Persujen Tynkkynen kävi julistamassa propagandaansa siionistinatsien omassa Tv-ohjelmassa "Israel-studiossa". Monenlaista yksisilmäistä natsipropagandaa tuli koko ohjelma-ajan samoin kuin toisinajattelijoiden haukkumiset EU:ssa, Espanjassa, Suomessa ja muualla. Suurimman ihailunsa Tynkkynen osoitti Israelille kuinka hienosti se pystyi räjäyttämään n. 2.000 terroripommiaan samanaikaisesti Libanonissa.
Ohjelmaan oli saatu mukaan myös naisnäkökulmaa jossa Israelissa ollut nainen valitteli kuinka joutuu varoituksen tullessa suojautumaan esim. Iranin ja Hizbollahin ohjuksilta ja raketeilta. Siitä ei tietysti ollut mainintaa, että Israel viimeisimmän sodan aloittajana on pommittanut niin Iranista kuin Libanonistakin tuhansia suojattomia siviilejä hengiltä puhumattakaan sadoista tuhotuista kouluista, sairaaloista, leipomoista, vesilaitoksista jne.
Persujen Tynkkynen ihaili terroristien tekemiä pommituksia
63
382
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nainen voisi mennä Gazaan, Libanoniin tai vaikka Iraniin niin saisi kokeilla miltä tuntuu olla massiivisten Israelin terroripommitusten kohteena. Saisi katsella ympärille kun pikkulasten palasia lentelisi telttakylien keskellä missä ei ole mitään suojaa ei lääkintähuoltoa , ei vanhempia elossa, ei ruokaa, ei edes mitään toivoa.
- Anonyymi00020
Homo läski
- Anonyymi00031
TUO ON TOTTA
Nyt saavat israelissa olevat hieman makua siitä mitä ovat tehneet palestialaisille lapsille, naisille ja miehille tuhoten sairaaloita ja nyt valittaen jos jotain osuu omiin sairaaloihin tai joku hiukan haavoittuu tai kuolee. Rakennukset vaan tasaisiksi niin tulee rauha lähi-itään. - Anonyymi00032
Anonyymi00020 kirjoitti:
Homo läski
Taitaa olla enemmän kui kaks korroosiopiikkiä vedetty kehon sisään tieetämättä mitä myrkkyjä tuli kroppaan..eikös tiedetty.
Se ottaminen vie jopa kyvyn kirjoittaa pitkiä vastauksia ja ne lyhyet ovat vihaa ja katkeruutta täynnä ja media vielä sekoittanut puurot piässä ...näin se valitettavasti menee ja tutut ympärillä kärsii näistä vihaa pursuvista varsinkin miespuolisista. - Anonyymi00049
Israel ei suorita terroripommituksia.
Yrität nyt kuvailla Hamasin johdon tekojen vaikutuksia Gazan kaistan lapsiin.
Osaatko kertoa, miksi Hamasin tavoitteena on juutalaisiin kohdistuva kansanmurha? Tiedätkö, miksi Hamas pyrkii kurjistamaan erityisesti Gazan kaistan lasten elämää? Tiedätkö, miksi Hamas ei haluaisi, että lapset saavat riittävästi ruokaa? Voit katsoa videolta vastauksen Hamasin johdon itsensä kertomana.
https://youtu.be/OUMl58i4m0w?si=Ij3ekXvlxN5IvHWY - Anonyymi00050
Anonyymi00020 kirjoitti:
Homo läski
Sinulta ei argumentit lopu. Sano vielä pälvikalju. Vasemmistolla on tapana pilkata ihmisiä, kun asia-argumentteja ei löydy.
- Anonyymi00064
Anonyymi00049 kirjoitti:
Israel ei suorita terroripommituksia.
Yrität nyt kuvailla Hamasin johdon tekojen vaikutuksia Gazan kaistan lapsiin.
Osaatko kertoa, miksi Hamasin tavoitteena on juutalaisiin kohdistuva kansanmurha? Tiedätkö, miksi Hamas pyrkii kurjistamaan erityisesti Gazan kaistan lasten elämää? Tiedätkö, miksi Hamas ei haluaisi, että lapset saavat riittävästi ruokaa? Voit katsoa videolta vastauksen Hamasin johdon itsensä kertomana.
https://youtu.be/OUMl58i4m0w?si=Ij3ekXvlxN5IvHWYIran on maailman suurin terroristien tukija maa ja haluaa tuhota Israelin.
- Anonyymi00002
Paskoiko tämä Tynkkynen siinäkin ohjelmassa housuunsa? Kertoiko satuja Punahilkasta?
- Anonyymi00008
Sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistavia fanittava persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi.
- Anonyymi00026
Ei paskonut. Siltä tuli yläkautta. Servetti riitti.
- Anonyymi00003
Tynkkynen kävi Venäjän propagandaleirillä. Tynkkysen ihailun kohteen, Trumpin, Iranin sota pelaa Putinin pussiin. Tynkkynen ja muut persut ovat Venäjän edusmiehiä.
- Anonyymi00005
Israel on lähi-idän roistovaltio.
- Anonyymi00019
Ja persut Suomen sontatunkio.
- Anonyymi00033
Se olisi jo tuhottu jos ei jenkkien tuki olisi. Olisi rauhakin ilman näitä roistojenkkejä.
- Anonyymi00006
Sinähän olet tuhansia kertoja kertonut olevasi siionistinatsi. Olet määritellyt sellaiseksi henkilön, :
- joka tavoittelee juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa
- joka ei aina vastaa kaikkiin häneltä kysyttyihin kysymyksiin
- jota olet sellaiseksi ennenkin väittänyt
- joka on muutenkin sellainen kuin kerrot itse olevasi
Ohjelmassa ei ole mitään näistä määrittelemistäsi piirteistä.
Ohjelmassa ei ollut mitään puhetta 2.000 terroripommista.
Ohjelmassa kerrotttiin siitä, kuinka Hizbollah on aloittamassaan hyökkäyssodassa 8.10.2023 alkaen ampunut raketteja pohjois-Israeliin, josta yli 100.000 henkilöä on sittemmin joutunut lähtemään evakkoon muualle Israeliin.
Minkä sodan Israel on mielestäsi aloittanut? Milloin?- Anonyymi00010
En fanita Soinia, enkä tiedä keitä tarkoitat Hallapersuilla.
En kirjoita 365 vrk vuodessa enkä 18-22/vrk.
En kirjoita keskustelunavauksia.
Minulla ei olisi edes mahdollituutta käyttää sensuuria tälläkään sivustolla.
Yritä mielenkiintoisella taktiikalla mitätöidä viestin, joka paljastaa tavoitteesi kohdistaa juutalaisiin kansanmurha.
Edes näin yksinkertaiseen viestiin et pystynyt vastaamaan:
"Minkä sodan Israel on mielestäsi aloittanut? Milloin?"
Ethän sinä voikaan vastata, koska olet oman määritelmäsi mukainen siionistinatsi. Ethän sinä pysty vastaamaan mihinkään kysymyksiin. - Anonyymi00011
Lähi-idän epävakauden taustalla on Israelin valtion täysin oikeudeton olemassaolo Palestiinassa.
Miksei Iranilla olisi oikeutta puolustautua kaikin keinoin, myös Hormuzin salmen sulkemisella? - Anonyymi00012
''Minkä sodan Israel on mielestäsi aloittanut? Milloin?''
Uutiset tulevat perämetsään hieman viiveellä.....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Palestiinan_pakolaisuus - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
En fanita Soinia, enkä tiedä keitä tarkoitat Hallapersuilla.
En kirjoita 365 vrk vuodessa enkä 18-22/vrk.
En kirjoita keskustelunavauksia.
Minulla ei olisi edes mahdollituutta käyttää sensuuria tälläkään sivustolla.
Yritä mielenkiintoisella taktiikalla mitätöidä viestin, joka paljastaa tavoitteesi kohdistaa juutalaisiin kansanmurha.
Edes näin yksinkertaiseen viestiin et pystynyt vastaamaan:
"Minkä sodan Israel on mielestäsi aloittanut? Milloin?"
Ethän sinä voikaan vastata, koska olet oman määritelmäsi mukainen siionistinatsi. Ethän sinä pysty vastaamaan mihinkään kysymyksiin.On AINA yhtä naurettavaa kuinka sinä vttuileva luotsi vastaat vuodesta toiseen viesteihin jotka sinä sensuuriherkkä sometrolli poistat. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lähi-idän epävakauden taustalla on Israelin valtion täysin oikeudeton olemassaolo Palestiinassa.
Miksei Iranilla olisi oikeutta puolustautua kaikin keinoin, myös Hormuzin salmen sulkemisella?Israelin valtion olemassaolo perustuu kansainväliseen oikeuteen. Juuri minkään valtion olemassaolon oikeutusta ei ole kansainvälisessä oikeudessa perusteltu yhtä juurta jaksain kuin Israelin.
Iran (islamistinen terroristijärjestö IRGC) käy hyökkäyssotaa mm. gazalaisia, libanonilaisia, jemeniläisiä, iranilaisia ja Israelia vastaan.
Hormuzin salmen sulku sotii Iranin kansaa vastaan. Sululla terroristijärjestö islamistijärjestö IRGC pyrkii vahvistamaan asemaansa Iranissa etenkin sen jälkeen, kun sen kannatus on vajonnut pohjamutiin sen murhattua ehkä jopa yli 100.000 iranilaista. - Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
''Minkä sodan Israel on mielestäsi aloittanut? Milloin?''
Uutiset tulevat perämetsään hieman viiveellä.....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Palestiinan_pakolaisuusEt osannut kertoa, minkä sodan Israel on aloittanut ja milloin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
On AINA yhtä naurettavaa kuinka sinä vttuileva luotsi vastaat vuodesta toiseen viesteihin jotka sinä sensuuriherkkä sometrolli poistat. 🤣🤣🤣
Et osannut vastata edes kysymykseen
"Minkä sodan Israel on mielestäsi aloittanut? Milloin?"
Tästä syystä sinun pitää yrittää kääntää huomio minuun keksimilläsi väitteillä.
Mitä tarkoittaa "vttuileva" ja mitä tarkoitat luotsilla?
En ole poistanut eikä minulla ole eikä ole koskaan ollut mitään mahdollisuutta poistaa viestejä tällä(kään) sivustolla.
Oletteko te kaikki persut tuollaisia? - Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
On AINA yhtä naurettavaa kuinka sinä vttuileva luotsi vastaat vuodesta toiseen viesteihin jotka sinä sensuuriherkkä sometrolli poistat. 🤣🤣🤣
Katsohan, sinutkin on päästetty pitkästä aikaa läppärille.
- Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
''Minkä sodan Israel on mielestäsi aloittanut? Milloin?''
Uutiset tulevat perämetsään hieman viiveellä.....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Palestiinan_pakolaisuusISRAEL ALOITTI JO 40 LUVULLA TAPPAMISET JA HYÖKKÄYSSOTANSA ALKUPERÄISASUKKAITA MURHATEN JA VARASTAEN TOISTEN MAAT.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
ISRAEL ALOITTI JO 40 LUVULLA TAPPAMISET JA HYÖKKÄYSSOTANSA ALKUPERÄISASUKKAITA MURHATEN JA VARASTAEN TOISTEN MAAT.
Et osannut vieläkään kertoa minkä sodan Israel on mielestäsi aloittanut ja milloin.
- Anonyymi00007
Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??
- Anonyymi00016
Kopiopersun homofanitus on ennennäkemättömän suurta, mikä näkyy Tynkkysen henkilöpalvontana.
- Anonyymi00021
Moro Sebastian 🥰🥰
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kopiopersun homofanitus on ennennäkemättömän suurta, mikä näkyy Tynkkysen henkilöpalvontana.
Tee historiaa vttuileva lu0tsi ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tee historiaa vttuileva lu0tsi ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
Sinä itse omalla uhriutumisellasi vastaisit omaan kysymykseesi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00013
2026-03-22 13:12:38
Anonyymi00012 kirjoitti:
''Minkä sodan Israel on mielestäsi aloittanut? Milloin?''
Uutiset tulevat perämetsään hieman viiveellä.....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Palestiinan_pakolaisuus
Lue lisää
on aina yhtä sairasta kun sinä antipersuKOPIOKONE kopoit itsellesi lehtijuttuja, blogeja, avauksiesi kopioita jopa wikipediaa suoIi24 palstoille vuoden jokaisena päivänä v a l t a v i a määriä.- Anonyymi00029
Kopiopersu on ilmiselvästi paniikissa. Totuuksia ei saisi paljastaa, koska persujen valheet eivät kestä päivänvaloa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kopiopersu on ilmiselvästi paniikissa. Totuuksia ei saisi paljastaa, koska persujen valheet eivät kestä päivänvaloa.
On aina yhtä naurettavaa kuinka sinä vuoden jokaisena päivänä satoja lehtijuttuja s24 palstoille kopioiva antipersuKOPIOKONE syytät muita kopioimisesta. Mikä on yksi sinun omista tavaramerkeistä joista sinut ap tunnistaa jo kaukaa kaikilta s24 palstoilta. 🤣🤣
- Anonyymi00042
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kopiopersu on ilmiselvästi paniikissa. Totuuksia ei saisi paljastaa, koska persujen valheet eivät kestä päivänvaloa.
Sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistavia fanittava persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi.
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistavia fanittava persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi.
Minä en koskaan ole ollut persu saati mikään muukaan ääliöoikeistolainen, joten hyppääpäs pituutta skitso!
- Anonyymi00053
Anonyymi00047 kirjoitti:
Minä en koskaan ole ollut persu saati mikään muukaan ääliöoikeistolainen, joten hyppääpäs pituutta skitso!
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi00055
Anonyymi00047 kirjoitti:
Minä en koskaan ole ollut persu saati mikään muukaan ääliöoikeistolainen, joten hyppääpäs pituutta skitso!
Muuten vaan isäksi Soinia kutsut? 🤭
- Anonyymi00030
Terroristimaahan tuo Israel on hampaisiin asti aseistautuneena ja varsinkin palestiinalaisia murhannut ns. valtio vaikka tekosellainen ja on kuin kaivo johon kannettu vettä - NYT TUHOUTUMASSA sitten, Iran antaa takaisin kun Israel aloitti HYÖKKÄYSSOTANSA jenkkien avulla.
https://www.youtube.com/watch?v=HmW_KgLFLnA- Anonyymi00035
lisäksi elää muurien sisällä peläten, että muut tappavat heidät, he kuitenkin aloittivat murhatyöt jo 1940 luvulla varastaen vieläkin muitten maita
- Anonyymi00037
Israel ei ole terroristimaa.
Mihin perustuu väitteesi, että Isreal olisi murhannut palestiinalaisia? Osaatko kertoa, keitä tarkoitat palestiinalaisilla?
Israel ei käy tälläkään hetkellä hyökkäyssotaa mitään vastaan. - Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
lisäksi elää muurien sisällä peläten, että muut tappavat heidät, he kuitenkin aloittivat murhatyöt jo 1940 luvulla varastaen vieläkin muitten maita
Mikä elää muurien sisällä? Sinäkö? Keitä aloit murhata jo 1940-luvulla? Keiden maat varastit?
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Israel ei ole terroristimaa.
Mihin perustuu väitteesi, että Isreal olisi murhannut palestiinalaisia? Osaatko kertoa, keitä tarkoitat palestiinalaisilla?
Israel ei käy tälläkään hetkellä hyökkäyssotaa mitään vastaan.Otahan kipa pois silmiltäsi.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Israel ei ole terroristimaa.
Mihin perustuu väitteesi, että Isreal olisi murhannut palestiinalaisia? Osaatko kertoa, keitä tarkoitat palestiinalaisilla?
Israel ei käy tälläkään hetkellä hyökkäyssotaa mitään vastaan.Israel on uskonnollinen tyrannia ja fasistinen valtio.
- Anonyymi00052
Anonyymi00037 kirjoitti:
Israel ei ole terroristimaa.
Mihin perustuu väitteesi, että Isreal olisi murhannut palestiinalaisia? Osaatko kertoa, keitä tarkoitat palestiinalaisilla?
Israel ei käy tälläkään hetkellä hyökkäyssotaa mitään vastaan.Israel hyökkäsi USAn kanssa Iraniin - herätys niille jotka eivät vielä ole ajan hermolla.
Hyökkäyssotahan tuo on ja tappoivat koululaislapsia vaihteeksi.
Gazassa lasten ja naisten murhaaminen ampumalla on ollut tavanomaista - jopa journalistit ovat tappaneet 80 prosenttisesti kun näitä murhakuvia ei saisi levittää saati videoita.
Vain paatuneet hörhöt kannattavat palestiinalaisten murhaamista, ehkä noi koronapiikit vielä kiihotti lisähulluuteen. - Anonyymi00054
Anonyymi00039 kirjoitti:
Otahan kipa pois silmiltäsi.
Et osannut vielä vastata kysymyksiin:
Mihin perustuu väitteesi, että Israell olisi murhannut palestiinalaisia? Osaatko kertoa, keitä tarkoitat palestiinalaisilla? - Anonyymi00056
Anonyymi00040 kirjoitti:
Israel on uskonnollinen tyrannia ja fasistinen valtio.
Israel ei ole uskonnollinen tyrannia eikä fasistinen valtio.
- Anonyymi00057
Anonyymi00039 kirjoitti:
Otahan kipa pois silmiltäsi.
Totta. se jos mikä on apartheidterroristien luvattu maa.
Israelilaisten pitäisi muuttaa pois jenkkeihin, sinne kuuluvat joukkoon samanmoiseen.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043
2026-03-22 17:05:41
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mikä elää muurien sisällä? Sinäkö? Keitä aloit murhata jo 1940-luvulla? Keiden maat varastit?
Lue lisää
Ota ap banaani ja rauhotu kun v..ttuilet taas viesteille jotka olet kirjoittanut itse. Turvautuen sensuuriin kun sitä häiritään.- Anonyymi00058
Taidat olla hieman hupsu.
- Anonyymi00062
Joo se on muuriien sisälle sulloutunut terroristimaa ja pelkää tappajia koska itse sitä juurikin on.
Murhaavat palestiinalaisia ja yrittävät vielä heidän loputkin maat varastaa itselleen - ei ole mitään luvattua kansaa vaan todella kuten joku sanoikin jo,,,terroristeja.
- Anonyymi00048
Tynkkynen kovasti ihannoi Israelia onhan se maailman tehokkain lastentappokoneisto ja maailman suurimpien gettojen pitäjä joissa nälkiinnyttää pikkulapsia hengiltä. Miksi Tynkkynen ihannoi pikkulasten tappamista kuin natsi konsanaan on toki arvoitus. Ehkä homosuhteessa elävän mahdottomuus saada itse omia lapsia saa mielen katkeroitumaan jopa niin, että ihannoi Israelin kaltaista lastentappajaa.
- Anonyymi00051
sinimustat diggaa vassareista kun ne sotii israelin juutalaisia vastaan...
- Anonyymi00059
Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??
- Anonyymi00060
Valehtelet tyypilliseen vasemmistolaiseen tapaan Israelista.
Miksi tavoitteenasi on suorittaa juutalaisiin kohdistuva kansanmurha? - Anonyymi00063
En katsonut Tynkkystä, mutta taisi olla todella jenkkien ja juutalaisten ihannoitsija vaikka luulisi jo nähneen monelta taholta kuinka israelilaiset murhaavat ja tappavat gazalaisia ja ovat tuhonneet jopa sairaalat.
Nyt sitten itkevät jos heidän sairaaloihin osuu joku ohjus tai muutama saattaa kuolla tai haavoittua..todella tekopyhiä julmia ja agressiivisia....saavat nyt maistaa sitä mitä gazalaiset ovat vuosikymmeniä kokeneet ja kärsineet...nälkääkin ja vesipulaa koska Israel on varastanut vedenkin pääosin.
Tuo Alfa-tv:n Israel-studio on vasetenmielisin tv-ohjelma, jota Suomessa esitetään. Se on erittäin yksipuolinen propaganda ohjelma. Ohjelman juontaja sanoi kerran ohjelmassa, miksi ohjelmaan ei valita mukaan myös sellaisia asiantuntijoita, jotka ovat tiedetysti eri mieltä ohjelman linjan kanssa. Ohjelman ns. asiantuntijathan tukevat aina toinen tosiaan ikään kuin vasta-argumenttien esittäminen olisi kokonaan kiellettyä. Juontaja kertoi, että nämä toisinajattelevat saavat ihan riittävästi tilaa Ylen ohjelmilla. Varmaan saavatkin ja Ylellä on tapana valikoida keskusteluohjelmiin eriäviä käsityksiä omaavia ihmisiä. Israel-stuidossa ei sen sijaan ole sallittua kyseenalaistaa Israelin politiikkaa millään tavalla. Aina, siis ihan aina kaikki käännetään muiden syyksi, Israel on aina puhdas pulmunen, jonka kaikki yrittävät tuhota. Samanlainen ilmapiiri ja totuuden esityt näkyy nykyisin Venäjällä. Virallisen totuuden ulkopuolella ei ole totuutta, pelkästään pahantahtoista vääristelevää uutisointia.
Tuon ohjelman tekijät lähtevät kaiketi siitä, että Israelilla on täysi oikeus joskun vähintään pari tuhatta vuotta sitten ennustettuun luvattuun alueeseen Niililtä ja Eufrat-joelle. Siihen saa pyrkiä tuhomalla kaiken alleen, koska se sattuu heidän mielestään olevan jonkun jumalan tahto. He vaan pikkasen avittavat sen tahdon toteutumisessa. Israel-studio ei kerro vain ohjelman aiheesta, se kertoo myös puolen valinnasta ilman mitään pidäkkeitä.- Anonyymi00076
Fanaattisten fundamentalistien aivopesuohjelma.
- Anonyymi00090
Anonyymi00076 kirjoitti:
Fanaattisten fundamentalistien aivopesuohjelma.
Natsien propaganda oli erittäin taitavasti tehty ja sillä saatiin hyväksytetyksi juutalaisten, mustalaisten, slaavien yms. joukkotuho, totaalinen sota, kollektiiviset rangaistukset, etninen puhdistus jne. Tuota samaa propagandaa ajetaan nyt Israelin puolesta siionistinatsien toimesta jotta palestiinalaisten kansanmurha saataisiin hyväksytetyksi, palestiinalaisten loputkin maat varastettua, kollektiiviset rangaistukset pidettyä käytössä kidutuksen ja muiden kauheuksien ohella jne.
Israel-Studio on täysin rasistinen, yksipuolista fasistista vihaa levittävä siionistinatsien äänitorvi jonka tavoite on ns. lopullinen ratkaisu palestiinalaiskysymykseen ihan kuten oli natseilla juutalaiskysymykseen toteutumassa. - Anonyymi00092
Anonyymi00090 kirjoitti:
Natsien propaganda oli erittäin taitavasti tehty ja sillä saatiin hyväksytetyksi juutalaisten, mustalaisten, slaavien yms. joukkotuho, totaalinen sota, kollektiiviset rangaistukset, etninen puhdistus jne. Tuota samaa propagandaa ajetaan nyt Israelin puolesta siionistinatsien toimesta jotta palestiinalaisten kansanmurha saataisiin hyväksytetyksi, palestiinalaisten loputkin maat varastettua, kollektiiviset rangaistukset pidettyä käytössä kidutuksen ja muiden kauheuksien ohella jne.
Israel-Studio on täysin rasistinen, yksipuolista fasistista vihaa levittävä siionistinatsien äänitorvi jonka tavoite on ns. lopullinen ratkaisu palestiinalaiskysymykseen ihan kuten oli natseilla juutalaiskysymykseen toteutumassa.Täsmälleen samoilla propagandaopeilla kuin natsit saivat hyväsytetyksi juutalaisten, mustalaisten, slaavien ym. joukkotuhon, kollektiiviset rangaistukset ja etniset puhdistukset, sinä yrität nyt käynnistää juutalaisiin kohdistuvan kansanmurhan osana laajempaa maailmanlaajuista vihavsemmistolaista liikettä.
- Anonyymi00089
Tynkkynen on niin turha kaveri ettei toista ole.
- Anonyymi00094
Aloittaja on islamisti moktar.gubta?
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402