Itse olen antanut kenkää kaikille suomalaisille työntekijöille.
He ovat huonosti työtä tekeviä, sairastelevia ja aina jotain vasemmistolaista agendaa ajamassa.
Luottamusmiehet yrittävät lypsää ja kiristää rahaa ilmaiseksi. He eivät ajattele yrityksen tulevaisuutta vain omaa parastaan.
Olen jo kymmenen vuotta käyttänyt vain ulkomaalaisia työntekijöitä.
Maksan heille TES parempaa palkkaa.
Osa on Suomessa asuvia ja osan otan ulkomaalaisilta henkilövuokrausyrityksiltä mm. Virosta.
Ei kannata laiskoja ja yrityksiä lypsäviä vasemmisto suomalaisia töissä pitää. Pitäisi lailla kieltää tuollainen.
yrittäjät estäkää suomalaisen vasemmisto työllistyminen
4
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiesitkö kuka yrityksiä pitää pystyssä?
Ostaja!
Mieti montako yrityksistä menee nurin jos kukaan ei ole töissä?
Hallitus lähti leikkaamaan. Se ei tainnut, että leikkaus on tosiasiassa leikkaus yrittäjiltä.
Tämä on ainoa syy, miksi työttämyys räjähti.
Saatiin massatyöttömyys! Ja kuten sinäkin, myös hallitus uskoo, että Suomi nousee työttömyydellä. Ja että kansa maksaa velkojaankin työttömyydellä!
Mutta ei siinä mitään, kaikki vaan kotiin makaamaan. Myös se yrittäjä!
Siitä se lähtee! - Anonyymi00002
Työpaikkaa hakevan puoluetausta kannattaa kysyä jo ihan alkuvaiheessa haastattelua, niin voii karsia raakit äärivasemmistolaiset pois.
Koska poliittista taustaa ei saa lain mukaan suoraan kysyä, niin täytyy hiukan ovelasti muotoilla keskustelun lomassa kysymyksensä.
Vasemmistoliittolaiset on aika pas-koja tekemään ainakaan mitään fyysistä työtä. Ne haluaisi olal jotain päälliköitä tai johtajia. Sitten naputellaan puoluesiskoille töissä koko ajan Instagrammiin. Itse yrittäjänä olen tehnyt juurikin samoin, minulla meni hermot 6 vuotta sitten luottamusmieheen joka luuli olevansa yritykseni (työllistää 27 henkilöä) todellinen toimitusjohtaja ja edunvalvoja samassa paketissa. Lopetin yritykseni Suomessa ja siirsin kaiken tuotannon Viroon. Maksan TES:n mukaista palkkaa ja olen todella helpottunut päätöksestäni. Virolaiset ovat ahkeraa ja työmoraaliltaan hyvää porukkaa.
Ongelmat työntekijöiden ja ammattiliiton kanssa loppuivat kuin seinään.- Anonyymi00003
Hyvätasoiset porvarihakijat ei oikein suostu tekemään mitään pas-kahommia, ja pienellä palkalla. Niihin töihin on edelleen otettava noita punalipun alla marssimisesta tykkääviä. Tiukka valvonta vaan päälle, niin kyllä ne joutuu sen päivän työnsä aina tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk655485Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6143559SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842939Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872769"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851434Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241401Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141361Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183948