"Purran toive on, että media toimisi siten, että ainakin kaikki ne puolueet, jotka ovat velkajarruun sitoutuneet, kertovat oman vaihtoehtonsa selvästi ennen vaaleja.
– Se on nimenomaan toimittajista ja teistä kiinni, miten puolueet pakotetaan taipumaan, Purra sanoi.
Purran mukaan keskustelu on tällä hetkellä sitä tasoa, että oppositiosta voi heitellä lähes mitä tahansa
Purran mukaan sopeutuksen määrittämä ”uusi aika” koskee koko yhteiskuntaa. Hän pohti, miten yhteiskunnan eri toimijat, kuten moninainen joukko erilaisia etu- ja kansalaisjärjestöjä saadaan asettumaan uuteen aikaan ja julkisen talouden tilanteen vaatimiin sopeutustoimiin.
– Sekin on aika pitkälti mediasta kiinni, Purra sanoi."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8eb8e4d9-eb49-46a6-907a-07911ea849ce
Kun ei korruptioshampanjan voimalla pidetty puhe tuota Purralle toivottua tulosta, niin sitten painostetaan mediaa hallituksen työkaluksi? Miksikäs muuten hallitus itse lakkautti kautensa alussa valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoimintayksikön "osana säästöpakettia"? Olisiko tässä yksi iso syyllinen siihen, että istuvan hallituksen talous- ja työllisyyspolitiikka on täysin epäonnistunutta? Mitäs hallitus itse on halunnut salata? Nyt epäonnistujat haluavat saada tietoonsa etukäteen, millä oppositio tulee heitä vaaleissa grillaamaan, jotta muiden esitykset voisi taas ihan samaan tapaan kuin aikaisemminkin yrittää lanata nurin.
Löyhkää orbanismilta.
Purra siirtyi Viktor Orbanin taktiikkaan?
7
105
Vastaukset
Missä Riikka Purra siellä ongelma.💩
- Anonyymi00002
Riikka Purra on ongelma itsessään.
- Anonyymi00001
Jeps, Purrahan itse ennen vaaleja "me emme leikkaa pienituloisilta, se ei meille käy".
- Anonyymi00003
Opetuslapsi saa diplomin sekä kunniamerkin itse mestarivalehtelijalta. 🎖️💩
- Anonyymi00004
Purra vinkuu nyt,että Suomessa on mentaliteetin muututtava koska niukkuus koskee kaikkia.Ja minä olen samaa mieltä.Älä Purra ota enää 800e skumppapulloja "lahjana".Osta omat viinasi ja kyllä sulle halvempikin riittää.Osta vaikka uudet tekarit.Suus on alaspäin ja hampaat hukassa.Vanheta saa mutta älä rumene.
- Anonyymi00005
Purra vetää tyypillisellä populistisen helppoheikin linjalla eli "älä tee niinkuin minä teen vaan tee kuten minä sanon".
- Anonyymi00006
ai maahanmuuton kuluja ei saa tutkia , et saa rahoitusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181