Olen treffeillä miehen kanssa ja kuvittelen näkeväni sinut. Minun oli pakko kahvilassa käydä lähempää katsomassa, oletko hän. Kävelyllä etsin sinua, ja toivot, että vahingossa näkisimme. Millä tämän ikävän saisi hakattua päästäni pois, se tulee uudelleen ja uudelleen, vaikka erostamme on kulunut vuosia. Vaikka edessäni olisi kuinka komea mies, en vaan näe häntä, kun olen unohtanut sydämmeni sinulle.
Kaipaan sinua, nyt ja ikuisesti,
Sinun xxxxx
Voisiko ikävä nyt mennä ohi
6
208
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi menet toisen miehen kanssa treffeille jos et halua hänen kanssa suhdetta vaan kaipaat ex-miestäs?!
Näistä syistä miehistä tulee aggresiivisiä ja he halveksuvat naisia.- Anonyymi00002
Nyt on hyvin erikoinen lähestymistapa syyttää naisia omasta aggressiivisuudesta ja naisvihasta. Hyvin erikoinen lähestymistapa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nyt on hyvin erikoinen lähestymistapa syyttää naisia omasta aggressiivisuudesta ja naisvihasta. Hyvin erikoinen lähestymistapa.
Tuo on muutenkin erikoista ihmisissä yleensäkin, että sen sijaan että tarkastelisi omaa toimintaa peiliin katsomassa, etsitään syyllistä kaikkeen toisesta. Eikös ensin pitäisi varmistaa että itse ei ole toiminut väärin, ja vasta sitten pohtia voisiko vikaa olla vaikka molempien toiminnassa. Tämä koskee ihan naisia ja miehiä tasapuolisesti.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen nainen joka laittoi Anonyymi00001 kirjoituksen, koska en ymmärrä myöskään naisia ja miehiä jotka elävät suhteissa ja vahtivat mitä sinkut tekevät esim FB:SSÄ.
Minusta he eivät ole tyytyväisiä omiin suhteisiinsa joilla on aikaa vahtia sinkkujen tekemisiä jotka eivät ole edes tilivelvollisia kenellekkään omista tekemistään.
En minä ole siitäkään valittanut vaikka näiden töhelöiden takia mieheni päätti, että minä olen hänen vaimo.
Tuskin minun elämä muuttuu kauheasti mieheni kanssa.
Mieheni on mies joka kulkee omia polkujaan ja ei hän jaksa AIKUISTA naista edes vaimona vahtia.
Hän sanoo minulle, että : Minun puolesta tee mitä huvittaa, koska jos olisit heidän miehistä tai niistä miehistä kiinnostunut niin ET SINÄ OLIS JUMINUT KOTIA MONEKSI VUODEKSI VAAN OLISIT TOIMINUT TOISINPÄIN.
Mielummin otin vankeutta, kuin ex-mieheni takasin.
Mielummin otan vieläkin vankeutta, kuin huolin heidän miehiä, isiä tai ex-miehiä MIEHEKSENI.
Kyllä SUOMESSA miehiä on jotka eivät liity SOME KUNNIALLISIIN MILLÄÄN TAVALLA JA EI HEKÄÄN HALUA OLLA HEIDÄN KANSSA TEKEMISSÄ, mutta HEITÄ KIINNOSTAA SE, että minkä näköisiä he ovat joiden kunnioita olen onnistunut loukkamaan.
Diilin julkkis Jenni Parpala ja hänen äitinsäkin olivat SOMEN KAUNEIMPINA kunnian loukkaus rikosilmoituksen, mutta se EI MENNYT LÄPI koska minä en ollut enään SOMESSA.
En huoli heidän KUNNIOITA, koska PARPALAN JENNILTÄ JA ÄIDILTÄÄN JOS SAA KUNNIAT NIIN SE ON HÄPEÄ! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen nainen joka laittoi Anonyymi00001 kirjoituksen, koska en ymmärrä myöskään naisia ja miehiä jotka elävät suhteissa ja vahtivat mitä sinkut tekevät esim FB:SSÄ.
Minusta he eivät ole tyytyväisiä omiin suhteisiinsa joilla on aikaa vahtia sinkkujen tekemisiä jotka eivät ole edes tilivelvollisia kenellekkään omista tekemistään.
En minä ole siitäkään valittanut vaikka näiden töhelöiden takia mieheni päätti, että minä olen hänen vaimo.
Tuskin minun elämä muuttuu kauheasti mieheni kanssa.
Mieheni on mies joka kulkee omia polkujaan ja ei hän jaksa AIKUISTA naista edes vaimona vahtia.
Hän sanoo minulle, että : Minun puolesta tee mitä huvittaa, koska jos olisit heidän miehistä tai niistä miehistä kiinnostunut niin ET SINÄ OLIS JUMINUT KOTIA MONEKSI VUODEKSI VAAN OLISIT TOIMINUT TOISINPÄIN.
Mielummin otin vankeutta, kuin ex-mieheni takasin.
Mielummin otan vieläkin vankeutta, kuin huolin heidän miehiä, isiä tai ex-miehiä MIEHEKSENI.
Kyllä SUOMESSA miehiä on jotka eivät liity SOME KUNNIALLISIIN MILLÄÄN TAVALLA JA EI HEKÄÄN HALUA OLLA HEIDÄN KANSSA TEKEMISSÄ, mutta HEITÄ KIINNOSTAA SE, että minkä näköisiä he ovat joiden kunnioita olen onnistunut loukkamaan.
Diilin julkkis Jenni Parpala ja hänen äitinsäkin olivat SOMEN KAUNEIMPINA kunnian loukkaus rikosilmoituksen, mutta se EI MENNYT LÄPI koska minä en ollut enään SOMESSA.
En huoli heidän KUNNIOITA, koska PARPALAN JENNILTÄ JA ÄIDILTÄÄN JOS SAA KUNNIAT NIIN SE ON HÄPEÄ!Lisään, että PARPALAN JENNI JA HÄNEN ÄITINSÄ SAI KUNNIAA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN, KOSKA PARPALAN JENNIN TÄTI OLI YKSI JONKA KUNNIAA MINÄ OLIN LOUKANNUT!
PARPALAN JENNIN TÄDIN MIELESTÄ TUO OLI TÖRKEÄÄ, ETTÄ JENNI OLI JULKISUUDEN HENKILÖNÄ HALUNNUT KUNNIAA.
HOVIOIKEUDESSA HE OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ KYLLÄ PARPALAN JENNILLE SEKÄ KAIKILLE PASKAN TÄRKEILLE SOME JULKKISILLE KUNNIAT KUULUU!
Heidän tehtävä on edustaa SUOMEA eikä AIHEUTTAA MAINE HAITTAA JOSTA ME SUOMALAISET KÄRSITÄÄN jotka EI OLLA SOME JULKKIKSIA! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lisään, että PARPALAN JENNI JA HÄNEN ÄITINSÄ SAI KUNNIAA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN, KOSKA PARPALAN JENNIN TÄTI OLI YKSI JONKA KUNNIAA MINÄ OLIN LOUKANNUT!
PARPALAN JENNIN TÄDIN MIELESTÄ TUO OLI TÖRKEÄÄ, ETTÄ JENNI OLI JULKISUUDEN HENKILÖNÄ HALUNNUT KUNNIAA.
HOVIOIKEUDESSA HE OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ KYLLÄ PARPALAN JENNILLE SEKÄ KAIKILLE PASKAN TÄRKEILLE SOME JULKKISILLE KUNNIAT KUULUU!
Heidän tehtävä on edustaa SUOMEA eikä AIHEUTTAA MAINE HAITTAA JOSTA ME SUOMALAISET KÄRSITÄÄN jotka EI OLLA SOME JULKKIKSIA!Lisään, että suomalaiset eivät edes ymmärrä, kun he vaativat Suomen Hallitusta eroamaan, että HE VAATIVAT OIKEESTI USA:N HALLITUSTA EROAMAAN, koska META YHTIÖN ON AMERIKKALAISTEN OMISTAMA YHTIÖ EI SUOMEN VALTION.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676