Kommunistit laskeutuneet keskustan palstalle

Anonyymi-ap

Kuin heinäsirkka parvi.
Kertomaan ihanuuttaan miten elävät muiden rahoilla.

29

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      USA kommunisteille paha.

      • Anonyymi00002

        Meitä Trump-vastaisia kommunisteja on 87 % ja teitä trumpilaisia fasisteja vain 13 %. Emme vihaa USA:ta, vihaamme Trumpia ja MAGA:a. Kleptokraatti Trump ei ole USA!


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Meitä Trump-vastaisia kommunisteja on 87 % ja teitä trumpilaisia fasisteja vain 13 %. Emme vihaa USA:ta, vihaamme Trumpia ja MAGA:a. Kleptokraatti Trump ei ole USA!

        MPP kin haukkuu USAa eikö teillä kommunisteilla siten USA kin paha.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        MPP kin haukkuu USAa eikö teillä kommunisteilla siten USA kin paha.

        Oletko lukutaidonton taukki? Mitäs edellä kirjoitettiin? Persutrollilla meni vaippa vinoon, kun pölhöpopulistinen trumpilainen "propakantansa" meni kertavedolla pöntöstä alas.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Meitä Trump-vastaisia kommunisteja on 87 % ja teitä trumpilaisia fasisteja vain 13 %. Emme vihaa USA:ta, vihaamme Trumpia ja MAGA:a. Kleptokraatti Trump ei ole USA!

        Fasistiksi nimittely laitettu ylös.
        Lakimies.
        PS. Selli kutsuu.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Oletko lukutaidonton taukki? Mitäs edellä kirjoitettiin? Persutrollilla meni vaippa vinoon, kun pölhöpopulistinen trumpilainen "propakantansa" meni kertavedolla pöntöstä alas.

        Kylläpä soppatykillä käydään lämpöisenä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Fasistiksi nimittely laitettu ylös.
        Lakimies.
        PS. Selli kutsuu.

        Halla-aholainen fillarikommunisti on nähnyt lakimiehen korkeintaan silloin, kun itse on ollut käräjäsalissa. Siinä syytetyn penkillä....

        https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/9873972d-b1c0-4ac1-a1e8-618d894e0918

        Ja Halla-aho on fasisti. Mitäs sitä tosiasiaa kiertämään?

        ”Kastemadolla ei ole aivoja vaan yksinkertainen tikapuuhermosto. Silti kastomadonkin on labyrinttikokeissa havaittu oppivan välttämään niitä käytäviä, joissa saa aina sähköiskun. Jos kastemato kykenee tähän, länsimaisen ihmisenkin voisi olettaa kykenevän samaan.” (1.2.2008 Scriptassa)

        https://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho


      • Anonyymi00013

      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Halla-aholainen fillarikommunisti on nähnyt lakimiehen korkeintaan silloin, kun itse on ollut käräjäsalissa. Siinä syytetyn penkillä....

        https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/9873972d-b1c0-4ac1-a1e8-618d894e0918

        Ja Halla-aho on fasisti. Mitäs sitä tosiasiaa kiertämään?

        ”Kastemadolla ei ole aivoja vaan yksinkertainen tikapuuhermosto. Silti kastomadonkin on labyrinttikokeissa havaittu oppivan välttämään niitä käytäviä, joissa saa aina sähköiskun. Jos kastemato kykenee tähän, länsimaisen ihmisenkin voisi olettaa kykenevän samaan.” (1.2.2008 Scriptassa)

        https://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho

        Edellinen kommentti täyttää herjaamisen tunnusmerkistön.
        Lakimies.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Edellinen kommentti täyttää herjaamisen tunnusmerkistön.
        Lakimies.

        Lässyn lässyn palsta-Hitler 💩


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Lässyn lässyn palsta-Hitler 💩

        Kyllä se suu soukemmalle kuulusteluissa menee.
        Lakimies.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        MPP kin haukkuu USAa eikö teillä kommunisteilla siten USA kin paha.

        Trump on tehnyt USAsta pahan ja tosi pahan onkin tehnyt. USA oli Obaman ja Bidenin kaudella läntisen Euroopan ja vapaan maailman osa. Trump on siirtänyt USAta samaan kerhoon Venäjän kanssa. Toki jos pitää putlerin Venäjästä, varmaan pitää silloin myös Trumpin USAsta niin kuin sinä teet.


      • Anonyymi00018

      • Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Fasistiksi nimittely laitettu ylös.
        Lakimies.
        PS. Selli kutsuu.

        Khhiiihhhiii bbbuuuaaaaahhhh!

        Joko välikysymys on vetämässä?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Edellinen kommentti täyttää herjaamisen tunnusmerkistön.
        Lakimies.

        Kkhhhiiiiihhiiii bbbuuuaaahhhh!


      • Anonyymi00029
        mielipidepankki kirjoitti:

        Trump on tehnyt USAsta pahan ja tosi pahan onkin tehnyt. USA oli Obaman ja Bidenin kaudella läntisen Euroopan ja vapaan maailman osa. Trump on siirtänyt USAta samaan kerhoon Venäjän kanssa. Toki jos pitää putlerin Venäjästä, varmaan pitää silloin myös Trumpin USAsta niin kuin sinä teet.

        Ei maailma ole vapaa niin kauan kuin usa pitää sitä otteessaan ja on sitä tehnyt aina, myös Bidenin ja Obaman aikana.
        USA on mailman syöpä, levittänyt etäpesäkkeensä joka paikkaan.


      • Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ei maailma ole vapaa niin kauan kuin usa pitää sitä otteessaan ja on sitä tehnyt aina, myös Bidenin ja Obaman aikana.
        USA on mailman syöpä, levittänyt etäpesäkkeensä joka paikkaan.

        USA on nykyajan imperiumi, mutta USA on toimiinut kuitenkin suhteellisen asiallisesti liittolaisina pitämiään valtioita kohtaan. Tämä on perua kommunismin leviämisen torjumisesta toisen maailmansodan jälkeen. Se muodostui pakkomielteeksi USAssa ja piti sisällään vainoharhaisiakin piirteitä.

        Trumpin aikana taphtui se radiaali muutos, että USA etääntyi liittolaisistaan. Nykyisin Trump solvaa jo ihan avoimesti eurooppalaisia liittolaisiaan Unkaria lukuunottamatta. Muutos koskee myös aasialaisia liittolaisia, muttei ehkä yhtä paljon kuin läntistä liberaaliarvoja ja demokratiaa korostavia länsieurooppalaisia.

        Toinen selvä muutos Trumpin kaudella on lähentyminen Venäjään. Se on myös toisen maailmansodan jälkeen hyvin poikkeuksellista. USAn ja Venäjän suhteet kohentuovat väliaikaisesti presidentti Reaganin loppukaudella ja Clintonin kaudella. Tämä ei johtunut USAsta vaan NL/Venäjästä. Gorbachov aloitti NL:n hajoamiseen johtaneen politiikan ja Jeltsin oli sataan vuoteen länsimielisin johtaja itänaapurissamme. Eleteltiin toiveita, että Venäjä integroituu länteen. Sitten Jeltsin mokasi ja valitsi putlerin seuraajakseen. Clinton varoitteli asiasta ystäväänsä Jeltsiniä, mutta moka oli ehditty tehdä, vaikka Jeltsin sitä mitä ilmeisemmin myöhemmin katui. Tosin saattaa olla niin, että Venäjä olisi joka tapauksessa liukunut maan turvallisuuspalvelun otteeseen.

        Kolmas muutos on se, että USassa ei ole maailmansodan loppumisen jälkeen valittu täyshullua presidentiksi. Nixonia pidettiin ehkä puolihulluna ja Bush nuorempaa muuten vaan hölmönä, mutta Trump on täyshulluudessaan jotain todella erilaista, arvaamatonta ja supervaarallisista. Trumpin oireet vaikuttavat Alzheimerin taudilta, missä potilas muuttuu muistamattomuuden lisäksi aggressiiviseksi. Nythän Trump ilakoi avoimesti jo ihmisten eli kanssa-amerikkalaisten kuolemalla ja uhkailee hoitaa Iranin jälkeen maansa demokraatit.


    • Anonyymi00003

      Kommunisti mainittu, siis persutrolli.

      • Anonyymi00005

        13:06 Vanjapojan botti VPN-yhteydellä.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        13:06 Vanjapojan botti VPN-yhteydellä.

        13:15 Palstapersun kakofoniaa.


      • Anonyymi00031

        Juuri näin olen samaa mieltä.


    • Anonyymi00017

      Liittykää Valta Kuuluu Kommunisteille eli VKK puolueeseen. HO HOO, HO HOO!

    • Anonyymi00022

      Palstan aihe on edelleen Suomen Keskusta, vsukka se on kyllä trolleilla vaikea myöntää.

    • Anonyymi00025

      Kommunisteilla nyt ei aseita, lakkoja sitäkin enemmän

      • Anonyymi00028

        Missä? Persutrollin pimenneellä vintillä?


      • Anonyymi00032

        Ei ainakaan Suomessa. Kommunisteja tasan 1 joka sen myöntää. Fasisteja on mielin määrin. Se ei tiedä hyvää. Se aika piti olla jo ohi, mutta vaara palasi.


    • Anonyymi00026

      "heinäsirkka parvi" on yhdyssana, ja sivulause erotetaan päälauseesta pilkulla.

      Eikö jo kansakoulussa opetettu?

      • Anonyymi00030

        Sekin vielä communities arkistossa "yhdyssana"


    • Anonyymi00033

      HOHHHOOO, HIHHIIIHHOIOHOOO

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe