Olisi mukava kuulla kommentteja. Tuleeko esim. valtio kohtuullistamaan pandatappioita? Entä itsenäinen Ähtäri?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
PS mukaan kaikki menetetty, eivätkä kertoneet ratkaisua päästä tästä ahdingosta pois. surkea puolue kun eivät esitä rakentavia ratkaisuja, maalailevat vain tuomipäivää.
- Anonyymi00002
Juu, kaikki jotka eivät saa korjattua Kepun tuhoa ovat surkeita🤣🤣🍀🍀🍀🐼🐼🐼🐼
- Anonyymi00003
Persut pilaavat kaiken, ennen heitä kaikki oli kunnossa ja talous plussalla. Nyt pian tilapäinen valiokunta erottamaan kaikki persut valtuustosta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Persut pilaavat kaiken, ennen heitä kaikki oli kunnossa ja talous plussalla. Nyt pian tilapäinen valiokunta erottamaan kaikki persut valtuustosta.
Jos apulaisidiootti haluasi vaikuttaa asioihin, niikuin oikea tapa on. Niin hänen olisi pitänyt olla tuolla kokouksessa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
🤣🤣🤣🍀🍀🍀🐼🐼
- Anonyymi00005
On se tuo apulaisidiootti aivan helvetin ärsyttävä räksyttäjä
- Anonyymi00007
Mulla heräs tämmösiä ajatuksia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b6e-776b05df8f85
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509