..en ennen tiennyt mitä on olla mustasukkainen mutta nyt tiedän. Onneksi tälle voi jo nauraa...
On pakko huomattavasti vähentää kirjoittelua täällä, koska se sinun vanhempi kollegasi todella stalkkaa minua täällä. Hän on myös ylläpitäjä täällä ja saa laitteestani joka kerta jotain tietoja kun täällä jotain kirjoitan. Et usko koska sinä et tiedä, mitä puhun puhelimessa ja livenä, ja että hän pistää siitä ihan tarkkoja otteita tänne paljon. Sinä olet tuollainen enkeli joka ei tiedä tämän maailman pahuudesta.
Voi pojat sinä enkelinkasvo
4
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jahas, tämäkin tuli tänne nyt kahdesti kun hän ei osaa päättää antaako minun kirjoittaa täällä vai ei. Ja pistää nyt koko ajan vain minulle häiriöksi noita ilmoituksia allekirjoitettavaksi joita en tietenkään enää allekirjoita.
- Anonyymi00002
kuin monta viisua meinasit viä tehä ja pistää ne omaan jemmaan ns katokki et lapset pääsee osingoille sika
- Anonyymi00003
Mä teen luultavasti suunnilleen sitä mitä varten tämä palsta on olemassa. Mene valittamaan noille jotka kirjoittavat jostain päivän politiikasta tai muusta paskasta täsaä ryhmässä.
- Anonyymi00004
Minkä ikäinen on sinusta lapsi? Suomessa 18-vuotias on aikuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626