Harmittaako kun ei ole varaa ostella kaikkea kivaa?
Mitäs työttömät?
22
141
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kohta lähden reissuun. Tulee taas ennakkoperintöä.
Työniloa ♥️- Anonyymi00005UUSI
Saako äidin kulta ennakkoperintöä?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saako äidin kulta ennakkoperintöä?
Kyllä. Kuudes jo. Isommat perinnöt tulee myöhemmin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Varmaan ottaa pattiin maksella perintöveroja.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Taidat olla vieläkin äidin elättipoika?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Varmaan ottaa pattiin maksella perintöveroja.
Ei ollenkaan. Mukavasti jää vielä jäljelle.
- Anonyymi00002UUSI
hassua,mä oon oikeestaan työtön ollu koko ikäni niin mulla on kaikkee kivaa jo ostettu ja maksettu vaikka oon 38 v nyt.
on kesämökki järvenrannassa joka on 22 ha tontilla,uus omakotitalo 2019 valmistui, ja autoja 2 ,toinen on kesä-auto ja yks moottoripyörä 1961 vm. emmää kyl töitä kaipaa kun näitä omia hommia ihan tarpeeksi kun mökillä käy vielä välillä- Anonyymi00007UUSI
Oletko se ideaalityötön kirjailijapoika? Mielikuvitus on ainakin kohdallaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
terve. ihan normaali ihminen oon,ykskään juttu kirjotelmissani ei ole mielikuvitusta tai valetta.
ai että miksikö en oo töissä ja miten oon rahani saanut?
siinä on "köyhille" miettimistä töitten ohella🙂
toivotan kaikille kivaa kevättä ja mökkikauden alkua😉 - Anonyymi00018UUSI
Kannattaa ruveta poliitikoksi, kun työ ei maistu.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Maalla saa rintamatalon vintillä viljellä "rehuja" ihan rauhassa. Myynnistä saa kivat tulot.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Maalla saa rintamatalon vintillä viljellä "rehuja" ihan rauhassa. Myynnistä saa kivat tulot.
Onhan se yksi tapa kuluttaa aikaa.
- Anonyymi00003UUSI
Mitäs kivaa sitä pitäs ostella? Turhaa roinaa muutenkin kaapit täynnä. Myydä pitäs kaikki pois ? "Taskut tyhjänä" on kevyempi olo..👍
- Anonyymi00004UUSI
En ymmärrä kun en osaa säästää käteistäkään tai rahaa mitenkään.
Aina kulutan että ihan pohjille, ettei siinä tarvi miettiä mihin sen käyttää
kun sitä ei ole.
Sitten joskus tulee seuraava rahapäivä, taas hässäkkä päivä pari. - Anonyymi00006UUSI
Takuueläke piisaa moneen. Esim. Tammisen ylikypsä maalaispalvikinkku on mahtava,
https://www.s-kaupat.fi/tuote/tamminen-ylikypsa-maalaispalvikinkku-180g/6405244323009
N A M !! - Anonyymi00011UUSI
Sunhan se pitäs tietää, kun työaikana täällä luuhaat.
- Anonyymi00012UUSI
Mitäs aivoton idiootti? Harmittaako, kun et muuta osaa kuin shoppailla?
Maailma tursuaa yli kaikkea kivaa, mistä voi nautiskella käyttämättä aikaa ja varoja ostelemisiin. Toiset vaan on fiksumpia kuin toiset ja joidenkin pitää äheltää talouskasvun eteen parhaat vuotensa, toivottavasti uskot inkarnaatioon! - Anonyymi00014UUSI
Suomessa paljon "x" ihmisiä ketkä on riippumattomia,
ehkä he euro jakcopot tai muuta arpavoittajia - Anonyymi00015UUSI
ninmä von osta kaljjaa kaikilla sosusta saamila rahnolla
- Anonyymi00016UUSI
Mutta kun on kaikkea kivaa jo. Enemmän harmittaisi lähteä aamulla töihin.
- Anonyymi00017UUSI
Odotellaan, että joutuisi työttömäksi, ehkä sitten…
- Anonyymi00021UUSI
Löydän kirppareilta jatkuvasti hyvää tavaraa puoli-ilmaiseksi: Valaisimia, kelloja, keramiikkaa, design-lasia. Silloin kun olen työssä, ei ole aikaa eikä voimia koluta kirpputoreja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824270Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1163303Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1213287Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412734Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2182524"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk192181Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112016- 291944
Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01903Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk461895