Ihannepastori
- helluntailainen hengellä täyttynyt
- hyvännäköinen
- hyvät lupaukset
- urheilullinen
Ihannepastori
31
310
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisi se ihna tulla yhdessä juovuksiin hengestä.
Kai sallitaan vähäinen villitys. - Anonyymi00002
Jesaja 56:12
"Tulkaa, minä hankin viiniä, ryypätkäämme väkevätä; olkoon huomispäivä niinkuin tämäkin ylenpalttisen ihana." - Anonyymi00003
Eikä yhtään sotakiimaa.
Jorma 23 cm.🍆✝️
- Anonyymi00004
Irma (o) 2,3 cm
🥰🥰😍😜 - Anonyymi00005
Helluntailaisuudessa ei ole kiellettyjä tunteita.
- Anonyymi00006
Sille on syynsä, miksi helluntailaisetkin niin helposti tarttuvat niihin ihmisiin, joilla on ongelmia. Vangit, sairaat, vanhukset, yksinäiset, mielenterveysongelmaiset... Helppoa riistaa.
- Anonyymi00007
Pastori tykkää siitä että hän on huomion keskipisteenä.
Houkutuksia työssä riittää. - Anonyymi00008
Jos on sotakiima, niin kannattaa kiertää kaukaa oli muutoin mitä tahansa.
- Anonyymi00009
Jes.29:16 Voi mielettömyyttänne! Onko savi savenvalajan vertainen? Ja sanooko työ tekijästään: "Ei hän ole minua tehnyt", tai sanooko kuva kuaajastaan: "Ei hän mitään ymmärrä"? Jes.45:9. Room.9:20.
- Anonyymi00010
Taidat olla rauhan miehiä ?
Stubikin on aikamoien sotahullu. - Anonyymi00011
Saa olla vaikka vanha kääkkä, kunhan saarnaa niin, että selkeyttää Raamattua ja kuulija saa uusia oivalluksia ja rohkaistuu elämään kristillisesti.
- Anonyymi00013
Montako vuotta olet istunut helluntaikirkon penkissä ja muistatko mitä opit viime kokouksesta ?
Helluntaipastorin esimerkki kristillisestä elämästä ja parannuksen teosta ?
- Anonyymi00012
Hyvillä lupauksilla puhuja vetoaa "iloisiin antajiin".
Helluntaiseurakunta korostaa nyt keskinäistä "rakkautta."
Joko Knutbyn helluntaipastori on vapautunut ?- Anonyymi00019
Piispa kolmannen kerran naimisissa.
Pakkovauvakaste on vitsi.
- Anonyymi00014
Matt.10:34 Älkäät luulko, että minä olen tullut rauhaa lähettämään maan päälle: en ole minä tullut rauhaa, vaan miekkaa lähettämään. Biblia (1776) Luuk.12:51-53.
- Anonyymi00015
Ovatko helluntaipastorit raivoraittiita ja lukevat rivoa ?
Uskon korkeampi aste on hengessä juopuminen. - Anonyymi00016
Pastorilla on kaksi minää.
1. - seurakunta minä
2. - siviili minä - Anonyymi00017
Sieltä Ämericästä se Maailman rauha ja suurimmat eksytykset (uudestikastavat helluntailaisuus, jehovalaisuus yms.) tulevat ja leviävät koko Maailmaan !?
- Anonyymi00018
Pastoritko liskomiehiä tai käärmeitä ?
Raamattun sen kertoo. - Anonyymi00020
Sellainen seurakunta millainen past-ori.
Efesolaiskirje 5:27
Saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton. - Anonyymi00021
Pakkovauvakastetuilla on Lutherin antama rienaamisen lahja.
- Anonyymi00023
Lopulta Luther tapatti anabaptisteja.
- Anonyymi00022
Helluntailaisus tekee uskonnon uhreja.
Siellä on mt-potilaita vast. - Anonyymi00024
Kun maksaa enemmän rahauhreja saa pätevämpiä ja oppineita pastoreita.
Tämä on luonnon laki. - Anonyymi00025
Sillä ei pitkälle pötkitä jos pastori on korvasyyhyä opettava ja pelastusvarmuutta lupaava setämies.
Tämä on helluntaiteologiaa käytännössä. - Anonyymi00026
Ei tietenkään pastorin pidä olla vatipää herjaaja.
Sillä tavalla porukka johdetaan vain helvettiin. - Anonyymi00027
Heippa vatipää.
Mitä Raamatussa sanotaan Jumalan iankaikkisesta tuomiosta ? - Anonyymi00029
Pakkovauvakastettujen ihanne pastori:
Goottirokkari Jyrki 69.
Kun esiintyy goottirokkarina heiluttaa pirunmerkkiä.
Kirkossa pastorina tekee kolminaisuuden merkkiä.- Anonyymi00030
Useamman kerran kylvetetty ei voi sietää kolminaisuudenb merkkiä
Hänen ihannepastorinsa raiskaa lapsia
- Anonyymi00032
Kyllä vaitpäilläkin pitää saada olla uskonsa.
Tietenkin sen heille suomme.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1502911SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän591882Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava991850Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3031799Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201650Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291359Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291342Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181233Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052