Antiikissa varsinkin!
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuri näin ja esimerkiksi muslimit vihaavat homoutta kuin ruttoa.
Aivan kuten vihaavat kristitytkin. Samaa sairasta homovihaa molemmat levittävät.
- Anonyymi00025
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toki homoja on ollut aina eikä ketään kiinnosta mutta turha aivopestä nuorisoa tekohomoiluun ala seta.Ketään ei voi aivopestä homoksi, aivan samoin kuin ketään oikeakätistä ei voi aivopestä vasenkätiseksi minkäänlaisella propagandalla.
- Anonyymi00034
Anonyymi00017 kirjoitti:
Homoutta on ollut niin kauan ihmisten kesken kuin historiaa tunnetaan. Antiikissa varsinkin!
Homot rahastuksen muoti-ilmiö nykyään.
- Anonyymi00038
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ketään ei voi aivopestä homoksi, aivan samoin kuin ketään oikeakätistä ei voi aivopestä vasenkätiseksi minkäänlaisella propagandalla.
Kyllä muuten voi. Tämä homostelu nykypäivänä on nuorten trendi aivan kun bisseily 2000-luvulla.
Jännä miten sateenkarikultin trans-aivopesun jälkeen ennen terveet nuoret yht äkkiä kokivatkin itsensä transeiksi. Ja sinä luulet että kaikki tuo tapahtui naturellisti.. - Anonyymi00040
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tietenkin, homoja on aina ollut pieni määrä. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä tämän nykypäiväisen nuorten aivopesun kanssa. Sateenkaarikultti lupaa näkyvyyttä ja palvontaa kun rupeat sukupuolisekoilemaan. Ei kannata olla tavallinen normaali hetero, ole homotranspanfluidi niin elämä loistaa ja voit pakottaa muut saappaasi alle.
Ymmärrätkö mikä nykypäivänä on ongelmana? - Anonyymi00051
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tietenkin, homoja on aina ollut pieni määrä. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä tämän nykypäiväisen nuorten aivopesun kanssa. Sateenkaarikultti lupaa näkyvyyttä ja palvontaa kun rupeat sukupuolisekoilemaan. Ei kannata olla tavallinen normaali hetero, ole homotranspanfluidi niin elämä loistaa ja voit pakottaa muut saappaasi alle.
Ymmärrätkö mikä nykypäivänä on ongelmana?Voi miten pohjattoman tyhmää hölynpölyä.
Kukaan ei ala homoilemaan eli kokemaan vihaa ja syrjintää ja halveksuntaa, mikäli ei todellakin ole homo. Ketään ei voi aivopestä homoksi. Mikään aivopesu ei saisi minua heteroa muuttumaan homoksi, ei ole mahdollista. - Anonyymi00056
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä muuten voi. Tämä homostelu nykypäivänä on nuorten trendi aivan kun bisseily 2000-luvulla.
Jännä miten sateenkarikultin trans-aivopesun jälkeen ennen terveet nuoret yht äkkiä kokivatkin itsensä transeiksi. Ja sinä luulet että kaikki tuo tapahtui naturellisti..Voi voi tätä tietämättömyyttä!
Homojen "eheys" hoidot ovat päättyneet itsemurhaan tai mielenterveyden hajoamiseen! - Anonyymi00107
Anonyymi00005 kirjoitti:
Muslimeista on homoja 10 prosenttia niin kuin meistä muistakin. Ja homofobia ilmen myös.
- Anonyymi00115
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ymmärrätkö mikä nykypäivänä on ongelmana?Ei egoismi, narsismi ja huomionhakuisuus ole homoista johtuvaa?
Sitten kai kaikki diktaattoritkin Trump ja Putin on homoja?
Niistäkin suurin osa on heteroita, varmaan samassa suhteessa kuin väestössä yleensäkin. - Anonyymi00116
Anonyymi00016 kirjoitti:
Homous on yleistä eläinmaailmassa! Siellä on jopa sellaisia eläimiä jotka kykenevät vaihtamaan sukupuolta!
Ja varsinkin persuissa.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja kristilliset lahkot muslimeja, koska kaikki kilpailevat samoista surkimuksista, jotka eivät pärjää ilman täydellistä maailmanselitystä.
Yhteistä on kuitenkin homojen vihaaminen, kuten moni muukin asia, palvovathan kaikki "kirjan uskonnot" samaa Jumalaa vaikka eri tavoin ja opein.- Anonyymi00126
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ketään ei voi aivopestä homoksi, aivan samoin kuin ketään oikeakätistä ei voi aivopestä vasenkätiseksi minkäänlaisella propagandalla.
Kyllä voi. Homoproganda voi vaikuttaa epäterveiden ihmisten käyttäytymiseen.
- Anonyymi00007
Ehkä se yle jossain mainoksessaan joskus hetero pusuja näyttänyt ja
sängyssä oloa? ei vaan semmoista muista ??
jotenkin oudolle tuo atlantis pasilan fyysinen homoilu matujen toimesta kuitenkin näyttää kuin aivopesua jotenkin ja sänky kohta?
sitten sitä näytetään todella usein 24/7 , erikoista.. ? - Anonyymi00008
Atlantis homola on ylen propagandaa.
- Anonyymi00009
hyi saatana tuota yleä
- Anonyymi00019
On ainoa media joka kertoo asiat niin kuin ne ovat!
On jopa tutkittu asiaa niin, että ne (varsinkin miehet) jotka vastustivat homoutta eniten, pelkäsivät sitä, että itse ovat homoja! - Anonyymi00037
Anonyymi00019 kirjoitti:
On ainoa media joka kertoo asiat niin kuin ne ovat!
On jopa tutkittu asiaa niin, että ne (varsinkin miehet) jotka vastustivat homoutta eniten, pelkäsivät sitä, että itse ovat homoja!Aha, eli me naiset jotka emme pidä homoista olemme homoja myöskin, tuolla logiikalla. Joo, ei tuo lapsellinen käänteislässytys nyt toimi. Absurdi ajatus että joistakin pitäisi pitää vain sen takia että tunkevat värkkinsä miesten rööreihin.
Homothan ovat ylpeitä heterovihassaan ja varsinkin tykkäävät herjata naisia. Kumma ettei homoja pakoteta tykkäämään kaikista heteroista? - Anonyymi00058
Anonyymi00037 kirjoitti:
Aha, eli me naiset jotka emme pidä homoista olemme homoja myöskin, tuolla logiikalla. Joo, ei tuo lapsellinen käänteislässytys nyt toimi. Absurdi ajatus että joistakin pitäisi pitää vain sen takia että tunkevat värkkinsä miesten rööreihin.
Homothan ovat ylpeitä heterovihassaan ja varsinkin tykkäävät herjata naisia. Kumma ettei homoja pakoteta tykkäämään kaikista heteroista?Et tainnut sitten tietää että myös naiset ovat homoja? Heitä vain kutsutaan eri nimellä "lesbous".
- Anonyymi00099
Persuissa esiintyy paljon homoutta.
- Anonyymi00117
Anonyymi00037 kirjoitti:
Aha, eli me naiset jotka emme pidä homoista olemme homoja myöskin, tuolla logiikalla. Joo, ei tuo lapsellinen käänteislässytys nyt toimi. Absurdi ajatus että joistakin pitäisi pitää vain sen takia että tunkevat värkkinsä miesten rööreihin.
Homothan ovat ylpeitä heterovihassaan ja varsinkin tykkäävät herjata naisia. Kumma ettei homoja pakoteta tykkäämään kaikista heteroista?Homomiehillä on hyviä naisystäviä, sanovat joskus itseään emoiksi. Ystävyyttä ilman seksiä, kiinnostavan, sivistyneen ihmisen kanssa, joka pitää muodista, sisustuksesta ja kokkaa hyvää ruokaa.
Se että kuvittelee vain sitä vehkeen menoa reikään, kertoo vaan pornofimin katsojan mekaanisesta fantasiankyvystä. Voi olla että olet nainen. Voi olla että et. Veikkaan jälkimmäistä.
Ja ihan sama mikä olet. Homoa voi huutaa kenelle vaan, josta ei tykkää! Anonyymi00037 kirjoitti:
Homothan ovat ylpeitä heterovihassaan ja varsinkin tykkäävät herjata naisia. Kumma ettei homoja pakoteta tykkäämään kaikista heteroista?Missä tuohon homojen heterovihaan voisi tutustua? En ole huomannut.
- Anonyymi00010
Pidän homoutta sairautena. Onko sitten kyseessä jokin virhe elimistössä tai mielenterveysongelma. Onhan noita eläimiin sekaantujiakin ja nekrofiileja. Koskahan nekin normalisoidaan ja asetetaan korkealle jalustalle tavallisten ihmisten yläpuolelle?
- Anonyymi00021
Olet todella jonkinlainen kummajainen. Ehkä et jaksanut sivistää itseäsi tai koulu sivistys ei ollut sinun juttu?
- Anonyymi00011
Ei pelkästään ylellä näytetä homoja. Nykyään melkein joka ohjelmassa tai elokuvassa pitää olla kiintiöhomoja. Se on tätä muoti-ilmiötä, joka toivottavasti menee ohi pian.
- Anonyymi00024
Homot ovat osa yhteiskuntaamme ja heillä on täysi oikeus osallistua kaikkeen niin radiossa kuin televisiossa, eivätkä sitä jotkut sairaat homojenvihaajat kiellä. Venäjällä on teidän arvojenne mukainen yhteiskunta, muuttakaa sinne.
Täällä demokraattisessa oikeusvaltiossa kaikilla on sananvapaus ja oikeus olla esillä, myöskin homoilla. - Anonyymi00042
Homoilu varsin yleisesti nähdään sairaana ja vastenmielisenä, niin ei sen tyrkyttäminen ruudussa muuta kuin aiheuttaa inhoa.
- Anonyymi00053
Anonyymi00042 kirjoitti:
Homoilu varsin yleisesti nähdään sairaana ja vastenmielisenä, niin ei sen tyrkyttäminen ruudussa muuta kuin aiheuttaa inhoa.
Teitä homojenvihaajia on vain pikkuruinen vähemmistö väestöstä, joten älä kuvittele että sinä edustaisit siinä jotain enemmistöä. Suurimmalle osalle sillä ei ole mitään merkitystä onko joku hetero vai homo, saman arvoisia ihmisiä kaikki.
"Eurobarometri-tutkimuksen mukaan 76 prosenttia kaikkien EU-maiden väestöstä on tutkimuksen mukaan sitä mieltä, että homoilla, lesboilla ja biseksuaaleilla tulisi olla samat oikeudet kuin heteroseksuaaleilla. Suomalaisista vastaajista tätä mieltä oli 80 prosenttia." - Anonyymi00063
Anonyymi00053 kirjoitti:
Teitä homojenvihaajia on vain pikkuruinen vähemmistö väestöstä, joten älä kuvittele että sinä edustaisit siinä jotain enemmistöä. Suurimmalle osalle sillä ei ole mitään merkitystä onko joku hetero vai homo, saman arvoisia ihmisiä kaikki.
"Eurobarometri-tutkimuksen mukaan 76 prosenttia kaikkien EU-maiden väestöstä on tutkimuksen mukaan sitä mieltä, että homoilla, lesboilla ja biseksuaaleilla tulisi olla samat oikeudet kuin heteroseksuaaleilla. Suomalaisista vastaajista tätä mieltä oli 80 prosenttia."Homovähemmistölle kuuluukin samat oikeudet, mutta yhtälailla homoseksin tyrkyttämisen näkemättä jättäminen on oikeus, eikä homoseksin näkemisen vastenmielisenä kokija ole homojen vihaaja.
- Anonyymi00072
Anonyymi00063 kirjoitti:
Homovähemmistölle kuuluukin samat oikeudet, mutta yhtälailla homoseksin tyrkyttämisen näkemättä jättäminen on oikeus, eikä homoseksin näkemisen vastenmielisenä kokija ole homojen vihaaja.
Edelleenkin minun telkussani on nappuloita joilla voi kääntää kanavaa tai sulkea toosan jos ohjelma ei miellytä. Miten ihmeessä keillään teillä homojenvihaajilla ei ole? Oletteko te kaikki niin saamattomia ja laiskoja että ette jaksa edes kääntää kanavaa, vaan katsotte suu mutrussa raivona jotain mitä vihaatte? Taidatte olla aika aivotonta porukkaa.
- Anonyymi00077
Anonyymi00063 kirjoitti:
Homovähemmistölle kuuluukin samat oikeudet, mutta yhtälailla homoseksin tyrkyttämisen näkemättä jättäminen on oikeus, eikä homoseksin näkemisen vastenmielisenä kokija ole homojen vihaaja.
Toisin sanoen sinä sanot että vain heterot saavat suudella telkussa, mutta homot eivät saa suudella telkussa? Homoilla ei ole mitään oikeutta suudella telkussa.
Mitenkäs se oli niiden samojen oikeuksien kanssa? - Anonyymi00078
Anonyymi00072 kirjoitti:
Edelleenkin minun telkussani on nappuloita joilla voi kääntää kanavaa tai sulkea toosan jos ohjelma ei miellytä. Miten ihmeessä keillään teillä homojenvihaajilla ei ole? Oletteko te kaikki niin saamattomia ja laiskoja että ette jaksa edes kääntää kanavaa, vaan katsotte suu mutrussa raivona jotain mitä vihaatte? Taidatte olla aika aivotonta porukkaa.
Homoilua näkyy joka välissä ja ohjelmassa vaikka sitä väistelee.
- Anonyymi00081
Anonyymi00078 kirjoitti:
Homoilu on osa elämänkirjoa ja siten normaalia, eikä siitä kannata tehdä itselleen ongelmaa.
- Anonyymi00089
Anonyymi00078 kirjoitti:
Saavatko ihmiset suudella televisiossa? Onko se sallittua?
Vai onko se sallittua vain heteroille? Mutta ehdottomasti kiellettyä homoilta?
Te vihanlietsojat yritätte kieltää kokonaiselta ihmiryhmältä samat tasa-arvoiset oikeudet, jotka perustuslakimme mukaan kuuluvat tasavertaisesti kaikille. Sellainen on todella vastenmielistä vihanlietsontaa ja toisten tasa-arvoisten oikeuksien kieltämistä.
Jos hetorot saavat suudella telkkarissa, niin homotkin saavat. Piste.
Tai sitten kielletään kaikki suuteleminen telkkarissa. Kukaan ei saa suudella.
Mutta sellaista ei voi olla, että pieni määrä vihanlietsojia määrää ketkä ainoastaan saavat suudella telkussa ja keiltä se on jyrkästi kiellettyä. Se olisi jo laitonta. - Anonyymi00118
Anonyymi00078 kirjoitti:
Miksi väistelet?
Oletko se kaivinkonemies, joka huusi 3- ja 5- vuotiaille lapsilleni,jotka kotipihaltaan katsoivat työtäsi tai tupakanpolttoa, että 'menkää homot kotiinne'? Mun 5v kysyi että mikä on homo? Sanoin että homo sapiens tarkoittaa ihmistä ja setä oli vaan huolissaan, ettei teille satu mitään.
Vähän valehtelin ja pehmensin. Lapset sais olla lapsia.
Tuli vähän surullinen olo. Lapsilla on valkoinen iho. Jos ei olis, en uskaltais niitä päästää yksin edes kotipihaan. Voimaa niille jotka eivät ole valkoisia heteromiehiä! Anonyymi00063 kirjoitti:
Nyt olet katsonut nettipornoa, jos olet todella nähnyt homoseksiä. Siitä voit syyttää vain itseäsi. Itsestään se ei silmille hypi.
Etkö tosiaan vielä tiennyt, että tv-fiktioiden seksikohtauksissa ei harjoiteta seksiä oikeasti?Anonyymi00072 kirjoitti:
Kyseessä on pitkälti sama porukka joka vaatii maassa tehtävän sitä ja tätä radikaalia (esim. somalit pitää kaikki palauttaa, presidentin on lähdettävä Moskovaan pyytämään anteeksi), mutta eivät itse saa hanuriaan irti sohvasta tehdäkseen jotain, vaan odottavat aina että muut iloisesti palvelisivat heitä heidän omituisissa haluissaan.
Anonyymi00078 kirjoitti:
Ehkä olet enemmän radio- kuin televisioihminen.
- Anonyymi00128
Anonyymi00077 kirjoitti:
Toisin sanoen sinä sanot että vain heterot saavat suudella telkussa, mutta homot eivät saa suudella telkussa? Homoilla ei ole mitään oikeutta suudella telkussa.
Mitenkäs se oli niiden samojen oikeuksien kanssa?Homovähemmistö saa suudella, mutta muualla kuin tunkemalla tv:n kautta koteihimme, jonka me maksamme.
- Anonyymi00013
Putinin homostelusta paljon täällä kirjoitettu. Pakko myöntää, ei tule ensimmäisenä homo mieleen, ennemmin lesbo, jotenkin niin neitimäinen.
- Anonyymi00027
Just katoin YLE:n mainoksia ja siinä 2 tosi etnisiin kamppeisiin pukeutunutta poikaa pussaili. En olisi halunnut nähdä. Miksi tällaista pitää näyttää? Kuka katsoo TV ohjelmia sen takia että näkisi poikien pussaavan?
- Anonyymi00029
"Laitanpa ohjeman tallennukseen kun siinä pojat pussailee"
T. Pera 65v. - Anonyymi00055
Voivoi kun homojenvihaajan elämä on sitten vaikeaa. Ahdistuu ja raivostuu kun kaksi ihmistä suutelee. Muuta kuule Venäjälle tai johonkin muslimimaahan, niin ei tarvitse koskaan nähdä mitään sellaista, vaan saat elää arvojesi mukaisesti.
- Anonyymi00119
Hehhehheh,vaikuttaa että sinä. Ei ohjelman nimeä, ei tarinaa, ei sisältöä, mutta kaikkea tuon tapaista osaat poimia.
Sarjavalittaja? vaihdat kanavalta toiselle jos näkyis jotain paheksuttavaa. Anonyymi00055 kirjoitti:
Voivoi kun homojenvihaajan elämä on sitten vaikeaa. Ahdistuu ja raivostuu kun kaksi ihmistä suutelee. Muuta kuule Venäjälle tai johonkin muslimimaahan, niin ei tarvitse koskaan nähdä mitään sellaista, vaan saat elää arvojesi mukaisesti.
On ainutlaatuinen lahja, että meillä on 1300 kilometriä rajaa maahan, jossa toteutetaan kaikki kristilliskonservatiivien märimmätkin unet ja jopa pakolla.
Tällä hetkellä siitä rajasta ei tosin pääse yli, mutta sekä pohjoisessa että eteläisessä naapurimaassamme on molemmissa toimivat rajanylityspaikat joiden kautta voi koukata vaikka Äänislinnaan kuten Litteän Maan Turtsu.
- Anonyymi00028
Miksi Ylen touhuihin ei puututa, veronmaksajien rahoilla yritetään nuorten mieliä myrkyttää.
- Anonyymi00036
Yle yrittää sitä tv-ruutuun tuputtamalla tehdä homoilusta yleistä, mutta ei se ole heterolle vaihtoehto vaan vastenmielistä, asia jota homo ei tietysti käsitä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00036 kirjoitti:
Yle yrittää sitä tv-ruutuun tuputtamalla tehdä homoilusta yleistä, mutta ei se ole heterolle vaihtoehto vaan vastenmielistä, asia jota homo ei tietysti käsitä.
Kenestäkään ei voi millään tuputtamisella tehdä homoa, yhtään sen enempää kuin kenestäkään oikeakätisestä voisi tehdä tuputtamalla vasenkätistä. Asia jota homoja raivona vihaava ei tietenkään koskaan käsitä.
Tietty osuus väestöstä on aina homoja. On aina ollut ja tulee aina olemaan, eikä se määrä muutu miksikään millään tuputtamisella, eikä sen pois jättämisellä. Asia jota homoja vimmaisesti vihaava ei kykene millään käsittämään. - Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kenestäkään ei voi millään tuputtamisella tehdä homoa, yhtään sen enempää kuin kenestäkään oikeakätisestä voisi tehdä tuputtamalla vasenkätistä. Asia jota homoja raivona vihaava ei tietenkään koskaan käsitä.
Tietty osuus väestöstä on aina homoja. On aina ollut ja tulee aina olemaan, eikä se määrä muutu miksikään millään tuputtamisella, eikä sen pois jättämisellä. Asia jota homoja vimmaisesti vihaava ei kykene millään käsittämään.Sinulle on ihan ylivoimaista ymmärtää että homoilun vastenmielisenä kokeva ei ole homoja vihaava
- Anonyymi00069
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tietty osuus väestöstä on aina homoja. On aina ollut ja tulee aina olemaan, eikä se määrä muutu miksikään millään tuputtamisella, eikä sen pois jättämisellä. Asia jota homoja vimmaisesti vihaava ei kykene millään käsittämään.Näin on näreet eikä asia miksikään muutu, vaikka persut ja muka-uskovaiset kuinka repisivät turpaansa. Heidänkin joukossaan on homoja täysin samassa suhteessa. Samoin Venäjällä tai Iranissa.
- Anonyymi00073
Anonyymi00060 kirjoitti:
Sinulle on ihan ylivoimaista ymmärtää että homoilun vastenmielisenä kokeva ei ole homoja vihaava
Se on ihan samantekevää millä te vihapuhujat sitä vihanlietsontaanne itse kutsutte, kun kaikki täällä näkevät miten te solvaatte homoja sairaiksi pervoiksi ja saastaisiksi syntisiksi, joilla ei teidän mielestänne ole mitään oikeutta esiintyä missään julkisesti.
- Anonyymi00076
Anonyymi00073 kirjoitti:
Se on ihan samantekevää millä te vihapuhujat sitä vihanlietsontaanne itse kutsutte, kun kaikki täällä näkevät miten te solvaatte homoja sairaiksi pervoiksi ja saastaisiksi syntisiksi, joilla ei teidän mielestänne ole mitään oikeutta esiintyä missään julkisesti.
Jos joku vihaaja suoltaa tänne vihaavansa homoja, niin hän on ei ole meitä homoseksin vastenmielisenä kokevia, jotka emme vihaa homoja. Meitä on paljon ja heitä vihaajia on vain vähän.
- Anonyymi00087
Anonyymi00076 kirjoitti:
Jos joku vihaaja suoltaa tänne vihaavansa homoja, niin hän on ei ole meitä homoseksin vastenmielisenä kokevia, jotka emme vihaa homoja. Meitä on paljon ja heitä vihaajia on vain vähän.
Miksi te koette homosuudelman vastenmieliseksi katsoa kun suurimmalle osalle heteroista ei tuollainen kevythomoilu aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia? Oletteko jotenkin epävarmoja omasta seksuaalisuudestanne jos moinen aiheuttaa voimakasta vastenmielisyyttä?
- Anonyymi00092
Anonyymi00076 kirjoitti:
Suutelemista ei pidetä seksinä. Ei heteroidenkaan suutelemista pidetä seksinä.
Te homojenvihaajat yritätte nyt väittää että vain heteroilla olisi oikeus suudella telkussa, mutta homoilla ei olisi mitään oikeutta suudella telkussa, koska te ette pidä siitä.
Mitenkäs se olikaan niiden samojen oikeuksien kanssa?
Kaikilla on Suomessa samat oikeudet, sen takaa jo perustuslakimme. Jos heterot saavat suudella telkussa, niin silloin homotkin saavat suudella telkussa. Ette te voi kieltää samoja tasavertaisia oikeuksia kokonaiselta ihmisryhmältä vain oman sairaan vihanne vuoksi.
Suomi ei ole eikä tule olemaan sellainen yhteiskunta, jossa pieni määrä vihanlietsojia määrää ketkä saavat suudella telkarissa ja ketkä eivät saa. Sinun oma puolueesi on juuri nyt hallituksessa mutta kohta ehkä enää ei. Oletko kysynyt kansanedustajaltasi tätä?
Anonyymi00060 kirjoitti:
Sinulle on ihan ylivoimaista ymmärtää että homoilun vastenmielisenä kokeva ei ole homoja vihaava
Minäkin koen homoilun vastenmielisenä ja siksi en sitä harrastakaan. Sinuako joku pakottaa? Se on vakava rikos.
Anonyymi00076 kirjoitti:
Voi hyvä Luoja, älkää sitten touhutko homoseksiä! Niin me melkein kaikki muutkin heterot teemme, että siis emme vehtaudu homoseksiin millään tavalla.
- Anonyymi00129
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Voi hyvä Luoja, älkää sitten touhutko homoseksiä! Niin me melkein kaikki muutkin heterot teemme, että siis emme vehtaudu homoseksiin millään tavalla.
Kun alkaa katsoa Ylen TV-uutisia, niin ruudulle tuleekin homoilua. Se on tarkoituksellista.
- Anonyymi00030
Ei ole homovihas, jos ei halua lasten ja nuortennäkevän homodtelua telkkarista...
Se on lasten ja nuorten mielen suojelua .- Anonyymi00082
Lasten ja nuorten mielet eivät vahingoitu jos he näkevät homostelua telkkarista. Yle ei näytä lasten tv-aikaan sellaista pornoa että ketään tarvitsisi sitä varten suojella.
Jos kaksi miestä suutelee televisiossa ei ketään tarvitse suojella sen näkemiseltä. - Anonyymi00086
Anonyymi00082 kirjoitti:
Lasten ja nuorten mielet eivät vahingoitu jos he näkevät homostelua telkkarista. Yle ei näytä lasten tv-aikaan sellaista pornoa että ketään tarvitsisi sitä varten suojella.
Jos kaksi miestä suutelee televisiossa ei ketään tarvitse suojella sen näkemiseltä.Ei homoilla ole mitään oikeutta suudella telkkarissa. Vain heteroilla on.
Suomessa kaikilla on samat tasa-arvoiset oikeudet, paitsi homoilla.
Jotka eivät saa suudella telkkarissa.
- Anonyymi00031
Homoilu on saastaista ja syntiä.
- Anonyymi00084
Ja persuus kansalle kauhistus.
- Anonyymi00088
Kiihkokristillisyys on vouhotusta ja voi olla sairastakin.
- Anonyymi00101
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ja persuus kansalle kauhistus.
Persuissa homous on yleistä.
- Anonyymi00124
Anonyymi00101 kirjoitti:
Persuissa homous on yleistä.
Jep. Persujen EU-meppien homousastekin on 100%.
- Anonyymi00032
Olkoon kaikki mitä halua mutta lasten katseluaikaan ykköskanavalla miesten keskenään suutelu ja varsinkin se että homo mies sanoo että menee panemaan toista miestä on liikaa. Miettikää vähän että pieni lapsi kuulee tuollaista noin klo 17-18 iltapäivällä! On tullut jo viikkoja joka päivä ja tulee huomennakin.
Tämä mainos pitää siirtää myöhempään katseluaikaan.- Anonyymi00090
Normaalia homojen välistä kanssakäymistä jonka näkemiseltä tai kuulemiselta ei tarvitse lapsia mitenkään varjella. Jos lapset tulevat kysymään sinulta asiasta voit kertoa että jos kaksi miestä suutelevat toisiaan he ovat homoja eikä siinä ole mitään ihmeellistä! Samoin voit kertoa mitä paneminen tarkoittaa ilman että siitä tarvitsee tehdä minkäänlaista ongelmaa. Lapset kyllä ymmärtävät kun heille kertoo että aikuiset panevat toisiaan ja että hekin ovat saaneet alkunsa kun isä ja äiti panivat.
- Anonyymi00109
Anonyymi00090 kirjoitti:
Normaalia homojen välistä kanssakäymistä jonka näkemiseltä tai kuulemiselta ei tarvitse lapsia mitenkään varjella. Jos lapset tulevat kysymään sinulta asiasta voit kertoa että jos kaksi miestä suutelevat toisiaan he ovat homoja eikä siinä ole mitään ihmeellistä! Samoin voit kertoa mitä paneminen tarkoittaa ilman että siitä tarvitsee tehdä minkäänlaista ongelmaa. Lapset kyllä ymmärtävät kun heille kertoo että aikuiset panevat toisiaan ja että hekin ovat saaneet alkunsa kun isä ja äiti panivat.
Hekin lapset ovat saaneet siten alkunsa, ja nyt YLE kehuu nuorille tätä varmasti pätevää ehkäisykeinoa.
- Anonyymi00033
YLE;n lähetykset.
Täyttä hölynpölyä.
Yle tunnetaan lähetyksistään ja nimenomaan ala-arvoisista.
Köyhille kehutaan lehdissä, miten paljon esiintyjien yritysten tilien saldo on. - Anonyymi00035
Homo.
Homot ovat hyvin nykyään lailla suojattuja, mutta tauti leviää, ei voi mitään. - Anonyymi00041
Tyrkyttäminen ei ole kovin tyylikäs keino tasa-arvon edistämisessä.
- Anonyymi00043
Laskekaa nyt jo ihmeessä paremmat ihmiset 1+1 https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011853591.html
- Anonyymi00044
Pitäisikö minun mennä nyt vahtaamaan Yleä, että näkyykö siellä ennen uutisia aloituksessa kuvattua hommaa?
Olsiko parempi ajatus perustaa joku homoilukyttäysryhnmä, niin että vuorotellen kytättäsiin Yleä ja huudettaisiin sitten hälytys jotain tuohon vastaavaa näkyy.
Entä jos kaksi suomalaista vaikuttaa homostelevan kyttääjän mielestä, pitääkö silloinkin huutaa hälytys, vai onko tämä enemmän rasismikysymys? - Anonyymi00046
Se, ettei pidä jostain asiasta ei suinkaan tarkoita, että olisi ehdottomasti sitä vastaan. Jotkut pystyttävät suvaitsevaisuuden nimissä muureja ja rakentavat kovaa vastakkainasettelua. Jokaisella pitäisi olla vapaus mielipiteeseensä.
- Anonyymi00048
Leelian lepotuoli kysymys: Hei, kysyn meidän isän puolesta. Voiko homous tarttua?
Tai voiko tulla homoksi, jos näkee tai epäilee, että joku on homo? Voiko meidän isä olla homo. kun se puhuu siitä aika usein. Ja rukoilee oikein raamatun kanssa!Leelian lepotuolista taitaa olla jo ikuisuus vaikka se oli eräänlainen käsite, hauskaa että joku muistaa tuon Eeva-lehden ihmissuhdepalstan 1950-1980-lukujen välissä.
Jossain viihdeohjelmassa siitä versioitiin Siviän Sähkötuoli.
- Anonyymi00050
Lisää Siihen Punaisen Ristin Maahanmuutto propaganda, niin tulos on SELVÄ
- Anonyymi00052
Tärkeä just sulle aloittaja, vaikka maailmassa soditaan ja kaikkea. Olet kokolailla tyhmä.
- Anonyymi00061
Kumpi Vigelius vai Tynkkynen oli esillä oheljelmassa?
- Anonyymi00070
Molemmat
- Anonyymi00104
Oras
- Anonyymi00065
Se on ehkäisykeino.
- Anonyymi00067
Homoja on Suomessa muutama prosentti, mutta veronmaksajien YLEllä homojen ohjelmia tehdään ja näytetään joka ilta.
TPS-jääkiekkojoukkueen pelaajat pakotettiin käyttämään
pride-paitaa!
Millainen huuto siitä syntyisi, jos TPS pakotettaisiin laittamaan Jeesus-paidat päälleen!- Anonyymi00083
Homoja on vain muutama prosentti mutta biseksuaaleja jopa 25%.
>Millainen huuto siitä syntyisi, jos TPS pakotettaisiin laittamaan Jeesus-paidat päälleen!
Aikamoinen, sillä Jeesus-kultilla ei varmaan Tepsin joukkueessa ole muita aktiivikannattajia kuin, ullatus ullatus, V-M Savinainen.
- Anonyymi00068
Suomessa kaikkien oikeudet on yhdenvertaisia, ellei oikeusvaltion lainsäädäntö ole riittävä tietylle ryhmälle, niin mikä oikeuttaa vaatimaan erityiskohtelua jota muilla ei ole.
Rikosten uhreiksi joutuneiden asemasta yhteiskunnassa mieluusti vaietaan, esm. raiskattu joutuu odottomaan oikeuskäsittelyä vuosikausia. - Anonyymi00075
Jos hetero suutelee heteroa telkussa, se ei ole heteropropagandaa, vaan kaikille sopivaa ja täysin normaalia.
Jos homo suutelee homoa telkussa, se onkin saastaista homopropagandaa jota ei saisi näyttää kenellekään, eikä varsinkaan lapsille.
Ja kaikilla Suomessa siis samat tasavertaiset oikeudet? Niinkö se oli? Paitsi että vain toisilla on oikeus suudella telkussa ja se on OK ja toisilla ei ole siihen mitään oikeutta?
Mihin ne samat tasa-arvoiset oikeudet aina unohtuvat kun puhutaan homoista. Jos heterot saavat suudella telkussa niin silloin homotkin saavat. Emme elä Venäjällä emmekä Iranissa, noissa homojenvihaajien ihannevaltioissa.- Anonyymi00098
Jos noin 90% on heteroita niin tuskin niitä homosuuteluita tarvitsee tunkea joka väliin? Vaikka kuinka itkisitte niin nk tavalliset ihmiset eivät muutu homoiksi sormia napsauttamalla eikä totaalinen homouden ylivalta esim tv-ohjelmissa tule tapahtumaan. Koska suurin osa on heteroita, deal with it.
ps: Teillä on jo kokonaiset kuukaudet, liput, marssit pinssit jne mitä MUUTA vielä haluatte?? YHtään muuta ihmisryhmää ei juhlita ja palvota samalla tavalla. - Anonyymi00136
Anonyymi00098 kirjoitti:
Jos noin 90% on heteroita niin tuskin niitä homosuuteluita tarvitsee tunkea joka väliin? Vaikka kuinka itkisitte niin nk tavalliset ihmiset eivät muutu homoiksi sormia napsauttamalla eikä totaalinen homouden ylivalta esim tv-ohjelmissa tule tapahtumaan. Koska suurin osa on heteroita, deal with it.
ps: Teillä on jo kokonaiset kuukaudet, liput, marssit pinssit jne mitä MUUTA vielä haluatte?? YHtään muuta ihmisryhmää ei juhlita ja palvota samalla tavalla.Palvotko sinä homoja?
Heille on tärkeää että saavat olla oma itsensä ja yhdenvertainen.
Itse asiassa sinä juuri todistat, miksi on tärkeää että suurempi osa heteroita tukee heidän yhdenvertaisuuttaan, joka ilkeät edelleen polkevat.
Itsekin lähtisin Pride marssille jos olisi parempi liikuntakyky. Minulle ei ole pitkän elämän aikana koitunut mitään harmia koskaan siitä, keneen kukakin on tykästynyt. Ei ole edes kiinnostanut. Se on yksityisasia. Toki olen sen huomannut viimeistään kun on kotiin kutsuttu.
- Anonyymi00079
On se helvetinmoinen häppee, olla homostelija.
- Anonyymi00080
Mitää valita oikea harrastus ja oikea seura, jossa kaikki heiluvat pridepaita päällä ja sateenkaarilippu kourassa. Kyllä sieltä oikeanlaisen kumppanin löytää, kun haluaa!
Kun lapsimäärät aina vaan vähenee, niin valtio ja kunnat säästää paljon rahaa. Lapsilisäkulut pienenee ja kalliitten eläkeläisten määrät vähenee. Ellei sitten ulkomailta tuoda uusia lipunliehuttajia? - Anonyymi00085
On se hitonmoinen häpee olla Venäjän ja Iranin yhteiskuntien arvojen ihailija.
- Anonyymi00091
Homoiksi synnytään.
- Anonyymi00093
Anonyymi00091 kirjoitti:
Homoiksi synnytään.
Homoutta jatkuvasti mainostavan Ylen verorahoitus kansan rahoilla on lopetettava välittömästi.
- Anonyymi00127
Eli persu
- Anonyymi00094
Kuka hullu nyt Yleä katsoo.
Yle lakkautettava !
600 miljoonaa VERORAHAA
menee aivan hukkaan
punakoneiston mainostamista.- Anonyymi00125
Mistä tiedät, että YLE mainostaa punaisia? Et kai vaan salaa katsele?
- Anonyymi00095
Voi karmea teitä homfoobikoita... Elämä on varmaan aika pelottavaa kun pitää pelätä, että joku homo hyökkää seuraavan kulman takaa ja nappaa housut jalasta.
- Anonyymi00097
Ja taas. Joka päivä pitää tunkea tuota ihme ulinaa jostain vidun mielikuvitus"fobioista". Sinä se tässä foobikko olet. Et hyväksy ihmisiä omilla mielipiteillään. Naisten ei tarvitse pitää homoista jos ei muutenkaan pidä miehistä, onko kova pala?
Seta opettaa olemaan kunnon fassari.
- Anonyymi00100
Näiden homojen räkytyksiä lukiessa huomaa taas perusmies-luonteen, MINÄ MINÄ MINÄ minun haluni. Minun pitää näkyä. Niille ei riitä se että ovat miehiä jotka muutenkin ovat johtava ryhmä missä tahansa kategoriassa, ei riitä se että niille järjestetään karnevaaleja ja marsseja, niille pitää olla vieläkin enemmän koska mies niin haluaa.
- Anonyymi00102
Persut homopuolue nr:1.
- Anonyymi00103
Siellä Ilmari taas haaveilee...
- Anonyymi00108
"Voi karmea teitä homfoobikoita..."
No fobiahan se täytyy olla jos ei halua katsoa tv:stä jatkuvaa homotyrkytystä.- Anonyymi00120
Mun mielestä vanhuksia ei saa sitoa tuoliin telkkaria katsomaan muutenkaan.
Miten sairastuttaa? 😮
- Anonyymi00121
Peräsuolihan on nuorilla aina mukana kulkeva ehkäisyväline haiseva.
- Anonyymi00130
Onneksi en niitä katso.
- Anonyymi00132
Homomainonta pitää siirtää uutisten alusta loppuiltaan. Suojelkaa lapsia. Haluatteko että pienet lapset kuulevat homojen panemisesta? Ei ole sopivaa.
- Anonyymi00135
Nuole xillua.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382191Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten662047Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363891675Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241474Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75925
- 27899