Sähkön hintaa ei voi alentaa kun Öljyn ja kaasun hinta määrää sähkön hinnan..näin ministerit kertoi vuonna 2022.nyt on öljy kallista ja sähkö halpaa...hih
Miten se nyt suu pannaan
6
129
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vasurit kun aina valehdelleet ja toimineet suomalaisia vastaan. Viimeisin sdp VERO https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011872309.html
Sdp on verojen takana ottamassa sinulta kaiken. On aina ollut. Kun äänestit sdp tä äänestit itsesi kurjistamista. - Anonyymi00002
Muistat varmaan, minkä 2019-2023 hallituksen aikana sähkön hinta "vapautui"... hallitus jakeli isotuloisille tukia sähkölaskujen maksuun... köyhät ja haavoittuvassa asemassa olleet lapsiperheet saivat ihan itse selvitä laskuistaan tai kärvistellä kylmässä kämpässä!!!
Eihän öljyn ja kaasun hinnalla ole mitään tekemistä sähkön hinnan kanssa silloin, kun sähköä tuotetaan muilla keinoin eli ydinvoimalla, tuulivoimalla, aurinkovoimalla ja vesivoimalla. Siinä öljyä ei tarvita kuin turbiinien voiteluun. Öljyn ja kaasun hintojen nousu voi vaikuttaa kuitenkin myös sähkön hintaan sitä kautta, että sähkön kysyntä kasvaa ja sähkö siis alkaa korvaamaan ja syrjäyttämään öljyä ja kaasua. Tällöin sähkön tarjonta ei ainaakaan heti riitä tyydyttämään lisääntyvää kysyntää, jolloin hinta nousee. Pitemmällä ajalla sähkön tuotantokapasiteettiä pyritään helposti lisämään, jos kysyntä kasvaa pysyvästi. Kyse ei ole siis mistään hinnasta vaan saatavuudesta.
- Anonyymi00003
Älä kerro oikeistolaiselle faktaa koska hän sellaisesta migreenin.
- Anonyymi00004
miksi valehdeltiin...eikös se olisi riittänyt erottamiseen...
- Anonyymi00005
Kai sitä voisi alentaa, mutta kuka päättäjistä haluaisi? Sehän on uskomattomin rahakone valtiolle!
Minkä kalliimpaa, sen enemmän kirstu kilisee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429