Pride on kansanliike, mielenilmaus, kannanotto. Ei enempää, ei vähempää.
Kuitenkin pride-liike ja myös sitä johtava SETA käytytyy jo kuin viranomaiset laillisine valtaoikeuksineen. Mistä on kyse?
Pridestä on myös tehty ikään kuin ihmisoikeus ja velvollisuus. Miksi?
Erityisesti Sdp, Vasemmistoliitto ja Vihreät käyttävät prideä saumattomasti osana poliittisia agendojaan. Miksi?
Kyse on yksinkertaisesti diktatuureissa marinoituneeseen sosialismiin kuuluvasta vallanhimosta ja valtakilpailusta.
Miksi siis pridestä, eli kansanliikkeestä, on tehty "ihmisoikeus"? Koska ihmisoikeudet on sivistysvaltion perusoikeuksia, joiden alaisuuteen kaikkien on rangaistuksen uhalla alistuttava. Kun pride esiintyy "ihmisoikeutena", vaaditaan tietenkin kaikilta priden tunnustamista. Kun kaikki eivät kuitenkaan allekirjoita prideä ja sen vaatimuksia, tehdään "epäsopivista" yksilöistä ja tahoista esimerkkejä leimaamalla heidät ja eristämällä yhteiskunnasta, sekä vaatimalla rangaistusta heille. Näin "epäsopivista" yksilöistä ja tahoista tehdään rikollisia ja heidän äänensä ja vaikutusvaltaansa pyritään vaientamaan, myönteisten vahvistaessa valta-asemaa, sekä saamalla "hyvän ihmisen" ansiomerkin.
Tämä on yksi monista keinoista, joilla vasemmistoIahko pyrkii yhden ideologian valta-asemaan. Kuten jo tiedetään vasen laita on aina pyrkinyt rakentamaan utopiaansa, jossa ei ole kilpailua ja kaikki elävät ja toimivat yksimielisesti. Miksi se utopia ei kuitenkaan ole koskaan toteutunut? Siksi, että kaikki eivät halua luopua demokratiasta ja vapauksista. Ja niin kauan kuin Suomi on sivistysvaltio, niin kauan on vasemmistoon, prideen, SETAaan yms. suhtauduttava yhteiskunnan ja sivistyksen vihollisina, jota ne todellakin on. Muistakaa tämä äärimmäisen tärkeä asia vaaliuurnilla.
☝️🤨
Epätoivoinen vallanhimo....
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481