yrittäjät estäkää suomalaisen vasemmisto työllistyminen

Anonyymi-ap

Itse olen antanut kenkää kaikille suomalaisille työntekijöille.
He ovat huonosti työtä tekeviä, sairastelevia ja aina jotain vasemmistolaista agendaa ajamassa.
Luottamusmiehet yrittävät lypsää ja kiristää rahaa ilmaiseksi. He eivät ajattele yrityksen tulevaisuutta vain omaa parastaan.
Olen jo kymmenen vuotta käyttänyt vain ulkomaalaisia työntekijöitä.
Maksan heille TES parempaa palkkaa.
Osa on Suomessa asuvia ja osan otan ulkomaalaisilta henkilövuokrausyrityksiltä mm. Virosta.
Ei kannata laiskoja ja yrityksiä lypsäviä vasemmisto suomalaisia töissä pitää. Pitäisi lailla kieltää tuollainen.

4

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiesitkö kuka yrityksiä pitää pystyssä?

Ostaja!

Mieti montako yrityksistä menee nurin jos kukaan ei ole töissä?

Hallitus lähti leikkaamaan. Se ei tainnut, että leikkaus on tosiasiassa leikkaus yrittäjiltä.

Tämä on ainoa syy, miksi työttämyys räjähti.

Saatiin massatyöttömyys! Ja kuten sinäkin, myös hallitus uskoo, että Suomi nousee työttömyydellä. Ja että kansa maksaa velkojaankin työttömyydellä!

Mutta ei siinä mitään, kaikki vaan kotiin makaamaan. Myös se yrittäjä!

Siitä se lähtee!

• Anonyymi00002

Työpaikkaa hakevan puoluetausta kannattaa kysyä jo ihan alkuvaiheessa haastattelua, niin voii karsia raakit äärivasemmistolaiset pois.

Koska poliittista taustaa ei saa lain mukaan suoraan kysyä, niin täytyy hiukan ovelasti muotoilla keskustelun lomassa kysymyksensä.

Vasemmistoliittolaiset on aika pas-koja tekemään ainakaan mitään fyysistä työtä. Ne haluaisi olal jotain päälliköitä tai johtajia. Sitten naputellaan puoluesiskoille töissä koko ajan Instagrammiin.

• Itse yrittäjänä olen tehnyt juurikin samoin, minulla meni hermot 6 vuotta sitten luottamusmieheen joka luuli olevansa yritykseni (työllistää 27 henkilöä) todellinen toimitusjohtaja ja edunvalvoja samassa paketissa. Lopetin yritykseni Suomessa ja siirsin kaiken tuotannon Viroon. Maksan TES:n mukaista palkkaa ja olen todella helpottunut päätöksestäni. Virolaiset ovat ahkeraa ja työmoraaliltaan hyvää porukkaa.

Ongelmat työntekijöiden ja ammattiliiton kanssa loppuivat kuin seinään.

• Anonyymi00003

Hyvätasoiset porvarihakijat ei oikein suostu tekemään mitään pas-kahommia, ja pienellä palkalla. Niihin töihin on edelleen otettava noita punalipun alla marssimisesta tykkääviä. Tiukka valvonta vaan päälle, niin kyllä ne joutuu sen päivän työnsä aina tekemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      135
      1933
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1589
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1486
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      84
      1403
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1361
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      128
      1166
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      50
      1070
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      24
      1059
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    10. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      868
    Aihe