Enkä edes laskenut mukaan yksittäisjäätelöitä, jotka ovat sitten vielä niissä altaissa.
Itse en ole syönyt jäätelöä moneen vuoteen. Ei vain kiinnosta.
80-luvulla taisi olla kolme tuuttia, kolme puikkoa ja kolme litran pakettia.
Miksi marketeissa on 5 metrin kaapit jäätelöitä?
14
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
siksi koska me muut syömme.
esim vanhan ajan vanilja litran paketin kaataa astiaan ja kaataa puol pulloo stolisnajaa sekaan saa täydellisen VANILLA ICE juoman kun se sulaa!- Anonyymi00011
Mamut ja persut tykkäävät jäätelöstä
- Anonyymi00002
Koska kansa halutaan pitää lihavana.
Siksi.
0_____________________________________0- Anonyymi00003
oon koko ikäni juonut päivittäin puol litraa kuohukermaa kahvin seassa,joka päivä siis ja en oo läski ja kolesteroli on 4.
ikää 50
- Anonyymi00006
Maitoa ja sokeria sotkettuna kovaan hintaan.
- Anonyymi00007
Sano Fazer kun haluat hyvää jätskiä...nam
- Anonyymi00008
Litra rasvaista jäätelöä nassuun jälkiruoaksi laihdutuspiikki reiteen.
- Anonyymi00009
Kaappien tilavuudet ilmoitetaan litroina ei metreinä. Ei niitä varmaankaan muuten olisi, jos kukaan ei ostaisi jäätelöä eli ne vastaavat vain sitä menekkiä. Viinakaupoissa on viinaakin monia hyllymetrejä katonrajasta lattiaan asti vaikka moni ei juo alkoholia lainkaan eli ei ne niitä varten ole jotka eivät osta alkoholia.
- Anonyymi00010
Märiset jäätelön suuresta tarjonnasta etkä itse syö kyseistä maitotuotetta.
Tyypillinen S24 mielensäpahoittaja. - Anonyymi00012
Minä ole ihmetellyt parinkymmenen metrin mittaisia Olut- ja Lonkerohyllyjä?
- Anonyymi00013
Jäätelön myynti voidaan lopettaa, koska Aloittaja ei syö jäätelöä.
- Anonyymi00014
EIvät taida kaupat pitää valikoimiaan olemassa pelkästään sinun tarpeittesi takia.
- Anonyymi00015
Valikoimien paisuttamisella saadaan hinnat nostetuksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800