Muistatko ensimmäisen suudelman hänen kanssaan??

Anonyymi-ap

Vai ootteko sitä koskaan tehneet??

29

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tottakai muistan. Annoin hänelle halauksen treffien päätteeksi niin hän yllättäin suuteli.

• Anonyymi00019

Asiallinen kommenttini poistettiin eli tästä päätellen moderaattoreina toimii kyseenalaisiin tekoihin syylistyneitä kriminaaleja. Kysymys kuului siis; eikös tuollainen täytä jo vähintäänkin s*ksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkistön?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Asiallinen kommenttini poistettiin eli tästä päätellen moderaattoreina toimii kyseenalaisiin tekoihin syylistyneitä kriminaaleja. Kysymys kuului siis; eikös tuollainen täytä jo vähintäänkin s*ksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkistön?

No ei täytä. Kyllä se oli molempien puolelta toivottavaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No ei täytä. Kyllä se oli molempien puolelta toivottavaa.

Tuollainen yllättävä suuteleminen ilman suostumusta täyttää rikoslain tunnusmerkistön. Rikoslaki (39/1889) 20 luvun mukaan:
        • Seksuaalinen häirintä (20:5a §): koskettelu, joka on luonteeltaan seksuaalista ja omiaan loukkaamaan toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta.
        • Vakavammissa tapauksissa voidaan arvioida myös seksuaalista kajoamista (20:5 §), jos teko on selkeämpi toisen rajojen rikkominen.

• Anonyymi00002

Emme ole suudelleet.

Ei kai tuota edes voisi unohtaa, jos tällä kaipaisi jotakuta, jonka kanssa on suudellut?

• Anonyymi00003

Ei vielä, kesällä sitten

• Anonyymi00005

Hämärästi, mutta muistan. Intohimoista suutelua taksissa. Haluaisin pyyhkiä hänet kokonaan muististani, tunteet tekee heikoksi. Aina kun olen pyytänyt maailmankaikkeutta auttamaan pääsemään hänestä yli, törmään häneen jossain. Vointini huononee välittömästi. Noin 3vrk kuluu, kunnes alan voida todella pahoin ja elämä tuntuu yhdentekevältä. Ruma, hymytön ja vitivalkoinen naama mustine silminaluksineen, tyhjän katseen kanssa näkyy peilistä.

Koko tuo ihminen oli pelkkää valhetta ja tyhjiä lupauksia. Kyllä kai tältä alueelta on pyrittävä kokonaan pois, ettei joutuisi siihen tilanteeseen enää. Viimeksi koko kroppani tärisi ja hermosto meni totaalisen sekaisin. Haluan elää vihdoin jo elämääni, ilman että hän saa aiheutettua minulle pahaa. Tiedän myös sen, että hän nauttii minun kovista kärsimyksistäni.

• Anonyymi00006

Juu,maistu ihan oluelta!!! Hyih..

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juu,maistu ihan oluelta!!! Hyih..

Heh. Molemmat juoneet, niin tuskin maistuu mikään.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Heh. Molemmat juoneet, niin tuskin maistuu mikään.

Kebab maistuu humalassa!

• Anonyymi00007

Muistan. Oli ihana❤️💋

• Anonyymi00008

Yök

• Anonyymi00009

Ei olla. Mutta melkein samassa pöydässä on joskus istuttu.

• Anonyymi00011

Mul on vieläki yks pöytävaraus. Oiskohan vieläkin voimassa?

• Anonyymi00013

En kyllä muista, mutta MIEHENI varmaan muistaa tuon.

Asia liittyy hänen menneeseen, mutta minun menneisyys on KUNNIAN LOUKKAUS JOSTA EI SAA KESKUSTELLA.

• Anonyymi00014

Halasin ja annoin pienen suukon kaulalle, mistä mies hätkähti. En pidä sitä kuitenkaan suudelmana.

• Anonyymi00015

Saiskin hyvänyön suukon,mut ei ikinä..

• Anonyymi00016

Mmmuistan.... Ei .. ku siihenhän jäi ilmaa väliin :-(

• Anonyymi00032

Mulle kävi samoin suuren rakkauteni kanssa (yli kolmekymmentä vuotta sitten tosin)....

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mulle kävi samoin suuren rakkauteni kanssa (yli kolmekymmentä vuotta sitten tosin)....

Jatkan vielä edelliseen.... siis kun hymyilin suu korvissa vaan niin eihän se pusu sitten oikein onnistunut.... :)

• Anonyymi00017

Muistan kuin eilisen. Tai no en muista kyllä eilistä kunnolla mut muistan sen suudelman.

• Anonyymi00022

Muistan se oli ihanaa tapahtui Vantaalla.

• Anonyymi00024

Vantaalla nyt tapahtuu kaikenlaista.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vantaalla nyt tapahtuu kaikenlaista.

Kyl määki ny Vantaal.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyl määki ny Vantaal.

Ja ilmeisesti myös turuuus tai poris?

• Anonyymi00023

Juu. Näin lähestyi minua huulet törröllään, ja sitten yht äkkiä pitkä kieli tuli hänen suustaan ja nappasi sudenkorennon pääni yläpuolelta, sitten näinkin sammakon edessäni. Sitten heräsin painajaisesta ja kaikki oli ihan hiestä märkänä.

• Anonyymi00027

Toki mä nyt ensi suudelmani muistan 🤔😘😊

• Anonyymi00030

Muistan tietty, kalliolla J -miehen kanssa ja siitä ikävä ensirakkaus alkoi.

• Anonyymi00031

Muistan. Hänellä oli jännittävän jäntevät huulet. Kaveri vieressä haukkui meitä tyhmiksi, kun aloimme suudella. Minusta emme olleet lainkaan tyhmiä vaan ihan söpöliinejä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      129
      2185
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1275
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1167
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1127
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1038
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      988
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      979
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      972
    Aihe