Oletatko tuntevasi Raamatun?

Anonyymi-ap

14

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olettamusta se on aina, ainakin osittain, jos joku sanoo tuntevansa Raamatun.

• Anonyymi00002
      UUSI

Katsoin jo vähän. Olen samaa mieltä. Ei Raamattua voi tuntea , jos ei ole halukas lukemaan sitä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kuinka pitkälle pitää Raamattu osata ennen kuin voi olla taivaskelpoinen?

• Anonyymi00010
        UUSI

Ei ole olemassa mitään todisteita, että Raamattua tarvitsisi osata pätkääkään ollakseen taivaskelpoinen.

Kirkkoisät ovat keksineet omasta päästään, että heidän kokoamansa Raamattu-niminen kirja olisi "Jumalan sanaa", mutta tästä ei ole olemassa minkäänlaisia muita "todisteita" kuin kirkkoisien oma sana.

• Anonyymi00006
      UUSI

Helluntailaiset, adventistit ja jehovalaiset väittävät olevansa raamatullisempia.

• Anonyymi00007
        UUSI

Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjat ja raamatut, mihin ne oppinsa perustaa.

• Anonyymi00011
        UUSI

Tämän olen huomannut.
        Adventisti ylifariseus_1:nen tuntee Raamatun sanoman.

1234567---

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tämän olen huomannut.
        Adventisti ylifariseus_1:nen tuntee Raamatun sanoman.

1234567---

Mitä hyötyä on tuntea Raamatun sanoma, jos ei noudata sitä ?

Ylifariseus ei ole vieläkään lähtenyt ulos suuresta Babylonista, joten hän on osallinen sen synteihin, kuten myös sinäkin.

Molemmat tunnustatte adventisti-nimellänne kuuluvanne Adventtikirkko-nimiseen eriseuraan ja siten siis kumarratte myös Antikristus paavia tunnustamalla hänen kirkkonsa kristilliseksi seurakunnaksi.

Adventistit ovat siis rikkoneet KAIKKI kymmenen käskyä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mitä Yeshua todella tarkoitti muuttaessaan veden viiniksi Kaanan häissä? Onko se vain merkki Hänen voimastaan, vai jotain syvempää?

• Anonyymi00009
      UUSI

Mitä helluntairaamatullisuudessa tarkoittaa sydämen ympärileikkaus ?

• Anonyymi00013
      UUSI

Joh.8:21 Niin Jesus sanoi taas heille: minä menen pois, ja te etsitte minua, ja teidän pitää kuoleman teidän synneissänne. Kuhunka minä menen, ette sinne taida tulla. Biblia (1776) Joh.7:34. 13:33.

• Anonyymi00014
      UUSI

Raamatuata saa hyvää ajankulua kitistä keakenään jos parrempaa bisnestä ei ole.

• Anonyymi00015
      UUSI

Aloituksen videossa asia on selvästi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe