Miksi Jeesuksen tulo viipyy ?

Anonyymi-ap

Jeesus meni avaruusaluksella läheiselle planeetalle, joka on niin kaukana, että edestakainen matka kestää tuhansia vuosia. Jeesus ei tätä tiennyt ja puhui pikaisesta paluusta.

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toiset harhaoppiset selittää, että lähti jo 1844 matkaan, mutta huomasi, että pyhäkkö on puhdistamtta ja jäi tekemään sinne puhdistusta. Aika likainen on kun vieläkään ei ole valmis tai on laiska siivoamaan.

Vain harhaoppiset ennustaa Jeesuksen paluuta ja keksii sille selitykisä, koska Hän itse sanoi että vain Jumala tietää sen hetken. Ei edes hän itse.

Pitää vain seurata ajan merkkejä, mutta ei hätäillä.

Sotakiima on yksi merkki.

• Anonyymi00004

oletko se Putinin rikokset läpi sormien katsova pahan akselin puolella oleva sorkkajalkaa kumartava kätyri?

Onko Ano Turtiainen hengenheimolaisesi?

Mikset häivy Venäjälle sinäkin?

• Anonyymi00002

Raamatun sepittäjillä ei ollut pieninintäkään käsitystä avaruuden olo- ja mittasuhteista.

• Raamatun kirjoittajat tiesivät oikein maa keskisen maailmankuvan jossa tähdet aurinko ja kuu kiertävät kehää litteänmaailmamme yläpuolella.

• Anonyymi00003

aloittajanko kelloa vahdataan, että milloinka?
      Kaikki ajallaan, emmekä ole kukaan Jumala- että ikäänkuin luotu hoputtaa omiin päähänpinttymiin.

Mutta, tuossa luin kännykästä Tieteen Kuvalehteä, ja näistä mustista- aukoista oli juttua, sekä niitten romahatamisista.
      Taisi mainita lehti- että tämä meitin- kohdan "tähtitarha"- käytän tätä ilmaisua- eli ME- tulee hajoamaan, jopa meitin sukupolven aikana.

Siis- olisikohan se sitä, että kaikki entinen on siten mennyt ja uusi on ajankohtainen.

Silloinhan se toteutuu. .... eli älä aloittaja hättäile. Kyllä se siittä tapahtuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41