Ettekö persut kuulleet eilen ihailun kohteenne, Trumpin, kutsua mennä sotimaan Iraniin? Te persut jos ketkä olette osavastuussa oman aatetoverinne toilailuista. Vielä vähän aika sitten löitte innoissanne karvaisia käsiänne yhteen kehuessanne Trumpin sotaseikkailua. Mars Iraniin siitä, persut!
Ovatko persusoturit jo pakanneet Iranin reissua varten?
4
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varustereppujen pakkaamisessa menee meillä perus-reserviläisillä vielä jokunen hetki aikaa, joten voi hyvinkin olla ettei ehditä osallistua Iranin tuhoamiseen.
Mutta Kuubahan on Trumpin seuraava kohde, toivottavasti pääsemme jo sinne mukaan.- Anonyymi00002
Toivottavasti, sillä muistelkaamme esipersu Urpo Leppästä, joka löysi Kuubasta itselleen mustan naisen.
- Anonyymi00004
Kyllä me tosi vassarit halutaan mukaan!
- Anonyymi00005
Pakkasin reppuun jo kiljukanisterin sekä muutaman pakkauksen palanutta makkaraa. Ruuttamopo on vielä tankkaamatta koska vihervassarit ovat nostaneet bensan hinnan niin korkeaksi. Mutta koska Riikka kohta laskee sen hinnan alle euroon litralle, menen heti sen jälkeen tankille. Vornanen lupasi minulle jo pistoolinsa lainaksi ja Immonen tulee katsomaan että pääsen pikku (tai isosta) juopumuksestani huolimatta lentokoneeseen. Ja sitten mars kohti Hormuzin salmea. Purra lupasi mestarin kanssa antaa minulle ampuma opetusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532524Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68889- 114882
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137805
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736