Purra siirtyi Viktor Orbanin taktiikkaan?

Anonyymi-ap

"Purran toive on, että media toimisi siten, että ainakin kaikki ne puolueet, jotka ovat velkajarruun sitoutuneet, kertovat oman vaihtoehtonsa selvästi ennen vaaleja.

– Se on nimenomaan toimittajista ja teistä kiinni, miten puolueet pakotetaan taipumaan, Purra sanoi.

Purran mukaan keskustelu on tällä hetkellä sitä tasoa, että oppositiosta voi heitellä lähes mitä tahansa

Purran mukaan sopeutuksen määrittämä ”uusi aika” koskee koko yhteiskuntaa. Hän pohti, miten yhteiskunnan eri toimijat, kuten moninainen joukko erilaisia etu- ja kansalaisjärjestöjä saadaan asettumaan uuteen aikaan ja julkisen talouden tilanteen vaatimiin sopeutustoimiin.

– Sekin on aika pitkälti mediasta kiinni, Purra sanoi."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8eb8e4d9-eb49-46a6-907a-07911ea849ce

Kun ei korruptioshampanjan voimalla pidetty puhe tuota Purralle toivottua tulosta, niin sitten painostetaan mediaa hallituksen työkaluksi? Miksikäs muuten hallitus itse lakkautti kautensa alussa valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoimintayksikön "osana säästöpakettia"? Olisiko tässä yksi iso syyllinen siihen, että istuvan hallituksen talous- ja työllisyyspolitiikka on täysin epäonnistunutta? Mitäs hallitus itse on halunnut salata? Nyt epäonnistujat haluavat saada tietoonsa etukäteen, millä oppositio tulee heitä vaaleissa grillaamaan, jotta muiden esitykset voisi taas ihan samaan tapaan kuin aikaisemminkin yrittää lanata nurin.

Löyhkää orbanismilta.

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä Riikka Purra siellä ongelma.💩

• Anonyymi00002

Riikka Purra on ongelma itsessään.

• Anonyymi00001

Jeps, Purrahan itse ennen vaaleja "me emme leikkaa pienituloisilta, se ei meille käy".

• Anonyymi00003

Opetuslapsi saa diplomin sekä kunniamerkin itse mestarivalehtelijalta. 🎖️💩

• Anonyymi00004

Purra vinkuu nyt,että Suomessa on mentaliteetin muututtava koska niukkuus koskee kaikkia.Ja minä olen samaa mieltä.Älä Purra ota enää 800e skumppapulloja "lahjana".Osta omat viinasi ja kyllä sulle halvempikin riittää.Osta vaikka uudet tekarit.Suus on alaspäin ja hampaat hukassa.Vanheta saa mutta älä rumene.

• Anonyymi00005

Purra vetää tyypillisellä populistisen helppoheikin linjalla eli "älä tee niinkuin minä teen vaan tee kuten minä sanon".

• Anonyymi00006

ai maahanmuuton kuluja ei saa tutkia , et saa rahoitusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe