Nyt tarkkana kenelle ääni menee???
Vaalit tulossa
44
573
Vastaukset
- Anonyymi00001
Keskustalle tietty äänet, heillä on hyviä ehdokkaita jotka pitävät maaseudun ja Ähtärin puolta.
- Anonyymi00002
Kepuleitten näytöt on nähty. Minun ääneni menee apulaisisiootille. Hän hallitsee Kuntalain ja talousosaamisesta on hurjat näytöt.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kepuleitten näytöt on nähty. Minun ääneni menee apulaisisiootille. Hän hallitsee Kuntalain ja talousosaamisesta on hurjat näytöt.
Kohta pääset isioottisi kanssa toiseen kuntaan, pakkoliitoksen myötä. Sielläkin kannattaa äänestää vain sellaisia idiootteja jotka ovat ehdolla.
- Anonyymi00005
Antti-neitiä ja Räyhä-Tyttiä kannattaa kavahtaa!
- Anonyymi00019
Kyllä säkin ketkujen touhut opit. Kaikki puolueet on samanlaisia paskavalehtelijoita.
- Anonyymi00034
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kohta pääset isioottisi kanssa toiseen kuntaan, pakkoliitoksen myötä. Sielläkin kannattaa äänestää vain sellaisia idiootteja jotka ovat ehdolla.
Kukahan ottaas teidät talousviisaat edes pakkoliitokses? Panda savolalta voitte kysyä
- Anonyymi00003
Toivottavasti joku toinenkin serkkuni, täältä Ähtäristä, olisi ehdolla ensi EK-vaaleissa, ei tarttis aina tuota samaa sukulaista äänestää.
- Anonyymi00006
Niina on. " Nyt pitäisi jonkun nostaa käsi virheen merkiksi nainen. "
- Anonyymi00007
Huutohelenan käsikassara.
- Anonyymi00013
Ei ikinä.
- Anonyymi00037
Jakoi vaalimainoksiaan. Joissa lupasi olla terveydenhuollon ihmisenä. Apuna.
Toden totta äänesti 100 työpaikkaa loppuu. Kun vuodeosastot lopetetaan. Samaa lopetusta kun Pajusen Hannu aloitti. Mikon kera.
Ähtäri meni, Niina jatkaa keskittämistä Seinäjokeen, jossa ei ole EA tilaa. Jonossa kuolee ihmiset.
Siirtävät äkkiä kuolemaan Alavudelle
- Anonyymi00008
Myös meidän perheen äänet on menossa kepillä🍀🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00012
Aivan, ei Kepun äänestämisen ole järki perusteita, kepillä hakaten ja dementoituneita "avuastan" keräävät ääniä.
- Anonyymi00009
🤭kepulle
- Anonyymi00010
Ei mene enää mikolle eikä enää kepulle
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei mene enää mikolle eikä enää kepulle
Ei ole vielä koskaan mennyt Mikolle eikä mene. Ennemmin äänestän ämpärillistä paskaa kuin Mikkoa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole vielä koskaan mennyt Mikolle eikä mene. Ennemmin äänestän ämpärillistä paskaa kuin Mikkoa.
Mitä eroa noissa on?
- Anonyymi00011
Joko Kautokuru uskaltautuu ehdolle? Saa varmasti 3 ääntä, jos velipoikakin äänestää.
- Anonyymi00015
Itse lopetan äänestämisen koska se on järjetöntä. Kaikki palvelut ajetaan alas ja sitten pitäisi palkita näitä vitun näivettäjiä. Kannaustan muitakin olla äänestämättä yhtään ketään ja varsinkaan kepua.
- Anonyymi00016
👍👍👍
- Anonyymi00017
Samat ajatukset.
Kepua ei enää koskaan
- Anonyymi00018
Eikös ne äänet mene aina sille/niille, ketkä parhaiten valehtelee? Mä olen jo kuullut niin monet vaalivalheet ja huomioinnut myös sen, että 2019 alkaen valheista tuli suorastaan utopistisia🤣.
Mitä mä olen oppinut vuosikymmeninä? Pistän parhaimmat valheet ylös ja lueskelen niitä ja nauran, nauran, kun vertailen toteumaa. Ihan ilmainen vitaikirja. No vihkot ja kynät maksaa ja se, että täytyy ostaa aina vaan paksumpia vihkoja, mutta se kannattaa. Ei kultaa aika muistoja.
Ps. Ihan selvyydeksi, miksi vihko-kynä -l7njalla? Pysyy tallessa, ei käy niinkun demarien järjestelmäpäivityksessä, jolloin kaikki "salaiset tiedot" hävisi bittiavaruuteen😂 - Anonyymi00021
Se on ainakin varmaa että jos äänesi vihreistä vasempaan laitaan annat niin sata varmasti verojen korotukset saat palkaksi ja vastuun siitä kannat.
- Anonyymi00022
Ääni 🍀🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00023
Mikolle menee minun ja sukuni äänet.
- Anonyymi00025
Näkyy tulevan yhden kokkareen ensimmäinen vaalitilaisuus ähtäriin, se joka vihaa köyhiä ja hengailee Bandidos-järjestöä. Kokoomus on aivan onnesta sykkyrällä kun saadaan ähtäriin tämä kuuluisa mehu eukko.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4bdf134d-5df1-42ca-b582-4e92d163f315 - Anonyymi00026
Älkää nyt herranjumala antako ääntänne Mikolle. Mies, joka tominnallaan aiheutti
hirvittävän katastrofaalisen häpeän koko kaupungille. Herätkää ihmiset ja miettikää
hyvin tarkasti monelta kantilta, jos siihen on resursseja.- Anonyymi00028
Ei noille kepu uskoville mitään voi. Vaikka samaan aikaa työnnetään tikkuja kynsien alle, ne äänestää kuitenkin.
- Anonyymi00027
"Kiitän kotiseudun yhdistyksiä esityksestä ja laajan joukon tuesta kampanjalle. Tavoitteenamme on hakea vahva luottamus jatkoon ja entistä vastuullisemmat tehtävät seuraavalla vaalikaudella. Tähän työhön tarvitsen kaikkia ja pyydän teitä mukaan yhteiseen kampanjaan. Yksin ei hyväkään ehdokas pärjää,” --Savola korostaa.
-Yksin ei hyväkään ehdokas pärjää.
-Yksin ei hyväkään ehdokas pärjää
-Yksin ei hyväkään ehdokas pärjää, toteen Mikko
🐼🍀🍀🍀
Tukekaa kepulaiset Mikkoa myös rahallisesti.
Sillä, Yksin ei hyväkään ehdokas pärjää!- Anonyymi00033
Tottakai tuetaan
- Anonyymi00029
Eikös Mikolla ole ollut paikallistasolla aika vaativia tehtäviä?
Ilmeisesti ihan liian vaativia tehtäviä, koska mokasi mahtavasti. - Anonyymi00030
Yksin ei hyväkään ehdokas pärjää
- Anonyymi00031
Kunta uppoaa, räpiköinti alkaa olla ohi.
Toki uhoa on mutta talouden realiteetit hukassa.
Ähtäri suostuu kuntaliitosneuvotteluihin vain pakottamalla: ”Tässä on meidän näkemys vastaan ministeriön näkemys” - Anonyymi00032
kohta tanhutaan yötäpäiväää!!
- Anonyymi00036
Jussipuku päälle ja hattu päähän ja pirunomainen uho päälle!
- Anonyymi00035
Koittakaa äänestää aivan uusia ei yhtään istuvaa
- Anonyymi00038
Onko tästä tullut Joku manipulointi kanava.😵💫
- Anonyymi00039
Toisen totuus on toisen sarkasmia. Koska en ole kepulainen saat itse tulkita, mitä ajattelen tästä Mikon lauseesta:
"Yksin ei hyväkään ehdokas pärjää"
- Anonyymi00040
Keskitetään Mikolle äänet.
- Anonyymi00041
Sille on syy että äänestäjiä kutsutaan "vaalikarjaksi".
- Anonyymi00042
Tarkemmin mietittynä oikeastaan kukaan ei ole oikein kannatettava...
Mistähän johtuisi ? - Anonyymi00043
Tai sitten lampaiksi...
- Anonyymi00045
Ääni myös täältä 🍀🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00046
Ei mene enää ikinä Mikolle aiempien vaalien tapaan. Joku osaava täytyisi löytää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens92701Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092550- 1772390
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1512036Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241634Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581099- 73789
- 45777
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15712Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll151703