Kuinka monta kertaa on käynyt niin

Anonyymi-ap

Että tapaat ihastuttavan ihmisen ja myönnät sille puolituntemattomalle tunteesi.
Ja hän sanoo viileästi että sori et ole mun tyyppiä. Järkkyä 😐
Kaksi kertaa. Enempää en nyt muista.
Ja miksi tätä mietin. Keskellä yötä vieläpä.

Siksi että Alex Honnoldilla on tyttöystävä joka vaikuttaa hyvännäköiseltä, älykkäältä, empaattiselta .... jne, mutta ... ?
Ei vaan ole mun tyyppiä. Ja nyt sen sanoin ja syyllistyn samanlaiseen typeryyteen.
Onko se typerää vai onko se merkki ettei ole jonkinlaista kemiaa?

Kemiaa tai historiaa, mikä tekee kahden ihmisen välille sellaisen siteen? ... ei, se ole niin vahva tai sitova... hhhmmm, sellaisen vetovoiman, joka on mutta jota on vaikea selittää. Kaikista hylkyvoimista huolimatta tai niistä johtuen.

Nämä tulee mieleen, kun en saa erästä pois mielestä ja jotkut aloitukset ja vastaukset on kuin hänen kynästä ja pakottaudun tekemään toisenkin virheen tähän aloitukseen 😉

60

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitäs tossa ny on. Moni kakku päältä kaunis.... eiku Moni sanoo Marinia kauniiksi mutta osa sanoo että eipäs ole.
      Se on joku geneettinen kauneus juttu.

• Anonyymi00002

Miehelle:
      Nuoruus, hoikkuus, nätteys

Naiselle:
      Pitkä, mielellään tumma mies, harteikas, kunnon leuka, iso muna, statusta eli rahaa tai sosiaalisesti suosittu, toisten naisten kehuma

Henkilökohtaisest kemiat ovat ihan yliarvostettuja eli niitä kemioita ei löydy ellei nuo ylemmät ole kunnossa.

Ihan sama montako vitsiä lauot tai miten mukava olet miehenä jos olet perus pallinaama esimerkiksi, sama joku lihavanpuoleinen naishenkilö.

Kemiat astuu vasta siinä vaiheessa peliin kun ollaan jo viehätytty toisesta alkukantaisella ulkoiseen ulkomuotoon ja sosiaaliseen statukseen liittyvällä tavalla. Jos tuota ekaa ei ole niin saat kivan kaverin.

Noita "ihastuttavia" ihmiskohtaamisia on jo niin monta että en jaksa laskea, sen takia en miehenä iske tuntemiani naisia koska tiedän että olen vain vain kiva kaveri.

Eikä miehenä koskaan myönnetä yhtäkään tunnetta varsinkaan alussa.

• Anonyymi00003

Unohtui sanoa se tärkein eli herkästi esimerkiksi miehenä käy niin että mies tulkitsee naisten kaveruuden viehättymiseksi ja toisaalta eivät tajua että kun nainen viehättyy miehestä niin nainen alkaa myös vaikuttaa viehättävältä kun yhtäkkiä onkin "kemioita".

Näiden kahden erilaisen lähtökohdan ja suoraan sanottuna satavarman lopputuloksen tajuaminen miten nopeasti nainen on päättänyt vaistojen varassa (nainen valitsee aina alapäällään, ei siinä logiikalla ole tekemistä) että onko joku kiinnostava ei vaikuttaa hänen suhtautumisesta mieheen sekä lopulta siten miehen suhtautumiseen naiseen.

• Anonyymi00010

Juuri tuollaiset ihmiset tulevat olemaan onnettomia suhteissaan. Ettekö tajua, että ihminen on tunteva. Koko elämän idea on tuntea jotakin toista kohtaan, siitä syntyy rakkautta ja säihkettä, siitä syntyy lapsia ja lisää elämää. Etkö hölmö tajua, että et puhunut itse elämästä ollenkaan vaan ulkoisista asioista, jotka eivät varmasti tuo onnea.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juuri tuollaiset ihmiset tulevat olemaan onnettomia suhteissaan. Ettekö tajua, että ihminen on tunteva. Koko elämän idea on tuntea jotakin toista kohtaan, siitä syntyy rakkautta ja säihkettä, siitä syntyy lapsia ja lisää elämää. Etkö hölmö tajua, että et puhunut itse elämästä ollenkaan vaan ulkoisista asioista, jotka eivät varmasti tuo onnea.

Noin se maailma toimii, on aivan sama mitä itse ajattelen asioista.

Nuo asiat mitä mainitsin eli naisen tunteet määrittyy tuota kautta.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Noin se maailma toimii, on aivan sama mitä itse ajattelen asioista.

Nuo asiat mitä mainitsin eli naisen tunteet määrittyy tuota kautta.

Älä mene miehenä sanomaan mitään naisten puolesta!! Et tiedä mitä siellä naisen päässä liikkuu joten menee vaan pieleen todennäköisesti ne arvailusi. Kuten tuossa jo yksi nainen sinulle sanoikin niin naisilla se menee tunteet edellä. Älä siis mieti miksi ja miten naiset miehistä kiinnostuu.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Se valitettavasti niin ettei nö seulan ja hyväksynnän läpi. Päässeet ymmärrä miten pinnasta tulee äkkiä syy sanoa ei . Ne jaksaa jauhaa näistä luonne on tärkeämpi ja sun muista sinäsistä tekijöistä joilla ei siis oo torjutuksi tuleen kokemusta ulkonäkö perustein ...
        Niille joille onntarrattu ulkonäköön kisatennsyrjiennka hyläten niille pinta on peruste!

• Anonyymi00004

Ja mikäs se sun oma roolis tossa tarinassa niitten virheitten oikasun jälkeen on?

• Anonyymi00005

Muista "tollo" sanoa edes, olen varattu .Paljon helpommalla pääset.Ei siinä tarvitse alkaa selittelee kehen ja miksi,milloin.

• Anonyymi00007

En ollut varattu noissa.
        Ja virheistä sanoin vain vitsinä... se oli enempi tunnisteeksi

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En ollut varattu noissa.
        Ja virheistä sanoin vain vitsinä... se oli enempi tunnisteeksi

Oppikoot muut lukijat sitten kommentistani.

• Anonyymi00006

Kemia on yksinkertaista.Miehet tykästyy Äitinsä laisiin ja tytöt Isänsä.Tytöt näyttää yleensä Isältään ja pojat Äidiltään joten itse rakkaus(hyvässä mielessä) tuo syvän kiintymyksen jo pelkällä ulkonäöllä.Ulkonäkö ei tarkoita pukeutumista tai tyyliä vaan se alaston ihminen kokonaisuudessaan.
      Äitinsä ja Isänsä kanssa riidoissa olevat taas valitsee päinvastoin mutta ne menee piloille muutamassa kuukaudessa /vuodessa.Jälkeenpäin ihmettelee mikä minuun oikein tuolloin iski?Miksi minä tuommoisen kanssa jne.

• Anonyymi00009

Tuo ei pidä lainkaan paikkaansa.
        Kukaan mies ei ole tietojeni mukaan etsinyt äitinsä kaltaista naista paitsi ehkä nykyaikana toki naista joka osaisi pitää huolta kodista jne.

esimerkiksi itse en todellakaan ihastu äitini kaltaisiin naisiin, enkä ole koskaan ihastunut.

"Tytöt näyttää yleensä Isältään ja pojat Äidiltään joten itse rakkaus(hyvässä mielessä) "

Tälle ei ole mitään biologista perustetta, ei mitään.

"Äitinsä ja Isänsä kanssa riidoissa olevat taas valitsee päinvastoin mutta ne menee piloille muutamassa kuukaudessa /vuodessa."

Ihan höpöhöpöä, biologialla ja parinvalinnalle ole mitään tekemistä sen kanssa että on riidoissa jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuo ei pidä lainkaan paikkaansa.
        Kukaan mies ei ole tietojeni mukaan etsinyt äitinsä kaltaista naista paitsi ehkä nykyaikana toki naista joka osaisi pitää huolta kodista jne.

esimerkiksi itse en todellakaan ihastu äitini kaltaisiin naisiin, enkä ole koskaan ihastunut.

"Tytöt näyttää yleensä Isältään ja pojat Äidiltään joten itse rakkaus(hyvässä mielessä) "

Tälle ei ole mitään biologista perustetta, ei mitään.

"Äitinsä ja Isänsä kanssa riidoissa olevat taas valitsee päinvastoin mutta ne menee piloille muutamassa kuukaudessa /vuodessa."

Ihan höpöhöpöä, biologialla ja parinvalinnalle ole mitään tekemistä sen kanssa että on riidoissa jonkun toisen kanssa.

Oletko onnellisesti sitten pitkäänkin ollut jonku kanssa?Kyllä sinä vielä tulet huomaamaan kuka oli oikeassa.Huom.Onnellisesti yhdessä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Oletko onnellisesti sitten pitkäänkin ollut jonku kanssa?Kyllä sinä vielä tulet huomaamaan kuka oli oikeassa.Huom.Onnellisesti yhdessä.

Mitä väliä sillä on kenenkä kanssa olen yhdessä?

"Huom.Onnellisesti yhdessä."

Ikävä-palstalla? Juuuuuu

• Anonyymi00024

Eli pitääkö hankkia samanlainen permanentti ku hänen äipällä?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eli pitääkö hankkia samanlainen permanentti ku hänen äipällä?

Se auttais kyllä ;-)

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Se auttais kyllä ;-)

Ai Permanent-tussia kaikille Kankaan Pään nenästävetäjille? -sivu

• Anonyymi00051

Isäni oli kyllä ihana isä. Paras mahdollinen. Ja todella rakas ihminen. Vaan enpä ikinä ihastuisi isäni kaltaiseen. ☺

• Anonyymi00008

Ota kuiten semmoinen nainen jolla pysyy kastike suussa eikä valu naamassa olevista tusinan reijistä ulos.

• Anonyymi00011

En tiiä miks. mut kommentistas eka ajatus oli sählypallo syömässä kastiketta, ja sitte vasta kenno. -sivu

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En tiiä miks. mut kommentistas eka ajatus oli sählypallo syömässä kastiketta, ja sitte vasta kenno. -sivu

Melko hyvä mielikuva.

• Anonyymi00013

Sanotaan suoraan. Sellaisille, joille luoja on todellakin suonut rakkauden energiaa ja oikean rakastamisen ja välittämisen lahjan, sellainen ihminen pystyy toteuttamaan luojan suunnitelmaa täydellisesti ts. painottaen elämää tunteisiin, seksuaalisuuteen, kemioihin, magnetismiin, sähköön ja lämpöön, välittämiseen, empatiaan, toisen huomioon ottamiseen. Jotka lähtevät ulkoisten seikkojen kautta korjaamaan puutteitaan, rahan, ulkonäön yms. ulkoisten juttujen kautta, he eivät tule löytämään rakkautta ja onnea koskaan, koska he tavallaan elävät tai jättävät elämättä juuri sen ihmiselle tarkoitetun, rikkaan tunnemaailman ja siitä seuraavat maailman ihanimmat asiat. Tietenkin voi olla rakastettava ja on samalla omaisuutta, mutta sillä omaisuudella ei saada sitä toista ihmistä tuntemaan itsensä rakastetuksi ja tyydytettyä ihmisen perustarpeita.

• Anonyymi00019

Lisäksi ulkonäön perusteella ollaan hieman heikoilla jäällä jos tehdään valintaa. Esim. mies voi olla 30-vuotiaana tosi hoikka ja urheilullinen ja 40-vuotiaana täysi plösö ja lihava tai nainen voi olla 30-vuotiaana kunnostaan huolehtimaton, mutta 40-vuotiaan loistaa upeana. Tarkoitin, että ulkonäölle ei voida antaa edes vuoden takuuta.

• Anonyymi00023

Sinun kommenttisi oli puolestaan hirveen älykäs 😄

• Anonyymi00040

Kyky tuntea rakkautta onko se katoava ominaisuus vai missä mättää kun kaikki miehet puhuu vain ulkoisista ominaisuuksista mitä naisessa pitää olla jotta kiinnostais. 🫢 ollaanko tosiaan nykyajassa menty noin pinnalliseen maailmaan ettei niillä tunteilla mitään väliä kunhan kiihottava ulkonäkö ett pääsee vällyjen väliin muhinoimaan.

Siellä arjessa sit vissiin riitelyä ja tappelua puolin jos toisin kun niitä aitoja rakkauden tunteita ei kummallakaan.

Voi hyvää päivää miten on maailma muuttunu no ei oo ihme ettei enää haluta perustaa perhettäkään eihän niitä lapsiakaan voi noin heppoisin keinoin olevaan suhteeseen tuoda siihen vielä kärsimään.

• Anonyymi00016

No mutta, sehän on vain elämää.

• Anonyymi00020

"et ole mun tyyppiä" oli kai alottajan pointti.

Onko se siis sun mielestä tavallista että ihmiset karsii kumppaniehdokkaita tyyppien perusteella ?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Onko se siis sun mielestä tavallista että ihmiset karsii kumppaniehdokkaita tyyppien perusteella ?

Sehän on vain sananparsi sille että ei sanota toiselle että toinen on ruma, kalju, huono sängyssä, lihava jne.

"et ole mun tyyppiä" ei merkitse yhtään mitään.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sehän on vain sananparsi sille että ei sanota toiselle että toinen on ruma, kalju, huono sängyssä, lihava jne.

"et ole mun tyyppiä" ei merkitse yhtään mitään.

Höpöhöpö
        merkitseehän se. Juuri itse määrittelit mitä se merkitsee.
        Lisäksi Siinä ohitetaan usein toisen ihmisen luonne tms. jos tehdään kuten ite sanoit.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No voisko olla sellaisen kauniin naisen tyyppiä mies joka hakee itselleen vain kauniita naisia vaikka itse ei oo edes komea.

Luulen ett naiset kattoo ett miehen pitää kans olla puoleensa vetävä ulkonäöltään eikä siinä kait mitään outoa ole. Omaa tasoa oleva on ok varmasti mutta miksi miehelle ei kelpaa sen oman tason naiset??

Ehkä siksi just koska hän haluaa vain ja ainostaan fyysisesti kiihottavia naisia joiden kanssa pääsis vällyjen väliin. Oman tason naiset ei kiihota yhtään.

Rakkauteen ulkonäkö ei vaikuta jos ne tunteet tulee molemmin puolisesti ja aito rakkaus roihuaa. Sehän on just se koko ydin kaikissa parisuhteissa mut ehkä ne miehet jotka viettää vapaa-aikansa netissä kaikenlaisten pinup naisten kuvia katsellen loittonevat siitä aidosta rakkaudesta kun ovat vain himojensa vietävinä.

Himo on vain siitä ikävä juttu ettei himon varaan mitään parisuhteita voi rakentaa kun ne himot tulee ja menee vaihtuen sitä mukaa kun niitä enemmän himoittavia tulee vastaan. Sellainen suhde on täysin mitätön ja pinnallinen eikä kestä mitään kun ne rakkauden tunteet puuttuu.

• Anonyymi00025

” Siksi että Alex Honnoldilla on tyttöystävä joka vaikuttaa hyvännäköiseltä, älykkäältä, empaattiselta .... jne, mutta ... ?
      Ei vaan ole mun tyyppiä. Ja nyt sen sanoin ja syyllistyn samanlaiseen typeryyteen.
      Onko se typerää vai onko se merkki ettei ole jonkinlaista kemiaa? ” Jätän tämän guben huippukommentin vaan tähän teille. Lol

• Anonyymi00028

Niin, sä et pystykään muuhun kuin copy pastaamaan. Loooooll

Tokaks. Et pysty pelastaa näitä modeilta. Nyt mnee monia ihan neutraalejakin aloituksia ja ketjuja vittiavaruuteen.

• Anonyymi00026

Ei ole tainnut käydä koskaan niin. Koska kerron tunteistani vasta kun ollaan tapailtu riittävän pitkään kaksistaan, vaikka ystävinä ja tiedän omista tunteistani ja että toisellakin on tunteita. Ja IRL tietysti, en täällä.
      Naiselta55+

• Anonyymi00029

Perusnaisenpelkuri toimintatapa.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Perusnaisenpelkuri toimintatapa.

Päinvastoin. Järkevääkään tuo on. Antaa ihan sekokuvan itsestään jos heti on tunnustamassa tunteitaan vaikka ei edes tunneta vielä.

Sivu

• Anonyymi00032

Oletko kertonut tunteistasi kasvokkain tai viestitse?
        Sivusta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Päinvastoin. Järkevääkään tuo on. Antaa ihan sekokuvan itsestään jos heti on tunnustamassa tunteitaan vaikka ei edes tunneta vielä.

Sivu

Pääsikö hevoset irti???
        Tunteistahan voi sanoa parilla sanalla, olet kiinnostava ja haluaisin tavata sut myöhemmin.
        Ei tartte mitään syväanalyysiä tehrä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Oletko kertonut tunteistasi kasvokkain tai viestitse?
        Sivusta

Kasvokkain. Silloin kun olen tunteistani kertonut tai vastaanottanut tunteiden tunnustamista, ei ollut vielä käytössä kännyköitä tai nettiä 😅 En edes osaisi varmaan tehdä tuollaista etänä. Vieras ajatus. T. dinosaurus55+

• Anonyymi00045
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Pääsikö hevoset irti???
        Tunteistahan voi sanoa parilla sanalla, olet kiinnostava ja haluaisin tavata sut myöhemmin.

Onko nuo vielä tunteita jos toinen vasta vain kiinnostaa. Tunteet tulee jos on tullakseen mutta lähes aina se vaatii aikaa ja tutustumista.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Pääsikö hevoset irti???

"Olet kiinnostava" ja "haluaisin tavata sut myöhemmin"???
        Tuo ei ole mitään tunteista puhumista! 🤣🤣🤣

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kyllä on kun sanoissa on mukana kasvot 110:llä!

Täällä on ihmeporukkaa joka tietää millaisia tunteita muilla anoilla on.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Taidat kyllä itse olla aika tunneköyhä ihminen kirjoituksistasi päätellen.

• Anonyymi00035

Kerran, tavallaan! Oletan, että hän lopulta ymmärsi mistä olisin halunnut jutella.

• Anonyymi00041

Oliko toi ny päivänpolttaman kolmipyöräsen kakkiaistarina? Triggeröidyitkö pahastikki?

• Anonyymi00042

Menin tunnustamaan että vähän ihastuin ja nyt yritän räpiköidä itseni niistä tunteista irti. Huijarihan se mies olikin. Yritti ehkä vaan saada suhteeni rikottua. Onneksi en ole koskaan nähnyt IRL.

• Anonyymi00048

Tätä pelkään eniten.

• Anonyymi00049

Aivan turhaan.

• Anonyymi00061

Mihin viittaat sanalla "tätä" ?

aloitukseen vai 2026-03-18 16:06:26:n kirjoitukseen.
        Jos jälkimmäiseen, niin pitäis sitte vastata sille ?

• Anonyymi00050

En ihastu puolituntemattomiin, joten ei kertaakaan. Miten puolituntemattomaan voisi muka edes tykästyä ja miten puolituntematon muka voi olla ihastuttava? Ihan kummallinen ajatus.

• Anonyymi00052

Et ole sitten törmännyt oikeaan tyyppiin. Tai et vaan uskalla heittäytyä.
        Tai ... oot selvinpäin, kyllä on näin.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Olen törmännyt ja uskallan, vähän liikaakin. Humalassakaan ei ole koskaan käynyt moisia. Jotkut ihmiset ovat todella outoja, jos tuollaista heille tapahtuu.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ja siis toki joku tuntematon ihminen voi olla seksuaalisesti puoleensa vetävä, mutta ei kyllä mitään muuta. Jos pelkän panon haluaa,niin se voi tuntemattoman kanssa onnistua. Mitään ihastuttavaa tuntemattomissa ei ole, silla kaikki sellainen syntyy vasta tuntemisesta. Näin siis minulla.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Ja siis toki joku tuntematon ihminen voi olla seksuaalisesti puoleensa vetävä, mutta ei kyllä mitään muuta. Jos pelkän panon haluaa,niin se voi tuntemattoman kanssa onnistua. Mitään ihastuttavaa tuntemattomissa ei ole, silla kaikki sellainen syntyy vasta tuntemisesta. Näin siis minulla.

"Mitään ihastuttavaa tuntemattomissa ei ole"

omituista. eikö ihastuminen juuri tarkoita sitä että näkee siinä tuntemattomassa jotain ihastuttavaa. eikö voi ihastua varttitunnin juttelun ehkä parin tanssin jälkeen?

• Anonyymi00054

Voi kun sanoisikin, etten ole hänen tyyppiä, asia olisi sillä selvä, mutta kun ei puhu eikä pukahda.

• Anonyymi00055

Joo, sama!

• Anonyymi00057

Koska nyky ajan ihmiset eivät osaa olla mitään kuin ilkeitä toisilleen ei niillä ole edes tuntrita toista ihmisiä kohtaan kun he tiedostavat että se on pelkkä kaveri ja hänelle voi sanoa ihan mitä vain tästä loppu tulemasta voi päätellä et monilla ihmisillä on paskat aivot kehittyny mutta minä olen kyllä toista maata

• Anonyymi00058

Ei ikinä. Ei mulla oo tuntemattomia kohtaan tunteita.

• Anonyymi00063

Mulla on samanlaisia kokemuksia. Myös tällä hetkellä on sellainen tilanne päällä

• Anonyymi00064

Wiuuuh naiselle arkipäivää 😂 sekä muutamalle muulle palstan vakkarille 😄

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      91
      2541
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1475
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      86
      1447
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      943
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      920
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      105
      814
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      37
      814
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      716
    Aihe