Kuin heinäsirkka parvi.
Kertomaan ihanuuttaan miten elävät muiden rahoilla.
Kommunistit laskeutuneet keskustan palstalle
29
226
Vastaukset
- Anonyymi00001
USA kommunisteille paha.
- Anonyymi00002
Meitä Trump-vastaisia kommunisteja on 87 % ja teitä trumpilaisia fasisteja vain 13 %. Emme vihaa USA:ta, vihaamme Trumpia ja MAGA:a. Kleptokraatti Trump ei ole USA!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Meitä Trump-vastaisia kommunisteja on 87 % ja teitä trumpilaisia fasisteja vain 13 %. Emme vihaa USA:ta, vihaamme Trumpia ja MAGA:a. Kleptokraatti Trump ei ole USA!
MPP kin haukkuu USAa eikö teillä kommunisteilla siten USA kin paha.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
MPP kin haukkuu USAa eikö teillä kommunisteilla siten USA kin paha.
Oletko lukutaidonton taukki? Mitäs edellä kirjoitettiin? Persutrollilla meni vaippa vinoon, kun pölhöpopulistinen trumpilainen "propakantansa" meni kertavedolla pöntöstä alas.
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Meitä Trump-vastaisia kommunisteja on 87 % ja teitä trumpilaisia fasisteja vain 13 %. Emme vihaa USA:ta, vihaamme Trumpia ja MAGA:a. Kleptokraatti Trump ei ole USA!
Fasistiksi nimittely laitettu ylös.
Lakimies.
PS. Selli kutsuu. - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko lukutaidonton taukki? Mitäs edellä kirjoitettiin? Persutrollilla meni vaippa vinoon, kun pölhöpopulistinen trumpilainen "propakantansa" meni kertavedolla pöntöstä alas.
Kylläpä soppatykillä käydään lämpöisenä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Fasistiksi nimittely laitettu ylös.
Lakimies.
PS. Selli kutsuu.Halla-aholainen fillarikommunisti on nähnyt lakimiehen korkeintaan silloin, kun itse on ollut käräjäsalissa. Siinä syytetyn penkillä....
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/9873972d-b1c0-4ac1-a1e8-618d894e0918
Ja Halla-aho on fasisti. Mitäs sitä tosiasiaa kiertämään?
”Kastemadolla ei ole aivoja vaan yksinkertainen tikapuuhermosto. Silti kastomadonkin on labyrinttikokeissa havaittu oppivan välttämään niitä käytäviä, joissa saa aina sähköiskun. Jos kastemato kykenee tähän, länsimaisen ihmisenkin voisi olettaa kykenevän samaan.” (1.2.2008 Scriptassa)
https://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kylläpä soppatykillä käydään lämpöisenä.
Näkikö Mussolini soppatykin ylösalaisin?
https://foreignpolicy.com/wp-content/uploads/2015/04/mussolini_e_petacci_a_piazzale_loreto_1945.jpg?resize=1200,675
Paitulin katkeruutta? - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Halla-aholainen fillarikommunisti on nähnyt lakimiehen korkeintaan silloin, kun itse on ollut käräjäsalissa. Siinä syytetyn penkillä....
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/9873972d-b1c0-4ac1-a1e8-618d894e0918
Ja Halla-aho on fasisti. Mitäs sitä tosiasiaa kiertämään?
”Kastemadolla ei ole aivoja vaan yksinkertainen tikapuuhermosto. Silti kastomadonkin on labyrinttikokeissa havaittu oppivan välttämään niitä käytäviä, joissa saa aina sähköiskun. Jos kastemato kykenee tähän, länsimaisen ihmisenkin voisi olettaa kykenevän samaan.” (1.2.2008 Scriptassa)
https://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-ahoEdellinen kommentti täyttää herjaamisen tunnusmerkistön.
Lakimies. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Edellinen kommentti täyttää herjaamisen tunnusmerkistön.
Lakimies.Lässyn lässyn palsta-Hitler 💩
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lässyn lässyn palsta-Hitler 💩
Kyllä se suu soukemmalle kuulusteluissa menee.
Lakimies. Anonyymi00004 kirjoitti:
MPP kin haukkuu USAa eikö teillä kommunisteilla siten USA kin paha.
Trump on tehnyt USAsta pahan ja tosi pahan onkin tehnyt. USA oli Obaman ja Bidenin kaudella läntisen Euroopan ja vapaan maailman osa. Trump on siirtänyt USAta samaan kerhoon Venäjän kanssa. Toki jos pitää putlerin Venäjästä, varmaan pitää silloin myös Trumpin USAsta niin kuin sinä teet.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä se suu soukemmalle kuulusteluissa menee.
Lakimies.Missä kuulusteluissa? Persutrollin ikiomassa kansantuomioistuimessa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansantuomioistuin_(natsi-Saksa) - Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Fasistiksi nimittely laitettu ylös.
Lakimies.
PS. Selli kutsuu.Khhiiihhhiii bbbuuuaaaaahhhh!
Joko välikysymys on vetämässä? - Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Edellinen kommentti täyttää herjaamisen tunnusmerkistön.
Lakimies.Kkhhhiiiiihhiiii bbbuuuaaahhhh!
- Anonyymi00029
mielipidepankki kirjoitti:
Trump on tehnyt USAsta pahan ja tosi pahan onkin tehnyt. USA oli Obaman ja Bidenin kaudella läntisen Euroopan ja vapaan maailman osa. Trump on siirtänyt USAta samaan kerhoon Venäjän kanssa. Toki jos pitää putlerin Venäjästä, varmaan pitää silloin myös Trumpin USAsta niin kuin sinä teet.
Ei maailma ole vapaa niin kauan kuin usa pitää sitä otteessaan ja on sitä tehnyt aina, myös Bidenin ja Obaman aikana.
USA on mailman syöpä, levittänyt etäpesäkkeensä joka paikkaan. Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei maailma ole vapaa niin kauan kuin usa pitää sitä otteessaan ja on sitä tehnyt aina, myös Bidenin ja Obaman aikana.
USA on mailman syöpä, levittänyt etäpesäkkeensä joka paikkaan.USA on nykyajan imperiumi, mutta USA on toimiinut kuitenkin suhteellisen asiallisesti liittolaisina pitämiään valtioita kohtaan. Tämä on perua kommunismin leviämisen torjumisesta toisen maailmansodan jälkeen. Se muodostui pakkomielteeksi USAssa ja piti sisällään vainoharhaisiakin piirteitä.
Trumpin aikana taphtui se radiaali muutos, että USA etääntyi liittolaisistaan. Nykyisin Trump solvaa jo ihan avoimesti eurooppalaisia liittolaisiaan Unkaria lukuunottamatta. Muutos koskee myös aasialaisia liittolaisia, muttei ehkä yhtä paljon kuin läntistä liberaaliarvoja ja demokratiaa korostavia länsieurooppalaisia.
Toinen selvä muutos Trumpin kaudella on lähentyminen Venäjään. Se on myös toisen maailmansodan jälkeen hyvin poikkeuksellista. USAn ja Venäjän suhteet kohentuovat väliaikaisesti presidentti Reaganin loppukaudella ja Clintonin kaudella. Tämä ei johtunut USAsta vaan NL/Venäjästä. Gorbachov aloitti NL:n hajoamiseen johtaneen politiikan ja Jeltsin oli sataan vuoteen länsimielisin johtaja itänaapurissamme. Eleteltiin toiveita, että Venäjä integroituu länteen. Sitten Jeltsin mokasi ja valitsi putlerin seuraajakseen. Clinton varoitteli asiasta ystäväänsä Jeltsiniä, mutta moka oli ehditty tehdä, vaikka Jeltsin sitä mitä ilmeisemmin myöhemmin katui. Tosin saattaa olla niin, että Venäjä olisi joka tapauksessa liukunut maan turvallisuuspalvelun otteeseen.
Kolmas muutos on se, että USassa ei ole maailmansodan loppumisen jälkeen valittu täyshullua presidentiksi. Nixonia pidettiin ehkä puolihulluna ja Bush nuorempaa muuten vaan hölmönä, mutta Trump on täyshulluudessaan jotain todella erilaista, arvaamatonta ja supervaarallisista. Trumpin oireet vaikuttavat Alzheimerin taudilta, missä potilas muuttuu muistamattomuuden lisäksi aggressiiviseksi. Nythän Trump ilakoi avoimesti jo ihmisten eli kanssa-amerikkalaisten kuolemalla ja uhkailee hoitaa Iranin jälkeen maansa demokraatit.
- Anonyymi00003
Kommunisti mainittu, siis persutrolli.
- Anonyymi00005
13:06 Vanjapojan botti VPN-yhteydellä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
13:06 Vanjapojan botti VPN-yhteydellä.
13:15 Palstapersun kakofoniaa.
- Anonyymi00031
Juuri näin olen samaa mieltä.
- Anonyymi00017
Liittykää Valta Kuuluu Kommunisteille eli VKK puolueeseen. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00022
Palstan aihe on edelleen Suomen Keskusta, vsukka se on kyllä trolleilla vaikea myöntää.
- Anonyymi00025
Kommunisteilla nyt ei aseita, lakkoja sitäkin enemmän
- Anonyymi00028
Missä? Persutrollin pimenneellä vintillä?
- Anonyymi00032
Ei ainakaan Suomessa. Kommunisteja tasan 1 joka sen myöntää. Fasisteja on mielin määrin. Se ei tiedä hyvää. Se aika piti olla jo ohi, mutta vaara palasi.
- Anonyymi00026
"heinäsirkka parvi" on yhdyssana, ja sivulause erotetaan päälauseesta pilkulla.
Eikö jo kansakoulussa opetettu?- Anonyymi00030
Sekin vielä communities arkistossa "yhdyssana"
- Anonyymi00033
HOHHHOOO, HIHHIIIHHOIOHOOO
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402