Miten sen käytät?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Herjassa?
- Anonyymi00002
Valehtelussa?
- Anonyymi00003
Laupias ja armollinen Herra, hänen armomsa ei lopu milloinkaan.
Ps. 106:1
Halleluja! Kiittäkää Herraa! Hän on hyvä, iäti kestää hänen armonsa. - Anonyymi00004
Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia. Ei hän peru ei muuta, mitä on luvannut.
Liitot eivät kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan. Liittoja voi olla voimassa yhtä aikaa useita.- Anonyymi00011
Jumala voi tehdä mitä haluaa, en laskisi sen varaan. Mutta aina voi tapahtua, mitä vaan. Lopuksi Jumala armahtaa.
- Anonyymi00005
Esim. Timoteus oli kahden liiton kautta Jumalan ikuisessa liitossa.
Kaste lapsena (brephoksena) ja ympärileikkaus myöhemmin.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON . Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Ap. t. 16:3
Paavali halusi ottaa Timoteuksen matkalle mukaan, ja siksi hän ympärileikkasi tämän.
1. Moos. 17:13
Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne IANKAIKKISEKSI LIITOKSI.- Anonyymi00006
Ps. 89:35
Minä en riko liittoani, en muuta sitä, minkä olen luvannut.
- Anonyymi00007
Moni käyttää sen väärin synneissään.
- Anonyymi00008
Jumalan armo Jeesuksessa on parempi kuin elämä❣️
- Anonyymi00012
ja mitenkähän sinulla tuollainen armo oli, kun oppi-isä Martti Luther itse ei löytänyt Paavalin opista mitään armoa?!
- Anonyymi00009
Huipputärkeä kysymys!
- Anonyymi00013
Kyllä, jos edes olisi ensin joku 'armon aika', muuta kuin jonkun päästään keksimä.
En tiedä onko aloittaja edes tosissaan, ja luulee sellaisen olevan, mutta uskonto on metka oppi, kuka tahansa kuvittelee, että siihen voi mitä tahansa heitellä hihasta, mikä vähänkin kuulostaa uskonnolta, mutta ei se nyt sentään näin mene. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä, jos edes olisi ensin joku 'armon aika', muuta kuin jonkun päästään keksimä.
En tiedä onko aloittaja edes tosissaan, ja luulee sellaisen olevan, mutta uskonto on metka oppi, kuka tahansa kuvittelee, että siihen voi mitä tahansa heitellä hihasta, mikä vähänkin kuulostaa uskonnolta, mutta ei se nyt sentään näin mene.Ja varsinkin kristinuskossa termit 'armo' ja 'pelastus' sekä 'pyhä' on syytä tarkistaa, koska koko oppi perustuu KIROUKSEEN, koska armo voi tarkoittaa helvettiin pääsemistä, pelastus tehdä pahaa mitä vihaa ja pyhäkin on todellisuudessa paha.
- Anonyymi00010
Elämällä.
- Anonyymi00015
Omituisia lakihenkisiä. höpinöitä kannattaa välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3991661- 1451071
- 661046
- 871045
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku136763- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634