EU tuomitsee iskut kauppa-aluksia vastaan, siis niitä jotka kuljettavat polttoaineita, pommeja ja muita materiaaleja esim. USA:lle ja sen kanssarikolliselle Israelille. Sen sijaan tuomioita ei näy Israelia ja USA:ta kohtaan kun nämä tappavat tuhansia ja taas tuhansia siviilejä, tuhovat kouluja oppilaineen, sairaaloita potilaineen ja hoitohenkilökuntineen jne.
Suomi on täydellisen kaksinaamainen valtio joka viis välittää mistään uhreista silloin kun nuo uhrit ovat Israelin tai USA:n aikaansaamia.
Presidentti mukaan EU:n lausuntoon
8
135
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ei, vaan kukaan ei välitä silloin kun "uhrit" on itse syyllisiä ja koittavat vain "uhriutua" kustuaan itse niille omille kengilleen.
- Anonyymi00005
JEF ON HUIPUTSKOUKSEN YDIN
- Anonyymi00002
Suomi aikoinaan rähmällään nuoli natsejakin!
- Anonyymi00003
IMARTELU EI TUNNE RAJOJA
- Anonyymi00005
HUIPUTUSKOKOUKSESSA HELSINGISSÄ ETSIMME ONGELMAAN RATKAISUA
- Anonyymi00004
IMARTELU EI TUNNE TAJOJA
- Anonyymi00005
HUIPUTUSKOKOUKSESSA HELSINGISSÄ POHDIMME ASIAA YHDESSÄ MUIDEN HALULLISTEN KANSSA
- Anonyymi00010
Suomi on vuosikaudet katsonut sivusta kun Israelin sotarikokset vain laajenenvat. Olemme muka huolissaan demokratiasta, oikeudenmukaisuudesta ja muista hyveistä kun tuomitsemme esim. Venäjän hyökkäykset Ukrainaan mutta olemme hiljaa kuin kusi sukassa kun kaikkia ihanteitamme rikkoo Israel tai USA. Puuttumattomuudellamme annamme käytännössä mahdollisuudet noille sotarikollisille ja pedofiileille jatkaa esim. lasten silmitöntä murhaamista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520