Jumalan lupaukset Aabrahamille ovat ikuisesti voimassa.
Jer. 3:14
Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.
Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
Jumalan lupaukset Aabrahmille
6
116
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Sodoman kuninkaan, tämän maailman ruhtinaan kanssa ei pidä tehdä mitään kauppoja eikä liittoja.
1. Moos. 14:21
21 Sodoman kuningas sanoi Abramille: "Anna minulle ihmiset. Karjan ja tavaran voit pitää itse."
22 Silloin Abram sanoi Sodoman kuninkaalle: "Minä nostan käteni Herran, Korkeimman Jumalan, puoleen, joka on luonut taivaan ja maan, ja vannon:
23 minä en ota mitään sinun omaasi, en edes langanpätkää tai sandaalinhihnaa.
Silloin et voi sanoa: 'Minä olen tehnyt Abramista rikkaan.' - Anonyymi00002
1. Tim. 6:10
Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri;
sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla. - Anonyymi00003
Ap. t. 8:20
Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa." - Anonyymi00004
Kymmenyksiä ei saanut maksaa rahalla.
5. Moos. 14:26
ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.- Anonyymi00005
Niin silloin ei ja sehän koski juutalaisia, ei meitä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin silloin ei ja sehän koski juutalaisia, ei meitä.
Kyllä lainkäskyt koskee kaikkia ihmisiä: älä tapa, älä varasta, älä valehtele, jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459