Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kuin kääntyy OpPohjolan puoleen. Ei kuulosta kauhean luottamusta herättävältä luvata 10 kertaista bonusta, eli 5% edellisvuoden 0,4 % sijaan. Jos on pankki samassa konsernissa, eikä sen vertaa osata laskea tai pyytää apua, niin mitenkähän muut asia hoituvat kun perus matematiikkakin menee päin...
Vältä OpPohjolaa
6
133
Vastaukset
- Anonyymi00001
10 keraiset bonukset kasko vakuutuksista, ei koske esim liikennevakuutusta. Jos saat vuodessa jonkun kympin bonusta niin se on vain vakuutusmaksulle annettu alennus.
- Anonyymi00002
Nämä uudet kannat pistää miettimään kyllä kannoilla kääntymään. Niin kuin spkanta ja omakanta ym ym.
- Anonyymi00003
Kannattaa myös välttää suomenvahinkovakuutussta=pop-vakuutus.
Ryöstävät tarkoituksella asiakkaiden rahat väärillä laskutuksilla ja jos vahinko sattuu, ei hinauspalveluita,ei yhteydenottoa,ei neuvontaa ja korvaussumma 1/10 oikeasta summasta. Siin on eturistiriita ku ton paskapuljun on perustanu suomenvahinkotarkastajat, tekee itselleen vahinkolöaskelmat edullisemmaks ja häviäjä osapuoli on aina vakuutuksen ottaja.
Väärentävät kustannuslaskelmia,tapahtuma logeja ym jatkuvaa valehtelua.
Pysykää kaukana mikäli ette halua lahjoittaa omaisuuttanne huijareille.
Kantapäänkauta opin itsekkin, varoituksista huolimatta, edullinen liikennevakuutus houkuttaa kaikkia. Loppupeleissä kallein mahdollinen. - Anonyymi00004
Nämä 10 kertaiset bonukset koskee vain vapaaehtoisia vakuutuksia. Näistä saaduista bonuksista ei peritä veroja.
Itse olen kohta 40 vuotta omistanut auton ja ikinä en ole tarvinnut edes hinausautoa tai muutenkaan ollut mukana misdään kolarissa. Itselle hyvä valinta olisi ollut halpa yhtiö, joka ei korvaa mitään. - Anonyymi00005
Olisiko annattanut miettiä kaksi kertaa ennen kuin teet tämän turhan aloituksesi ?
- Anonyymi00006
Mulla on pitkä asiakkuus op ssa. Olen omistaja ja olen vain pankkiasiakas. Op palvelumaksut oli nolla vuoden 2025 ajan. Aiemmin kuukausimaksut laskettiin asioinnin perusteella. Yli 5000€ asioinnista sai alea. Nyt op ottaa palvelumaksun bonuksista ja ottaa täytenä. Aiemmin esim. 7000€ asioinnista sai alennusta niin, että tililtä otettiin vajaa 2€. Nykyään pankki antaa vajaat 2€ bonustilille ja ottaa 3,95€ pois. Vika ei ole pankin vaan lain säädännön ja verotuksen. Yleisesti en luota mihinkään suomalaiseen pankkiin, syytä en ala julistamaa sen enempää. Osa ihmisistä tekee itse valinna ja valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534697Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi2044014Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352720Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122517100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks151831Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1221697Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491494- 371422
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341416