Taidan ottaa ilon päivän kunniaksi ison mukillisen PONUA!
Aki Manninen häkistä unten maille - ILON PÄIVÄ!
25
426
Vastaukset
- Anonyymi00001
No joo. Aki totteli nyrkkiä. Sisukkaasti taisteli, väsyi ja lopulta nukahti. Silti ansaitsee kunniotuksen.
- Anonyymi00002
Miksi kunnioitus? Onko Immu idolisi?
- Anonyymi00011
siis juoki koko ajan karkuu hahah pelle
- Anonyymi00003
Turhanpäiväinen uhoaja vst linnan kundi. Siinä kaksi kusipäätä. Voi jumalauta ja tuollaisista lehdet kirjoittaa, kun olisi kyseessä suurwtkin sankarit! Pelkkiä paska-aivoja noi kaksi!
- Anonyymi00004
En kyllä mistään hinnasta itse osallistuisi kummankaan kanssa matsiin, mutta eiköhän tuo Porin mies ole Immuun verrattuna ihan aloittelija, lainkaan ilman kokemusta - Immulla kovasta elämästä ehkä pikkuisen enemmän kovaa koulua takana.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En kyllä mistään hinnasta itse osallistuisi kummankaan kanssa matsiin, mutta eiköhän tuo Porin mies ole Immuun verrattuna ihan aloittelija, lainkaan ilman kokemusta - Immulla kovasta elämästä ehkä pikkuisen enemmän kovaa koulua takana.
Kumpikin noista sai muutaman euron ja minä iloisen PONU kännin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kumpikin noista sai muutaman euron ja minä iloisen PONU kännin.
Hmmm.....taidamme tietämättämme molemmat kuulua Ponun Ystävät Ry:n jäsenistöön - terveisiä vain Itä-Helsingin suunnalta :)
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hmmm.....taidamme tietämättämme molemmat kuulua Ponun Ystävät Ry:n jäsenistöön - terveisiä vain Itä-Helsingin suunnalta :)
Kyllä näin on ja ilokseni olen pannut merkille, että sinä taidat kuulua myös Keskioluen Kaverit ry:n. Kokoonnumme tänne aina ilon päivinä 🙂
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä näin on ja ilokseni olen pannut merkille, että sinä taidat kuulua myös Keskioluen Kaverit ry:n. Kokoonnumme tänne aina ilon päivinä 🙂
Kyllä kyllä - ja mikä hauskinta, Ilon päivää saa viettää usein, jopa useamman kerran viikossa!
- Anonyymi00009
Tuleekohan Ranta-ahosta yhtä suuri median suosikki kuin Immusta? Molemmat kuitenkin istuneet yli 10 vuoden tuomion huumerikoksista. Pääseekö Ranta-aho Hörkön ja Immun uuteen mediaan bloggaajaksi?
- Anonyymi00010
Miksi ihmeessä tuollaisen luikertelevan madon ajatukset ketään kiinnostaisi?
Varsinainen viikon vitsi! - Anonyymi00012
Ranta - Ahosta kai tehdään TV-ohjelma, varmasti katsojia riittäisi tämänkin rikokset ja tekemiset kovasti. Ottaako ex-avopuolison mukaan ohjelmaan ?
- Anonyymi00013
Hakala tyrmäsi Immun. Immu tyrmäsi Akin.
- Anonyymi00014
Stagala tämän perusteella tyrmäisi Immun ja Akin, vaikka olisi yksin kahta vastaan, on se niin kova.
- Anonyymi00015
Aki sai mitä ansaitsi.
- Anonyymi00016
Aki on tervehenkinen ja menestynyt yrittäjä Porista.
- Anonyymi00017
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00018
Kyllä se on hänen vaimonsa Rita , Aki elää vaimonsa siivellä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä se on hänen vaimonsa Rita , Aki elää vaimonsa siivellä.
Molemmat ovat öykkärimäisiä pyrkyreitä, erikoisen epämiellyttäviä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Molemmat ovat öykkärimäisiä pyrkyreitä, erikoisen epämiellyttäviä.
Ylimielisiä ja koppavia .
- Anonyymi00021
Juntit hakkaa toisiaan häkissä 🤣
- Anonyymi00024
Heh - ja tyyli on kuin ala-asteen kolmasluokkalaiset alkaisi matsamaan, heh heh....
On kyllä niin hauskaa katseltavaa, että taidan kaataa itselleni mukillisen Ponua!
- Anonyymi00022
Tämä raukka käänsi seljän. Niin turha heppu ku voi vaan olla. Tommostan mätkii akatkin.
- Anonyymi00023
Tekis nyt vaimo vaan vauvelin ja Aki ihastuisi heti uuteen perheenjäseneen.
- Anonyymi00025
Pellejä molemmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181