MORO TAAS

luke67

tulin sit tänäänkin tänne.

28

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

      tulemast vaan mukaan .kuis päivä on lähteny käyntiin

      • luke67

        kysymästä. hyvin lähteny.mukavasti texti viestitellen.


      • rahtari1
        luke67 kirjoitti:

        kysymästä. hyvin lähteny.mukavasti texti viestitellen.

        hyvä et on lähteny hyvin käyntiin. sataaks teillä päin ku en oo kattonu sun rekkarii et mist päin oot


      • luke67
        rahtari1 kirjoitti:

        hyvä et on lähteny hyvin käyntiin. sataaks teillä päin ku en oo kattonu sun rekkarii et mist päin oot

        mää. ei sada, eikä o satanu. pilvipoutaa.


      • rahtari1
        luke67 kirjoitti:

        mää. ei sada, eikä o satanu. pilvipoutaa.

        sun rekkarin äsken.sähän asut oikee suomirokin kehdossa


    • luke.... kuis sun päivä on menny.... mie kävin hiekkalaatikol leikkimässä.... niin tuli keinuttua.... sameri meinasin ahterista jäädä keinuun kii.....:)))

      • luke67

        mä eilen illalla keinuin.oliks pienes lastenkeinus.? :))))


      • BBrunetti
        luke67 kirjoitti:

        mä eilen illalla keinuin.oliks pienes lastenkeinus.? :))))

        mahdu.....:)))


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        mahdu.....:)))

        ... kun meinas peppu kii jäädä :p


      • luke67 kirjoitti:

        ... kun meinas peppu kii jäädä :p

        rengas keinuun...... tiedätkö.... piti ihan vauhdeissa pois hypätä..... voi ku lapsuus tuli mieleen.......:))


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        rengas keinuun...... tiedätkö.... piti ihan vauhdeissa pois hypätä..... voi ku lapsuus tuli mieleen.......:))

        sellasiin mee... putoot renkaan läpi. mä lauta keinuis kiikuin.


      • luke67 kirjoitti:

        sellasiin mee... putoot renkaan läpi. mä lauta keinuis kiikuin.

        meinannu pudota.... oli muuten vaikee hypätä ku jumitti.... mut sentään jaloille hyppäsin enkä turvalteen maahan.....:))


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        meinannu pudota.... oli muuten vaikee hypätä ku jumitti.... mut sentään jaloille hyppäsin enkä turvalteen maahan.....:))

        ..noin pikkunen tyttö kyl äkkiä putoo renkaan läpi.matkiko pikkuprinsessa?


      • luke67 kirjoitti:

        ..noin pikkunen tyttö kyl äkkiä putoo renkaan läpi.matkiko pikkuprinsessa?

        oikein höpäjät..... musta taida prinsessaa saada edes leikkimällä....:)) sitä paitsi rinsessat ei polvia likaa..... taidan röökille tästä....:)


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        oikein höpäjät..... musta taida prinsessaa saada edes leikkimällä....:)) sitä paitsi rinsessat ei polvia likaa..... taidan röökille tästä....:)

        sun sinisilmä prinsessaa.Älä tupakille mee. Mä ite vähentäny.


      • luke67 kirjoitti:

        sun sinisilmä prinsessaa.Älä tupakille mee. Mä ite vähentäny.

        taitaa viel leikkiä noita vauvan leikkejä.... niin ja on sil myös ruskeita pilkkuja vähän...... :))))))


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        taitaa viel leikkiä noita vauvan leikkejä.... niin ja on sil myös ruskeita pilkkuja vähän...... :))))))

        mä näin vaan sinisen, en ruskeita.


      • luke67 kirjoitti:

        mä näin vaan sinisen, en ruskeita.

        meinasin et ne viel vois muuttua mun silmiks.... mut miun rakas se on vaikkei silmiään äidiltä perinny...... :)))


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        meinasin et ne viel vois muuttua mun silmiks.... mut miun rakas se on vaikkei silmiään äidiltä perinny...... :)))

        sun silmiä huomannut katsoakaan. tytyn silmät katson tarkemmin, ku särkkään tulette.


      • luke67
        luke67 kirjoitti:

        sun silmiä huomannut katsoakaan. tytyn silmät katson tarkemmin, ku särkkään tulette.

        tauko. heips hetkeks.


      • luke67 kirjoitti:

        tauko. heips hetkeks.

        keretä enää tän kesän aikana..... en kyl ole ajatellut asiaa.... luulen et typy vähän pien sinne särkkään...... puuhamaa taitaa olla meidän juttu.... tai tykkimäki...:)


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        keretä enää tän kesän aikana..... en kyl ole ajatellut asiaa.... luulen et typy vähän pien sinne särkkään...... puuhamaa taitaa olla meidän juttu.... tai tykkimäki...:)

        lämmin syksykin.onhan siä ipanaario pikkulapsille.Delfiinejä en o käyny kattomas,mieli kyl tekis.


    • Ylppö

      olis niitä onnekkaita Luckyjä. Kerro Daltoneille terveisiä.

      • luke67

        Daltonit telkien taa laitan.


      • Ylppö
        luke67 kirjoitti:

        Daltonit telkien taa laitan.

        asiassa olet varjoasi nopeampi?


      • luke67
        Ylppö kirjoitti:

        asiassa olet varjoasi nopeampi?

        ...naimises:)))))??


      • Ylppö
        luke67 kirjoitti:

        ...naimises:)))))??

        kuulut sarjasiittäjiin. Sun lähellä pitää naisihmisten olla varovaisia. Livautat niin nopsasti, ettei neito ehdi tajuta mitä tapahtui.


      • luke67
        Ylppö kirjoitti:

        kuulut sarjasiittäjiin. Sun lähellä pitää naisihmisten olla varovaisia. Livautat niin nopsasti, ettei neito ehdi tajuta mitä tapahtui.

        ... ny ihan. huomen tulee yks huuhaalle joka voi kertoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe