tulin sit tänäänkin tänne.
MORO TAAS
28
414
Vastaukset
- rahtari1
tulemast vaan mukaan .kuis päivä on lähteny käyntiin
- luke67
kysymästä. hyvin lähteny.mukavasti texti viestitellen.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
kysymästä. hyvin lähteny.mukavasti texti viestitellen.
hyvä et on lähteny hyvin käyntiin. sataaks teillä päin ku en oo kattonu sun rekkarii et mist päin oot
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
hyvä et on lähteny hyvin käyntiin. sataaks teillä päin ku en oo kattonu sun rekkarii et mist päin oot
mää. ei sada, eikä o satanu. pilvipoutaa.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
mää. ei sada, eikä o satanu. pilvipoutaa.
sun rekkarin äsken.sähän asut oikee suomirokin kehdossa
luke.... kuis sun päivä on menny.... mie kävin hiekkalaatikol leikkimässä.... niin tuli keinuttua.... sameri meinasin ahterista jäädä keinuun kii.....:)))
- luke67
mä eilen illalla keinuin.oliks pienes lastenkeinus.? :))))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
mahdu.....:)))
... kun meinas peppu kii jäädä :p
luke67 kirjoitti:
... kun meinas peppu kii jäädä :p
rengas keinuun...... tiedätkö.... piti ihan vauhdeissa pois hypätä..... voi ku lapsuus tuli mieleen.......:))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
rengas keinuun...... tiedätkö.... piti ihan vauhdeissa pois hypätä..... voi ku lapsuus tuli mieleen.......:))
sellasiin mee... putoot renkaan läpi. mä lauta keinuis kiikuin.
luke67 kirjoitti:
sellasiin mee... putoot renkaan läpi. mä lauta keinuis kiikuin.
meinannu pudota.... oli muuten vaikee hypätä ku jumitti.... mut sentään jaloille hyppäsin enkä turvalteen maahan.....:))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
meinannu pudota.... oli muuten vaikee hypätä ku jumitti.... mut sentään jaloille hyppäsin enkä turvalteen maahan.....:))
..noin pikkunen tyttö kyl äkkiä putoo renkaan läpi.matkiko pikkuprinsessa?
luke67 kirjoitti:
..noin pikkunen tyttö kyl äkkiä putoo renkaan läpi.matkiko pikkuprinsessa?
oikein höpäjät..... musta taida prinsessaa saada edes leikkimällä....:)) sitä paitsi rinsessat ei polvia likaa..... taidan röökille tästä....:)
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
oikein höpäjät..... musta taida prinsessaa saada edes leikkimällä....:)) sitä paitsi rinsessat ei polvia likaa..... taidan röökille tästä....:)
sun sinisilmä prinsessaa.Älä tupakille mee. Mä ite vähentäny.
luke67 kirjoitti:
sun sinisilmä prinsessaa.Älä tupakille mee. Mä ite vähentäny.
taitaa viel leikkiä noita vauvan leikkejä.... niin ja on sil myös ruskeita pilkkuja vähän...... :))))))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
taitaa viel leikkiä noita vauvan leikkejä.... niin ja on sil myös ruskeita pilkkuja vähän...... :))))))
mä näin vaan sinisen, en ruskeita.
luke67 kirjoitti:
mä näin vaan sinisen, en ruskeita.
meinasin et ne viel vois muuttua mun silmiks.... mut miun rakas se on vaikkei silmiään äidiltä perinny...... :)))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
meinasin et ne viel vois muuttua mun silmiks.... mut miun rakas se on vaikkei silmiään äidiltä perinny...... :)))
sun silmiä huomannut katsoakaan. tytyn silmät katson tarkemmin, ku särkkään tulette.
- luke67
luke67 kirjoitti:
sun silmiä huomannut katsoakaan. tytyn silmät katson tarkemmin, ku särkkään tulette.
tauko. heips hetkeks.
luke67 kirjoitti:
tauko. heips hetkeks.
keretä enää tän kesän aikana..... en kyl ole ajatellut asiaa.... luulen et typy vähän pien sinne särkkään...... puuhamaa taitaa olla meidän juttu.... tai tykkimäki...:)
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
keretä enää tän kesän aikana..... en kyl ole ajatellut asiaa.... luulen et typy vähän pien sinne särkkään...... puuhamaa taitaa olla meidän juttu.... tai tykkimäki...:)
lämmin syksykin.onhan siä ipanaario pikkulapsille.Delfiinejä en o käyny kattomas,mieli kyl tekis.
- Ylppö
olis niitä onnekkaita Luckyjä. Kerro Daltoneille terveisiä.
- luke67
Daltonit telkien taa laitan.
- Ylppö
luke67 kirjoitti:
Daltonit telkien taa laitan.
asiassa olet varjoasi nopeampi?
- luke67
Ylppö kirjoitti:
asiassa olet varjoasi nopeampi?
...naimises:)))))??
- Ylppö
luke67 kirjoitti:
...naimises:)))))??
kuulut sarjasiittäjiin. Sun lähellä pitää naisihmisten olla varovaisia. Livautat niin nopsasti, ettei neito ehdi tajuta mitä tapahtui.
- luke67
Ylppö kirjoitti:
kuulut sarjasiittäjiin. Sun lähellä pitää naisihmisten olla varovaisia. Livautat niin nopsasti, ettei neito ehdi tajuta mitä tapahtui.
... ny ihan. huomen tulee yks huuhaalle joka voi kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511