Kokoomus on persuuntunut. Ei sitä PS:stä enää erota.
Uskoiko Kokoomus "kesyttävänsä" PS:n ? Näyttäisi käyneen päinvastoin.
37
325
Vastaukset
Hyvät ideat ovat hyviä, riippumatta siitä kuka ne esittää!
Vasureilta vaan ei niitä hyviä ideoita ole juurikaan löytynyt!- Anonyymi00001
Taidamme siis elää tässä hyvien ideoitten syöksykierteessä kohti katastrofia.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Taidamme siis elää tässä hyvien ideoitten syöksykierteessä kohti katastrofia.
Elämme markkinoista ja siksi markkinoiden pitäisi myös määrittää palkat eikä niitä pitäisi antaa ay toimijoiden määrittää koska heiltä näyttää puuttuvan taito toimia markkinoiden mukaan! Kun yritykset eli työnantajat ovat markkinoiden armoilla, niin kyllä työväenkin pitäisi olla!
YXKAXEX kirjoitti:
Elämme markkinoista ja siksi markkinoiden pitäisi myös määrittää palkat eikä niitä pitäisi antaa ay toimijoiden määrittää koska heiltä näyttää puuttuvan taito toimia markkinoiden mukaan! Kun yritykset eli työnantajat ovat markkinoiden armoilla, niin kyllä työväenkin pitäisi olla!
Markkinathan nimenomaan määrittävät palkat. Markkinataloudessa hinnat määrätyvät kysynnän ja tarjonnan lain mukaan. Kumpikaan osapuoli ei yksin voi määrittää hintatasoa, vaan se on molempien päätöksenteosta johtuva kompromissi. Parhaillaan näemme öljyn hinnan rajua nousua. Se johtuu siitä, että öljyn tarjonta ei enää riitä sen kysyntään. Öljystä korkeampaa hintaa perivät toimivat markkinoiden mukaan, eivät sinun itse kehittämäsi "ansainnan" perusteella. Palkansaajat ovat markkinaosapuoli, jotka käyttävät asiantuntija-apua työehtosopimusten teossa. Niin tekevät myös työnantajat ja mikä tahansa suurempi markkinaosapuoli. Ei se sen kummempaa ole.
Jos jotakuta voi moittia puuttuvasta taidosta, se on ennen muuta työnantajat eli yritykset. Ei heitä voi moittia työnantajaroolissa, vaan siitä, etteivät he ole kyenneet kehittämään tuottteitaan ja tuotantoaan sellaiseksi, missä tavaroiden ja palvelujen kysyntä kasvaisi. Ongelma on siinä. ei ole riittävän hyviä tuotteita myytäväksi. Tässäkin markkinatilanteessa lähes kaikilla EU-mailla menee paremmin kuin Suomella. Miksi? Eroavaisuutta ei löydy mistään palkkatasosta tai muusta hintakilpailuun vaikuttavasta tekijästä. Kilpailijoilla on vaan paremmin myyviä tuotteita kuin meillä. Eivät kaikki tuotteemme silti mitään umpisurkeita ole, päinvastoin. Tähän taas löytyy selitys tuotantorakenteesta. Juuri nyt olemme jo pitempään eläneet vaiheutta, missä ns. investointuotteille on heikko kysyntätilanne. Suomi tekee vientiin suurelta osin investointituotteita eli elinkeinorakenteemme on liian yksipuolinen ja syklinen. Kuopat vat syvia ja mäet korkeita. Tämäkään ei ole palkansaajien vika. Se on jo enemmän poliittinen ongelma. Hallitus ei kykene eikä halua ryhtyä toimiin, joilla elinkeinorakennetta voitaisiin uusia. Purran hallitukselle on tässä kohdin tyypillistä, että se on asettanut esim. uudistushakuisen sanan "vihreä siirtymä" käyttökieltoon. Sellaisessa asenneilmapiirissä ei järkeviä uudistumisia synny.- Anonyymi00005
mielipidepankki kirjoitti:
Markkinathan nimenomaan määrittävät palkat. Markkinataloudessa hinnat määrätyvät kysynnän ja tarjonnan lain mukaan. Kumpikaan osapuoli ei yksin voi määrittää hintatasoa, vaan se on molempien päätöksenteosta johtuva kompromissi. Parhaillaan näemme öljyn hinnan rajua nousua. Se johtuu siitä, että öljyn tarjonta ei enää riitä sen kysyntään. Öljystä korkeampaa hintaa perivät toimivat markkinoiden mukaan, eivät sinun itse kehittämäsi "ansainnan" perusteella. Palkansaajat ovat markkinaosapuoli, jotka käyttävät asiantuntija-apua työehtosopimusten teossa. Niin tekevät myös työnantajat ja mikä tahansa suurempi markkinaosapuoli. Ei se sen kummempaa ole.
Jos jotakuta voi moittia puuttuvasta taidosta, se on ennen muuta työnantajat eli yritykset. Ei heitä voi moittia työnantajaroolissa, vaan siitä, etteivät he ole kyenneet kehittämään tuottteitaan ja tuotantoaan sellaiseksi, missä tavaroiden ja palvelujen kysyntä kasvaisi. Ongelma on siinä. ei ole riittävän hyviä tuotteita myytäväksi. Tässäkin markkinatilanteessa lähes kaikilla EU-mailla menee paremmin kuin Suomella. Miksi? Eroavaisuutta ei löydy mistään palkkatasosta tai muusta hintakilpailuun vaikuttavasta tekijästä. Kilpailijoilla on vaan paremmin myyviä tuotteita kuin meillä. Eivät kaikki tuotteemme silti mitään umpisurkeita ole, päinvastoin. Tähän taas löytyy selitys tuotantorakenteesta. Juuri nyt olemme jo pitempään eläneet vaiheutta, missä ns. investointuotteille on heikko kysyntätilanne. Suomi tekee vientiin suurelta osin investointituotteita eli elinkeinorakenteemme on liian yksipuolinen ja syklinen. Kuopat vat syvia ja mäet korkeita. Tämäkään ei ole palkansaajien vika. Se on jo enemmän poliittinen ongelma. Hallitus ei kykene eikä halua ryhtyä toimiin, joilla elinkeinorakennetta voitaisiin uusia. Purran hallitukselle on tässä kohdin tyypillistä, että se on asettanut esim. uudistushakuisen sanan "vihreä siirtymä" käyttökieltoon. Sellaisessa asenneilmapiirissä ei järkeviä uudistumisia synny.Asunnot vain halpenevat, mutta suomalaiset eivät osta: ”Eivät nämä luvut hyviltä näytä”
Asuntokauppa|Tuoreet luvut ovat odotettuakin heikompia, eikä markkinoilla näy vieläkään käännettä parempaan, Pellervon taloustutkimus arvioi.Asunnot vain halpenevat, mutta suomalaiset eivät osta: ”Eivät nämä luvut hyviltä näytä”
Asuntokauppa|Tuoreet luvut ovat odotettuakin heikompia, eikä markkinoilla näy vieläkään käännettä parempaan, Pellervon taloustutkimus arvioi. mielipidepankki kirjoitti:
Markkinathan nimenomaan määrittävät palkat. Markkinataloudessa hinnat määrätyvät kysynnän ja tarjonnan lain mukaan. Kumpikaan osapuoli ei yksin voi määrittää hintatasoa, vaan se on molempien päätöksenteosta johtuva kompromissi. Parhaillaan näemme öljyn hinnan rajua nousua. Se johtuu siitä, että öljyn tarjonta ei enää riitä sen kysyntään. Öljystä korkeampaa hintaa perivät toimivat markkinoiden mukaan, eivät sinun itse kehittämäsi "ansainnan" perusteella. Palkansaajat ovat markkinaosapuoli, jotka käyttävät asiantuntija-apua työehtosopimusten teossa. Niin tekevät myös työnantajat ja mikä tahansa suurempi markkinaosapuoli. Ei se sen kummempaa ole.
Jos jotakuta voi moittia puuttuvasta taidosta, se on ennen muuta työnantajat eli yritykset. Ei heitä voi moittia työnantajaroolissa, vaan siitä, etteivät he ole kyenneet kehittämään tuottteitaan ja tuotantoaan sellaiseksi, missä tavaroiden ja palvelujen kysyntä kasvaisi. Ongelma on siinä. ei ole riittävän hyviä tuotteita myytäväksi. Tässäkin markkinatilanteessa lähes kaikilla EU-mailla menee paremmin kuin Suomella. Miksi? Eroavaisuutta ei löydy mistään palkkatasosta tai muusta hintakilpailuun vaikuttavasta tekijästä. Kilpailijoilla on vaan paremmin myyviä tuotteita kuin meillä. Eivät kaikki tuotteemme silti mitään umpisurkeita ole, päinvastoin. Tähän taas löytyy selitys tuotantorakenteesta. Juuri nyt olemme jo pitempään eläneet vaiheutta, missä ns. investointuotteille on heikko kysyntätilanne. Suomi tekee vientiin suurelta osin investointituotteita eli elinkeinorakenteemme on liian yksipuolinen ja syklinen. Kuopat vat syvia ja mäet korkeita. Tämäkään ei ole palkansaajien vika. Se on jo enemmän poliittinen ongelma. Hallitus ei kykene eikä halua ryhtyä toimiin, joilla elinkeinorakennetta voitaisiin uusia. Purran hallitukselle on tässä kohdin tyypillistä, että se on asettanut esim. uudistushakuisen sanan "vihreä siirtymä" käyttökieltoon. Sellaisessa asenneilmapiirissä ei järkeviä uudistumisia synny.Meillä vaan tuppaa olemaan sosialistinen tapa noissa palkka asioissa työväen kesken. Se on ay järjestö joka niitä määräilee ja kiristystä ja väkivaltaa käyttäen vaatii korotuksia vaikka ei millään tavalla osallistu tuottavuuden kasvattamiseen.
Markkinat eivät vaikuta palkoissa muuhun kuin siihen, että monen palkka vaihtuu työttömyyskorvaukseen! Jos tuota et tajua niin mielipiteesi on jäänyt siellä pankissa pahasti jumiin!- Anonyymi00009
Sulle jälleen kerran T.1.5.5.1.T
- Anonyymi00010
YXKAXEX kirjoitti:
Elämme markkinoista ja siksi markkinoiden pitäisi myös määrittää palkat eikä niitä pitäisi antaa ay toimijoiden määrittää koska heiltä näyttää puuttuvan taito toimia markkinoiden mukaan! Kun yritykset eli työnantajat ovat markkinoiden armoilla, niin kyllä työväenkin pitäisi olla!
Varsinkin kuluttajat ovat markkinamiesten manipuloinnin kärsijöinä. Voidaan tehdä keinotekoinen pula mistä tahansa tuotteista tai raaka-aineista. Näin kuluttajaa vedätetään ja omistajat keräävät ylimääräiset hillot taskuihinsa. Kuluttaja taas maksaa lisää kun inflaatio nousee
- Anonyymi00013
YXKAXEX kirjoitti:
Elämme markkinoista ja siksi markkinoiden pitäisi myös määrittää palkat eikä niitä pitäisi antaa ay toimijoiden määrittää koska heiltä näyttää puuttuvan taito toimia markkinoiden mukaan! Kun yritykset eli työnantajat ovat markkinoiden armoilla, niin kyllä työväenkin pitäisi olla!
No voi voi , vinkuintiassa tehdään työtä jo tuolla tavalla ja meillä marja-alalla samoin, mutta älä sano että hyvinvointivaltioon kuuluu ideasi .
YXKAXEX kirjoitti:
Meillä vaan tuppaa olemaan sosialistinen tapa noissa palkka asioissa työväen kesken. Se on ay järjestö joka niitä määräilee ja kiristystä ja väkivaltaa käyttäen vaatii korotuksia vaikka ei millään tavalla osallistu tuottavuuden kasvattamiseen.
Markkinat eivät vaikuta palkoissa muuhun kuin siihen, että monen palkka vaihtuu työttömyyskorvaukseen! Jos tuota et tajua niin mielipiteesi on jäänyt siellä pankissa pahasti jumiin!Ei meillä ole mitään sosialistisia tapoja. Suomessa noudataan suomalaista lainsäädäntöä. Onko mennyt sinulta förbi? Ay-järjestöt toimivat palkansaajien valtuuttamina. Ay-järjestöt eivät ole työ- ja palkkasuhteessa yrityksiin. Niiden työnantajana ovat palkansaajat. Tämän vuoksi ay-järjestöt eivät voikaan osallistua tuottavuuteen. Mutta palkansaajat osallistuvat ja ilman heidän panostaan tuotanto seisoisi paikallaan kuten lakkojen aikana on nähty. Työantajat eivät tunnu pystyvän tuottamaan yhtään mitään ilman työntekijöitä. Etkö ole huomannut tätä vai oleltko umpisokea?
On erikoista, ettet usko markkinavoimiin, vaikka olemme markkinataloudessa. Ehkä olet jonkun sortin kommunisti, mistä teistä aina tietää. Palkat vaihtuvat työttömyyskorvauksiin, jos yritykset eivät kykene meillä kehittämään tuotteita, jotka menevät kaupaksi. Suomi on tässä nyt pahnan pohjimmainen. Muualla yritykset osaavat myydä parempia tuotteita. Yrityksiä ei kannusteta riittävästi tähän. Yksi paha jarru on osnkojen huojennusjärjestelmä, mikä ei motivoi investointeihin.Anonyymi00010 kirjoitti:
Varsinkin kuluttajat ovat markkinamiesten manipuloinnin kärsijöinä. Voidaan tehdä keinotekoinen pula mistä tahansa tuotteista tai raaka-aineista. Näin kuluttajaa vedätetään ja omistajat keräävät ylimääräiset hillot taskuihinsa. Kuluttaja taas maksaa lisää kun inflaatio nousee
Tuo on vain teoriaa, tuo esiin todellisia tapauksia jotka voit osoittaa oikeiksi!
- Anonyymi00014
YXKAXEX kirjoitti:
Tuo on vain teoriaa, tuo esiin todellisia tapauksia jotka voit osoittaa oikeiksi!
Esim öljy, vehnä, kahvi ja kaakao ovat tunnetuimmat matkkinatalouden manipulointien kohteet. Kaakaosta tiedetään että on tahoja jotka ovat ostaneet koko sadon ja pantanneet sen niin kauan kun pula iskee. Sitten myyvät sadon rajulla hinnalla eteenpäin. Vehnällä vedätetään koska lähes puolet maailman vehnäsadosta menee hävikkiin mm varastoinnin ja valmistuotteiden kautta
Anonyymi00014 kirjoitti:
Esim öljy, vehnä, kahvi ja kaakao ovat tunnetuimmat matkkinatalouden manipulointien kohteet. Kaakaosta tiedetään että on tahoja jotka ovat ostaneet koko sadon ja pantanneet sen niin kauan kun pula iskee. Sitten myyvät sadon rajulla hinnalla eteenpäin. Vehnällä vedätetään koska lähes puolet maailman vehnäsadosta menee hävikkiin mm varastoinnin ja valmistuotteiden kautta
Kerrot vain oman mielikuvasi vaan et tuonut esiin mitään todisteisiin viittaavaa! Toimintasi on samaa luokkaa kuin maailmanlopun ennustajien, jota maailman loppua on jo vissiin monta sataa vuotta ennustettu! Tulee se varmasti mutta koska, siinäpä oikea pulma!
- Anonyymi00015
YXKAXEX kirjoitti:
Tuo on vain teoriaa, tuo esiin todellisia tapauksia jotka voit osoittaa oikeiksi!
Yksi ja sama vttuilu omille nikeille kuten aina ennenkin...🥱
- Anonyymi00022
YXKAXEX kirjoitti:
Elämme markkinoista ja siksi markkinoiden pitäisi myös määrittää palkat eikä niitä pitäisi antaa ay toimijoiden määrittää koska heiltä näyttää puuttuvan taito toimia markkinoiden mukaan! Kun yritykset eli työnantajat ovat markkinoiden armoilla, niin kyllä työväenkin pitäisi olla!
Taas jauhat tota samaa pashajargonia . . . T.1.5.5.1.T
- Anonyymi00040
YXKAXEX kirjoitti:
Kerrot vain oman mielikuvasi vaan et tuonut esiin mitään todisteisiin viittaavaa! Toimintasi on samaa luokkaa kuin maailmanlopun ennustajien, jota maailman loppua on jo vissiin monta sataa vuotta ennustettu! Tulee se varmasti mutta koska, siinäpä oikea pulma!
Mitään todisteita tänne ei tarvitse asiasta laittaa. Kun lukee ja ymmärtää globaalia ja paikallista markkinatalouden venkoilua, asia on päivän selvää. Ainoastaan expyykkärin tapaiset sokeat ja tyhmät idealistit kieltävät asian
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mitään todisteita tänne ei tarvitse asiasta laittaa. Kun lukee ja ymmärtää globaalia ja paikallista markkinatalouden venkoilua, asia on päivän selvää. Ainoastaan expyykkärin tapaiset sokeat ja tyhmät idealistit kieltävät asian
Kun väität: "Esim öljy, vehnä, kahvi ja kaakao ovat tunnetuimmat matkkinatalouden manipulointien kohteet. "
Niin olisi syytä myös esittää kuka ja miten ja koska! Et vaan näytä kykenevän!
- Anonyymi00002
Orpolla on ollut kasvupyrähdys, kun Pituus.fi-sivusto väittää miehellä olevan pituutta 183 senttiä.
Luulin että suunnilleen 10 senttiä vähemmän olisi oikea lukema.- Anonyymi00004
Se on kasvanut omassa mielikuvituksessaan kuin Pinokkion nenä.
- Anonyymi00003
Kokoomus ei ole veljeillut persujen kanssa, mutta ei ole kammoksunutkaan,
kuten taktinen oppositio.- Anonyymi00011
Perseet on kokkeleille LOISTAVA hallituskumppani, koska nää mamuvastaiset tekee MITÄ TAHANSA, että saa roikkua HILLOPOLPALLA, MITÄÄN JÄRKEVÄÄ EIVÄT OLE AIKAAN SAANEET, F*€ing idiootteja.....
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Perseet on kokkeleille LOISTAVA hallituskumppani, koska nää mamuvastaiset tekee MITÄ TAHANSA, että saa roikkua HILLOPOLPALLA, MITÄÄN JÄRKEVÄÄ EIVÄT OLE AIKAAN SAANEET, F*€ing idiootteja.....
Niin, miten ne voikin vajota niin alas että vievät eduskunnassa läpi Orpon käskystä kiristyksiä mamupolitiikkaan? Joka oli yhtenä potkimassa Halla paersuja ulos Sipilän hallituksesta niiden mamupolitiikan kiristysten takia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin, miten ne voikin vajota niin alas että vievät eduskunnassa läpi Orpon käskystä kiristyksiä mamupolitiikkaan? Joka oli yhtenä potkimassa Halla paersuja ulos Sipilän hallituksesta niiden mamupolitiikan kiristysten takia.
Orpo kuunteli Espanjan pääministerin kehoitusta ottaa maahamme rankasti lisää maahanmuuttajia, kuten Espanjassa. Tänne vaan telttoihin asumaan ja noukkimaan mansikoita, tomaatteja, kurkkuja, ym. Aivan kuten Espanjassa tehty jo pitkään. Puhdasta orjatyötä vailla mitään sosiaaliturvaa, sairasvakuutusta jnee. Vain onneton rahakorvaus jota ei edes palkaksi voi sanoa
- Anonyymi00006
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa.
Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-luvulla velaton, koska rikkaat oli laitettu verolle ja verotuloilla maksettiin hyvinvointivaltion menot.
Siihen aikaan tieverkkokin oli tiptop-kunnossa. Uutta asvalttia vedettiin joka vuosi ympäri Suomea. Suomen kansalla oli muutenkin rahaa ,esimerkiksi vuona 1989 rekisteröitiin yli 180 tuhatta uutta autoa.
Kaiken tuon ovat porvaripuolueet Suomesta tuhonneet, persut etunenässäKokoomus ja rikkaat katsoo oikeudekseen kustannutaa rikastumisensa kansalla
Kansa maksaa rikkaiden vaurastumisen veroissaan saamatta mitään ei edes lääkäriin pääse
Sosiaaliturva pois ja rikkaille yrityksille sosiaaliturva rahat siirtyy
Kuin itsestään
Suomen tyhmä,kansa vaan töllöttää telkkaria kotona van ja ihmettelee kun mtv n pissikset kehuu kokoomusta
Äänestä sdp jos et ole moni miljonääriKannattaa vähän googlettaa faktoja ennen kuin tekee itsestään idiootin
Äänestä- Anonyymi00012
No rikkaille lisää, se on orpon tavoite ollut alusta asti, ei shitä hukkapätkää kiinnosta suomen kansan tilanne, vaan ajaa suuryritysten ja rikkaimpien asiaa, no sitä tyhmä "valkokaulusduunari" saa, mitä tilaa, tesla ei ole enää menestymisen ulkoinen merkki, ne on "bugisia" halpoja vikapesiä nykyjään, äänestä 2027 muutoksen puolesta!!!
Ilman yritysten menestystä ja tuottoa jota ei liikaa veroteta kansa vain köyhtyy, jotta saadaan hyvinvointia on yritysten ensin voitava hyvin. Hyvinvoivat yrityksethän sitten innostavat lisää hyvinvoivia yrityksiä ja se hyvinvointi voi jossain vaiheessa alkaa valumaan myös alaspäin!
- Anonyymi00023
YXKAXEX kirjoitti:
Ilman yritysten menestystä ja tuottoa jota ei liikaa veroteta kansa vain köyhtyy, jotta saadaan hyvinvointia on yritysten ensin voitava hyvin. Hyvinvoivat yrityksethän sitten innostavat lisää hyvinvoivia yrityksiä ja se hyvinvointi voi jossain vaiheessa alkaa valumaan myös alaspäin!
Firmat eivät menesty kokoomuksen talouspolitiikan takia. Missä todellisuudessa tämä expyykkäri elää
- Anonyymi00024
YXKAXEX kirjoitti:
Ilman yritysten menestystä ja tuottoa jota ei liikaa veroteta kansa vain köyhtyy, jotta saadaan hyvinvointia on yritysten ensin voitava hyvin. Hyvinvoivat yrityksethän sitten innostavat lisää hyvinvoivia yrityksiä ja se hyvinvointi voi jossain vaiheessa alkaa valumaan myös alaspäin!
Eipä suomlaiset yritykset menesty. Kasvua ei ole.
- Anonyymi00025
YXKAXEX kirjoitti:
Ilman yritysten menestystä ja tuottoa jota ei liikaa veroteta kansa vain köyhtyy, jotta saadaan hyvinvointia on yritysten ensin voitava hyvin. Hyvinvoivat yrityksethän sitten innostavat lisää hyvinvoivia yrityksiä ja se hyvinvointi voi jossain vaiheessa alkaa valumaan myös alaspäin!
Hyvinvointi ei valu alaspäin. Se teoria on jo naurettu kuoliaaksi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hyvinvointi ei valu alaspäin. Se teoria on jo naurettu kuoliaaksi.
Hyvinvoivalla yrittäjällä on henkilökuntaa joka saa palkkaa, huonosti voivalla vähemmän. Kyllä tuossa joku ihan perustavaa laatua oleva alaspäin valuminen on kyseessä.
Lisäksi tietysti tuollaisella hyvinvoinnin valumisen kohteella on itsellään ratkaiseva rooli siihen, mitä palkallaan tekee. Suomessa ei kuulemma rikastu palkkatyöllä, pitää varmasti paikkansakin, siis mikäli ei saa mitään säästöön tai säästöt kerätään säästötilille...josta ne todennäköisesti säännöllisin väliajoin nollataan matkailemalla tai autoa vaihtamalla. Mutta on myös niitä, jotka ovat palkkatyöllä keränneet itselleen säästöjä, jotka on sitten sijoitettu säännöllisesti. Ja kas kummaa, eläkkeelle jäädessä on satoja tuhansia tai miljoona pari, jostain varallisuutta päässyt kertymään. Ja noita tavallisia tallaajia joilla on useiden vuosien nettopalkkaa vastaavat säästöt, on kyllä ihan iso joukko. Jostain heille on se raha valunut, yleensä ylempää, mutta ei taivaasta. - Anonyymi00035
YXKAXEX kirjoitti:
Ilman yritysten menestystä ja tuottoa jota ei liikaa veroteta kansa vain köyhtyy, jotta saadaan hyvinvointia on yritysten ensin voitava hyvin. Hyvinvoivat yrityksethän sitten innostavat lisää hyvinvoivia yrityksiä ja se hyvinvointi voi jossain vaiheessa alkaa valumaan myös alaspäin!
"se hyvinvointi voi jossain vaiheessa alkaa valumaan myös alaspäin!"
No eikös se jo valu alaspäin Kokoomuksen ansiosta? - Anonyymi00041
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hyvinvoivalla yrittäjällä on henkilökuntaa joka saa palkkaa, huonosti voivalla vähemmän. Kyllä tuossa joku ihan perustavaa laatua oleva alaspäin valuminen on kyseessä.
Lisäksi tietysti tuollaisella hyvinvoinnin valumisen kohteella on itsellään ratkaiseva rooli siihen, mitä palkallaan tekee. Suomessa ei kuulemma rikastu palkkatyöllä, pitää varmasti paikkansakin, siis mikäli ei saa mitään säästöön tai säästöt kerätään säästötilille...josta ne todennäköisesti säännöllisin väliajoin nollataan matkailemalla tai autoa vaihtamalla. Mutta on myös niitä, jotka ovat palkkatyöllä keränneet itselleen säästöjä, jotka on sitten sijoitettu säännöllisesti. Ja kas kummaa, eläkkeelle jäädessä on satoja tuhansia tai miljoona pari, jostain varallisuutta päässyt kertymään. Ja noita tavallisia tallaajia joilla on useiden vuosien nettopalkkaa vastaavat säästöt, on kyllä ihan iso joukko. Jostain heille on se raha valunut, yleensä ylempää, mutta ei taivaasta.Palkkatyösta ei sijoituksilla kerätä miljoonatuottoja edes 30 vuoden aikana. Pitää olla lisänä muuta omaisuutta esim perintöjä joita sitten voi sijoittaa. Korkeintain joitain kymppitonneja voi pelkän palkkatulon voimalla tienata sijoittamalla. Ottaen nykyisen taloustilanteen huomioon palkansaajien kohdalla, puheesi noin suurista vaurastumisista palkkatuloilla on roskaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00016
2026-03-22 13:29:27
UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Perseet on kokkeleille LOISTAVA hallituskumppani, koska nää mamuvastaiset tekee MITÄ TAHANSA, että saa roikkua HILLOPOLPALLA, MITÄÄN JÄRKEVÄÄ EIVÄT OLE AIKAAN SAANEET, F*€ing idiootteja.....
Lue lisää
Puuppaako kimmiä ap vai kouvaako souverosti? - Anonyymi00026
Persuthan on olleet koko ajan täysin hampaaton
- Anonyymi00029
PS on kuin afrikkalainen norsu, ei kesytettävissä.
- Anonyymi00031
No siltä osin joo että Purralla on norsun kokoiset munat ottaessaan valtiovarainministerin salkun hallituksessa jonka tiesi leikkaavan historiallisen suuresti siinä missä Soini ei uskaltanut ottaa raskasta valtiovarainministerin salkkua.
- Anonyymi00043
Purra vie. Lapanen on vässykkä.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402