Veronika West:
Tänä iltana kuulin Hengen sanovan Iranista: ”Katso, minä olen ylpeää kansakuntaa vastaan, joka ylistää voimaansa ja luottaa käsivartensa voimaan!”
Minä sanon… Iran! Iran! Katso! Sillä minä murran sinun mahtavan voiman oikean käsivartesi ja särjen sinun voimasi jousen!
Minä kaadan soturisi polvilleen ja lyön ruhtinaasi maahan…
Teidän luottamuksenne pettää... ja aiheuttamanne kauhu palaa oman päänne päälle... sillä ylpeytenne on pettänyt teidät!
Oi te itsepäiset ja niskurit, jotka sanotte sydämessänne: "Kuka meidät kukistaa?"
Katso! Sentähden minä tuotan teille onnettomuutta ja tuhoa joka puolelta, oikealta ja vasemmalta...
Hajotan teidät tuuliin – neljään kulmaan – ja romahdutan liittonne kuin korttitalon hetkessä…
Sinun linnoituksesi murretaan!
Neuvonantajasi joutuu häpeään – ja kansojen silmät näkevät tuhosi!
Katso! Sillä kansakunnat ja niiden johtajat punnitaan vaa'alla ja havaitaan puutteellisiksi!
Ylpeät ja kopeat nöyrrytetään – ja kapinalliset eivät kestä maan yllä tapahtuneen suuren järistyksen keskellä!”
Profetia Iranille:
2
236
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin Dan 7:5 karhu, Persian valtakunta kokee tilapäisen kuolinkouristuksen mutta tulevassa Antikristuksen raudanlujassa valtakunnassa kokee lyhyen elpymisen Ilm 13: 2.
- Anonyymi00002
HERRA kertoi minulle 3. marraskuuta 2024, että Iranilla on mahdollisuus katua ja muuttua, mutta jos he eivät tee niin, heidät tuhotaan.
Näin on tapahtunut, mutta tulevina päivinä Iranissa koittaa herätys ( Jeremia 49:36-39 ).
"Minä tuon Elamia vastaan neljä tuulta taivaan neljältä ilmansuunnalta ja hajotan heidät kaikkiin niihin tuuliin. Ei ole kansoja, minne Eelamin karkotetut eivät mene. Sillä minä saatan Eelamin kauhistumaan vihollistensa edessä ja niiden edessä, jotka etsivät heidän henkeään. Minä tuotan heille onnettomuuden
, vihani hehkun, sanoo Herra. Minä lähetän miekan heidän peräänsä, kunnes olen heidät tuhonnut. Minä asetan valtaistuimeni Eelamiin ja tuhoan sieltä kuninkaan ja ruhtinaat, sanoo Herra. Mutta aikojen lopulla minä käännän Eelamin kohtalon, sanoo Herra." Jeremia 49: 36-39
Tulee aika, jolloin et "rukoile liikaa" tietyistä maailman asioista.
Usein Jumalan tahto noille kansoille on jo ilmoitettu Hänen Sanassaan.
Siksi olet vain samaa mieltä Jumalan Sanan kanssa.
Kun kaksi tai useampi ihminen on yhtä mieltä Jumalan tahdosta taivaassa, se tapahtuu maan päällä.
Rukoilimme tänään, että jokainen, joka yrittää ottaa Iranin johtoaseman (eikä ole Herran valitsema), myös syöstään valtaistuimelta.
Tiedän, että meidän täytyy tuntea myötätuntoa ja rakkautta Iranin kansaa kohtaan, kun HERRA tuo heidät valtakuntansa suunnitelman etualalle tänä aikana.
Annoin tämän sanan myös 15. marraskuuta 2024 ollessani Paul Wilburin kanssa Troy Brewerin seurakuntatilaisuudessa.
"Olemme menossa uuteen kauteen, ja ainoa toivomme on asettua täysin Jumalan Israelille antaman liiton mukaiseksi, pysyä lujina siinä liitossa ja katsella siunauksia tänä intensiivisenä aikana."
Seuraavat kymmenen kuukautta tulevat olemaan intensiivisiä.
MINÄ kutsun Mordokaisia ja Esterejäni nousemaan, sillä MINÄ sanon Hadassalle (joka on viiden sanan kokonaisluku): 'Minä kutsun sinut, ja sinä kohtaat vihollisesi.'
Ja minä sanon hamanilaisille: "Teidät paljastetaan", ja seuraavien kymmenen kuukauden aikana,
Silmäni on täysin niiden kohdistettu, jotka taistelevat maani vapauden puolesta.
Sanon Iranille tänään: "Seuraavien kymmenen kuukauden aikana valmistautukaa, sillä lähetän teille tuulen toisensa jälkeen muuttamaan teitä, ja annan teille mahdollisuuden muuttua, ja jos ette muutu, minä laskeudun teidän kimppuunne."
Ja ellette tee parannusta, minä annan teidän kärsiä.
Mutta minä sanon teille, kuten Jeremia 50 sanoo, että minun sydämeni haluaa teidät ennalleen palauttaa.”
Sanon: 'Käänny nyt, vaihda hallitustasi ja järjestäydy uudelleen nyt, tai seuraavat kymmenen kuukautta tulevat olemaan sinulle hyvin vaikeita.'
Sillä MINÄ aion antaa yliluonnollista armoa kansakunnalleni Israelille, jotta se nousisi ylös ja muuttaisi tämän maailman suunnan.'”
Siunauksia,
Chuck D. Pierce
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää482287Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722183Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1241998Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie441912HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363961735Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061683Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21622Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241514Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1851128Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53987