Onko kaikki hyvin? Onko olo tai asiat helpottanut? Voimia

Anonyymi-ap

On asioita, joista en ole aiemmin uskaltanut puhua, mutta koen että sinun olisi hyvä tietää ne.

Tietyt tilanteet herättävät minussa niin voimakasta ahdistusta ja epävarmuutta, että yritän suojata itseäni suuntaamalla huomioni muualle. Se ei johdu siitä, että haluaisin luopua sinusta, vaan siitä että pelkään tilanteen olevan yksipuolinen.

Sinun vetäytymisesi jälkeen aloin tutustua uusiin ihmisiin. Se oli minulle tapa selviytyä tilanteesta, ei yritys korvata sinua. Ymmärrän, että se on voinut tuntua sinusta liialta.

Luottamus on heikentynyt tilanteissa, joissa sanat ja teot eivät ole vastanneet toisiaan, sekä lupauksissa jotka eivät toteutuneet. Lisäksi minun on vaikea olla tilanteessa, jossa sinulla on toinen suhde, jota et myönnä, enkä pysty hyväksymään sitä.

Jos olen vaikuttanut ristiriitaiselta, se liittyy tähän – ei siihen, etten välittäisi.

En ole tehnyt mitään peruuttamatonta, mutta on asioita, joita en voi hyväksyä.

Haluaisin, että voisimme korjata tämän tilanteen yhdessä niin, että molemmilla olisi hyvä olla. Minulle on tärkeää, että asiat ovat selkeitä eikä kumpikaan toimisi enää toisen selän takana.

41

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ahdistaa vaan!

• Anonyymi00004

Pienillä teoilla molempien ahdistus on mahdollista poistaa kokonaan. -aloittaja

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pienillä teoilla molempien ahdistus on mahdollista poistaa kokonaan. -aloittaja

Jatkan… mitään ei tarvi ratkasta juuri nyt

• Anonyymi00002

Ja ei rienjöö mitään merkintää kenelle menee vaan tyhjään seinään ei kellekään huutoa jos ei voi kukan tunistaa!!!!!
      Vain se paistaa läpi että jollekin varatulle!

• Anonyymi00003

Otsikko on poimittu yksityisviestistä. Jos et tunnista, se ei ole sinulle.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Voit varmaan pistää yksityisviestillä tuon aloituksen tekstin sille oikealle ihmiselle?

Tänne postaaminen ei vie asiaa eteenpäin yhtään.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Voit varmaan pistää yksityisviestillä tuon aloituksen tekstin sille oikealle ihmiselle?

Tänne postaaminen ei vie asiaa eteenpäin yhtään.

Et tiedä tilannettamme.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Et tiedä tilannettamme.

Et tarvitsekaan tietää. Täällä tuon kertominen on yhtä tyhjän kanssa, se on fakta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miten sä menet ja jaat viestin selän takana yleiselle palstalle vaikka viestissä toivotaan että olet loitettava!?!?!?!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miten sä menet ja jaat viestin selän takana yleiselle palstalle vaikka viestissä toivotaan että olet loitettava!?!?!?!

Pelkkä otsikko.

• Anonyymi00005

Miksi et selvitä asioita suoraan kyseisen henkilön kanssa?

• Anonyymi00007

Yksityisasia

• Anonyymi00029

Joo varsinkin kun viestissä lukee ettei selän takana
        Toiminta ole toivottua käytöstä!

Niin miten AP välähti et joo
        on just nyt oikea tapa toimia seläntakana
        toiminta ja jakaa viestit muualle ja muille!😂😂

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Joo varsinkin kun viestissä lukee ettei selän takana
        Toiminta ole toivottua käytöstä!

Niin miten AP välähti et joo
        on just nyt oikea tapa toimia seläntakana
        toiminta ja jakaa viestit muualle ja muille!😂😂

Opettele lukemaan.
        Mikä nyt osui niin kipeään paikkaan?

• Anonyymi00008

Saanko siis anteeksi ne lukuisat naisseikkailut? Helsingissä lähti syntyvyys nousuun, luin lehdestä. Ajattele isompaa kuvaa niin helpottaa. Mieheltä.

• Anonyymi00010

Minulle tärkeintä on avoimuus ja lupausten pitäminen. Voin käsitellä asioita, jos ne ovat rehellisesti esillä, mutta en hyväksy sitä että asioita tapahtuu salassa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minulle tärkeintä on avoimuus ja lupausten pitäminen. Voin käsitellä asioita, jos ne ovat rehellisesti esillä, mutta en hyväksy sitä että asioita tapahtuu salassa.

Voiko avoimempaa olla. Lehdessä luki, että hus palkkaa 25 uutta kätilöä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Voiko avoimempaa olla. Lehdessä luki, että hus palkkaa 25 uutta kätilöä.

Hän ei lue lehtiä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hän ei lue lehtiä.

Sinähän hyvin tunnet hänet.

• Anonyymi00030

Kävitkö siementääs koko kylän lehmät?
        Myös ne ruskeat? 🤣

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kävitkö siementääs koko kylän lehmät?
        Myös ne ruskeat? 🤣

Vain ne lehmät, jotka seisoi takatassuilla. 😂

• Anonyymi00009

Kerro jotain tunnisteita?

• Anonyymi00011

Otsikko on tunniste. Kopio viestistä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Otsikko on tunniste. Kopio viestistä.

Onko kyse sähköpostista? Mulla ei taida olla enää niitä tallella.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onko kyse sähköpostista? Mulla ei taida olla enää niitä tallella.

Ei. Tämä on tuore viesti.

• Anonyymi00017

Asiat eivät ole hyvin, ennen kuin löydän suunnilleen oman ikäiseni miehen ystäväksi minulle. Kaipaan paljon halaamista!

• Anonyymi00018

En ole koskaan halunnut halata yhtäkään oman lapseni ikäistä!

• Anonyymi00019

Jumala kertoo sinulle kaiken ja tuo sen mitä tarvitset

• Anonyymi00022

Sinällään kiinnostava kommentti sillä minulle näytettiin kuva, eräänlainen selvännäköisyyshetki. Kuvassa näin hänet pitämässä lasta kädestä hyvin iloisena. Lapsi oli meidän yhteinen. Tunnelma oli kevyt ja lämmin. Samassa hetkessä jokin sisäinen syvä tietous valtasi minut joka kertoi tämän kaiken tulevan tapahtumaan ja kertoi, että ole huoleti.
        Silti on vaikea luottaa siihen. -aloittaja

• Anonyymi00024

Eli mitä haluat? Olen saattanut saman kaltaisen viestin miehelle laittaa aikoja sitten.

• Anonyymi00026

Ohi

• Anonyymi00025

Jaa että aivan varma toinen suhde. Kierrän tuollaiset kaukaa.

• Anonyymi00031

Olen sitoutunut sinuun. uskon että haluat varmaan aidosti että meillä kummallakin olisi hyvä olla, vaikka välillä tuntuu pahalta. En pelaa mitään pelejä, ikäväni on aitoa ja kaipaan koko ajan kiinni sinuun. Sen takia on vaikea olla, tekisi mieli vain kertoa mitä tunnen. Haluatko sitä. En halua kirjoittaa tänne tästä asiasta, mutta haluan että sinulla on hyvä olla ,ja haluan että minulla olisi parempi olla.

• Anonyymi00037

Minä en ole sitoutunut keneenkään! Sitten kun löydän ikäiseni miehen ystäväkseni, vasta sitten alan voida paremmin! En ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa yhdenkään itseäni paljon nuoremman kanssa! Olen aina pitänyt joko suunnilleen itseni ikäisistä, tai jonkin verran minua vanhemmista miehistä!

• Anonyymi00038

Yritän rakentaa luottamusta. Haluan luottaa sinuun. Kyllä, se että kertoisit tunteesi ja nuo asiat hyvin suoraan on se mitä toivon ja mikä olisi korjaavaa. En sitä silti vaadi. Minulle on tärkeää, että voit hyvin ja että tämä yhteytemme on hyvä ja vahva.

• Anonyymi00032

Voimia.

• Anonyymi00035

Minulle on ollut selvää jo vuosien ajan se, että haluan ystäväksi ikäiseni vanhemman miehen!

• Anonyymi00036

Kaipaan ei sinua mies ja meidän tulisi korjata asiat nyt. Meidät 💛

• Anonyymi00039

Siinähän tää menee. Päivä kerrallaan. Vähän on huoliakin.

• Anonyymi00040

Mä niin tiedän kenelle tää viesti on kirjotettu, älä tuhlaa elämääs enempää kyseiseen ihmiseen vaan avaa silmät

• Anonyymi00041

Ongelma on tässä:
      "Lisäksi minun on vaikea olla tilanteessa, jossa sinulla on toinen suhde, jota et myönnä"

Oletko varma että on toinen suhde, jos hän ei kerran sellaista myönnä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      241
      2761
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1154
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1131
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1005
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      59
      917
    8. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      851
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      835
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      130
      830
    Aihe