Kuin meidän vasemmisto. Heillekkin USA edelleen paha. Ei ole siitä halosen ja Tuomiojan politiikasta muuttunut.
Keskusta kannattaa Yhdysvaltoja, se meille ainoa oljenkorsi säilyä Venäjästä.
Kuin meidän vasemmistolla lakkoineen halutaan liittyä Venäjään, hallituksen vastaisine lakkoineen.
Venäjällä morkataan Yhdysvaltoja
3
75
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pankkolängvitsi soppatykillä lakkokenraalina.
On väärin sanoa, että "heiillekin USA edelleen paha". USA on nyt paljon pahempi kuin koskaan. Ja paino on sanalla "paljon". USAssa ei ole aikapäiviin ja tuskin koskaan näin hullua ja sekopäistä presidenttiä kuin nyt. Tilanne kertoo myös siitä, että presidentillä on USAssa liikaa valtaa. Hän onnistuu sen vuoksi viemään maataan kohden diktatuuria. Trump ei tunnu tästä edes välittävän. Kohta hän todennäköisesti tunnustaakin, että hänen johtamansa diktatuuri on perustavoite.
Tässä vaiheessa on vielä vaikea kuvitella, että Trump tulee onnistumaan. Vähintään puolet maan asukkaista vastustaa häntä ja vastustus vain tiukkenee. Jos Trump ei onnistu pian irtaantumaan Iranin sodasta, syksyn välivaaleista tulee hänelle kohtalokkaat. Se voi johtaa siihen, että omatkin alkavat hylätä hänet. Kun tulokset alkavat näyttää umpisurkeilta ja vaarallisilta, Trumpin pelko karisee ja vastustajia alkaa ilmaantua kuin sieniä sateella. Tavallaan voi sanoa, että Iranin papit ovat nyt maailman kohtalon ratkaisijan paikalla. Jos he eivät luovuta niin kuin Trump haluaa, he voivat olla se, joka Trumpin kaataa. Se ei ole tietenkään siinä mielessä toivottavaa, että konfliktin jatkuminen tarkoittaa ihmishenkien menetyksiä ja valtavia taloudellisia vahinkoja ympäri maailmaa. Trump on nyt todella pahassa kusessa.- Anonyymi00002
Dunja:
Voisin lyödä vetoa, että tämä kirjoitus syntyi Pietarin trollitehtaassa.
Jutusssa ei mainita sanallakaan Venäjää. Putinin hallinnon propagsnda
menee hukkaan, mutta antaa lämpimän tunteen. Vähäninkö
pakkasella pissisi housuihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402