Miksi Jeesuksen tulo viipyy ?

Anonyymi-ap

Jeesus meni avaruusaluksella läheiselle planeetalle, joka on niin kaukana, että edestakainen matka kestää tuhansia vuosia. Jeesus ei tätä tiennyt ja puhui pikaisesta paluusta.

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toiset harhaoppiset selittää, että lähti jo 1844 matkaan, mutta huomasi, että pyhäkkö on puhdistamtta ja jäi tekemään sinne puhdistusta. Aika likainen on kun vieläkään ei ole valmis tai on laiska siivoamaan.

Vain harhaoppiset ennustaa Jeesuksen paluuta ja keksii sille selitykisä, koska Hän itse sanoi että vain Jumala tietää sen hetken. Ei edes hän itse.

Pitää vain seurata ajan merkkejä, mutta ei hätäillä.

Sotakiima on yksi merkki.

• Anonyymi00004

oletko se Putinin rikokset läpi sormien katsova pahan akselin puolella oleva sorkkajalkaa kumartava kätyri?

Onko Ano Turtiainen hengenheimolaisesi?

Mikset häivy Venäjälle sinäkin?

• Anonyymi00002

Raamatun sepittäjillä ei ollut pieninintäkään käsitystä avaruuden olo- ja mittasuhteista.

• Raamatun kirjoittajat tiesivät oikein maa keskisen maailmankuvan jossa tähdet aurinko ja kuu kiertävät kehää litteänmaailmamme yläpuolella.

• Anonyymi00003

aloittajanko kelloa vahdataan, että milloinka?
      Kaikki ajallaan, emmekä ole kukaan Jumala- että ikäänkuin luotu hoputtaa omiin päähänpinttymiin.

Mutta, tuossa luin kännykästä Tieteen Kuvalehteä, ja näistä mustista- aukoista oli juttua, sekä niitten romahatamisista.
      Taisi mainita lehti- että tämä meitin- kohdan "tähtitarha"- käytän tätä ilmaisua- eli ME- tulee hajoamaan, jopa meitin sukupolven aikana.

Siis- olisikohan se sitä, että kaikki entinen on siten mennyt ja uusi on ajankohtainen.

Silloinhan se toteutuu. .... eli älä aloittaja hättäile. Kyllä se siittä tapahtuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      82
      1310
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      938
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      362
      767
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      132
      720
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56