Itse olen antanut kenkää kaikille suomalaisille työntekijöille.
He ovat huonosti työtä tekeviä, sairastelevia ja aina jotain vasemmistolaista agendaa ajamassa.
Luottamusmiehet yrittävät lypsää ja kiristää rahaa ilmaiseksi. He eivät ajattele yrityksen tulevaisuutta vain omaa parastaan.
Olen jo kymmenen vuotta käyttänyt vain ulkomaalaisia työntekijöitä.
Maksan heille TES parempaa palkkaa.
Osa on Suomessa asuvia ja osan otan ulkomaalaisilta henkilövuokrausyrityksiltä mm. Virosta.
Ei kannata laiskoja ja yrityksiä lypsäviä vasemmisto suomalaisia töissä pitää. Pitäisi lailla kieltää tuollainen.
yrittäjät estäkää suomalaisen vasemmisto työllistyminen
4
181
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiesitkö kuka yrityksiä pitää pystyssä?
Ostaja!
Mieti montako yrityksistä menee nurin jos kukaan ei ole töissä?
Hallitus lähti leikkaamaan. Se ei tainnut, että leikkaus on tosiasiassa leikkaus yrittäjiltä.
Tämä on ainoa syy, miksi työttämyys räjähti.
Saatiin massatyöttömyys! Ja kuten sinäkin, myös hallitus uskoo, että Suomi nousee työttömyydellä. Ja että kansa maksaa velkojaankin työttömyydellä!
Mutta ei siinä mitään, kaikki vaan kotiin makaamaan. Myös se yrittäjä!
Siitä se lähtee! - Anonyymi00002
Työpaikkaa hakevan puoluetausta kannattaa kysyä jo ihan alkuvaiheessa haastattelua, niin voii karsia raakit äärivasemmistolaiset pois.
Koska poliittista taustaa ei saa lain mukaan suoraan kysyä, niin täytyy hiukan ovelasti muotoilla keskustelun lomassa kysymyksensä.
Vasemmistoliittolaiset on aika pas-koja tekemään ainakaan mitään fyysistä työtä. Ne haluaisi olal jotain päälliköitä tai johtajia. Sitten naputellaan puoluesiskoille töissä koko ajan Instagrammiin. Itse yrittäjänä olen tehnyt juurikin samoin, minulla meni hermot 6 vuotta sitten luottamusmieheen joka luuli olevansa yritykseni (työllistää 27 henkilöä) todellinen toimitusjohtaja ja edunvalvoja samassa paketissa. Lopetin yritykseni Suomessa ja siirsin kaiken tuotannon Viroon. Maksan TES:n mukaista palkkaa ja olen todella helpottunut päätöksestäni. Virolaiset ovat ahkeraa ja työmoraaliltaan hyvää porukkaa.
Ongelmat työntekijöiden ja ammattiliiton kanssa loppuivat kuin seinään.- Anonyymi00003
Hyvätasoiset porvarihakijat ei oikein suostu tekemään mitään pas-kahommia, ja pienellä palkalla. Niihin töihin on edelleen otettava noita punalipun alla marssimisesta tykkääviä. Tiukka valvonta vaan päälle, niin kyllä ne joutuu sen päivän työnsä aina tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351933
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261589Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11486Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras841403- 321361
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1281166Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501070- 241059
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868