Näin on Uusimaan sivustoilla ollut useaan kertaan?
Porissa myrkytetään ihmisiä
9
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta on. Ihmisten kotiin tunkeudutaan ja poliisi avaa niille ovet.
- Anonyymi00002
Miksi niin pitää tehdä.
- Anonyymi00004
Ei löydy järkevää selitystä miksi noin tehdään, joten täytyy olla tekijät järjettömiä.
- Anonyymi00005
Miksi ne ovat järjettömiä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi ne ovat järjettömiä.
Anna linkki.
- Anonyymi00007
Ettei vaan mielisairaus vaivaisi ja autismi päälle jankutuksesta päätellen.
- Anonyymi00008
Ei ole ensimmäinen kerta kun Porin seudulla myrkytetään suomalais-ulkomaalaisia perheitä. Naiset myrkyttävät heitä kaikkialla missä pääsevät, onko alemmuuskompleksi vai yksinkertaisesti mielenvika. Veikkaan molempia.
- Anonyymi00009
Mikä tämä Suomessa toimiva uskonlahko olikaan, joka kieltää mm, rokotukset ja ihmisten väliset verensiirron ja paljonko näillä uskonlahkolaisilla on persujen kanssa yhteistä. Väittämänä ilman linkkiä näiden kulttisaarnaajien muista asioistakin tapaan, väittäen näiden oleva kuitenkin todella omituisia ja jälkeenjääneitä ihmisiä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä tämä Suomessa toimiva uskonlahko olikaan, joka kieltää mm, rokotukset ja ihmisten väliset verensiirron ja paljonko näillä uskonlahkolaisilla on persujen kanssa yhteistä. Väittämänä ilman linkkiä näiden kulttisaarnaajien muista asioistakin tapaan, väittäen näiden oleva kuitenkin todella omituisia ja jälkeenjääneitä ihmisiä.
Eivät kulje politiikassa,missään tapauksessa,saatika äänestäisi vaaleissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223