Kuin rikkaiden vero alet joita he ei tarvii
Köyhän verot eikkaille
Kokomus lupaa ja lupaa mitään ei saa aikaiseksi
7
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sehän kokoomuksen tarkoitus ja tavoite on ollutkin, lapioida Purran
kanssa valtion kassa rahaeliitille.Kun Suomi on pääomaköyhä maa niin sitä pääomaa pitää saada kerääntymään. Se on lopulta se ainoa pelastuskeino joka meillä on. Se jopa keinona ylittää vasemmiston kateuden, vasemmisto kun ei saa aikaan muuta kuin sotkua talouuteen!
- Anonyymi00002
Sinimusta hallitus "sosialisoi" valtion vaurautta
"Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta massoilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa
Montako kymmentä miljardia hallitus ottaa velkaa rikkaalle eliitille
kansan maksettavaksi ?
Hei, me otamme nyt ELÄKERAHASTOSTA, PETTERI HEHKUTTAA:
SE ON ISO VOITTO.
🐄🐄🐄🐄🐄
Miksi tyhmä kansa antaa äänensä eliitille
Ei se teen heistä eliittiin kuuluvaa eikä rikkaampaa, vaan köyhempää
Azeezah Kabeera
Vuohi paimen Miksi tyhmä kansa antaa äänensä eliitille
Ei asteen heistä eliittiin kuuluvaa ikä rikkaampaa vaan köyhempää
Azeezah Kabeera👺👺👺👺
Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen
Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään
Kansa tosin eri mieltäOnhan se selvää, että kotimaasta lainaaminen on parempi ratkaisu kuin ulkomailta vastaavan lainan otto. Kotimaisen lainan korotkin jäävät kotimaahan, joten suosittelen käyttämään mahdollisuuksien mukaan.
Olen osa kansaa, tosin vain noin 1/5'000'000:s osa mutta ei minulla huonosti ole vaan saan kohtuu eläkkeen ja on vielä työajan saavutuksiakin jemmassa. Jos oppii hoitamaan asiansa hyvin niin pärjää hyvin! Ei kannata sekaantua ay mafian pelleilyyn!- Anonyymi00003
Extyökkäri kirjoitti:
Onhan se selvää, että kotimaasta lainaaminen on parempi ratkaisu kuin ulkomailta vastaavan lainan otto. Kotimaisen lainan korotkin jäävät kotimaahan, joten suosittelen käyttämään mahdollisuuksien mukaan.
Olen osa kansaa, tosin vain noin 1/5'000'000:s osa mutta ei minulla huonosti ole vaan saan kohtuu eläkkeen ja on vielä työajan saavutuksiakin jemmassa. Jos oppii hoitamaan asiansa hyvin niin pärjää hyvin! Ei kannata sekaantua ay mafian pelleilyyn!Röh röh mutta Lyyli sekaantuu joka päivä minun vaippoihini KRUIIIIK !!
- Anonyymi00004
Paras mitä kokoomus voi luvata on pyöreä nolla
- Anonyymi00005
Orpo lupasi lopettaa velkaamtumisen ja pääsi sillä pääministeriksi.
Mitä luulette, lupaako Orpo seuraavissa vaaleissa lopettaa velkaantumisen tyyliin en muuta keksinyt, vai keksiikö jotakin muuta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001