Palstan mukaan on ihana ja kamala paikka niin listataan tähän plussia ja miinuksia REHELLISESTI.
En nimittäin kaikkia palstatrolleja ihan usko. Täällä voi ulkopaikkakuntalaisetkin vaan trollata meinaa. Ei pidä kaikkea ottaa niin vakavasti höpönassut.
Tänne nyt hyviä ja huonoja puolia kiitos. Ja tosiaan minulla on yksi alle kouluikäinen lapsi niin sitäkin katsoen 👁️
Ollaan harkittu muuttoa Hämeenkyröön joka
7
420
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ainakin koirat räksyttää koko ajan. Meidänkin naapurustoon muutti vuosi pari sitten asukkaat, joiden koira haukkuu jatkuvasti. Eivät ilmeisesti ymmärrä, miten paljon se häiritsee meitä naapureita. Siihen asiaan kuulemma saisi muutoksen. Rikoslaissa on kait pykälä, jossa tällainen haukunta olisi kotirauhan rikkomista. Sain itse helpotuksen kun ostin kuulosuojaimet.
- Anonyymi00005
Ei kaikilla ole koiria naapurissa.
- Anonyymi00002
Palveluita maalaus, autonrenkaat, putkialantyöt....jne ...jne...niukalti ja niillä tilauskirjat ehkä valikoivasti täynnä ti oikeasti täynnä joten kilpailun puutteessa hinnat on mitä on, jäätäviä.
- Anonyymi00006
Ai ? Olen kyllä saanut palvelut ihan omalta kylältä tai läheltä muutoin. Kaikki voi kilpailuttaa netissä tarpeen mukaan ja tehdä omat johtopäätökset.
Autonrenkaatkin löytyy kyllä ihan kilpailukykyiseen hintaan- Samoin maalauksen ja putkityöt olen kilpailuttanut.
- Anonyymi00003
Joka nyt haluaa tulla suden pelottelemaksi marjametsillä tänne vaan.Ja nimikkokyylä
ajeli piru sähköpyörällä Vesajärvellä asti. Se joka menee eväspussi tarakalla.Karhu oli aina seuraavana päivänä siellä missä kyttä oli pyörällä.Kyllä piru on kunto korkealla. - Anonyymi00004
Jos haluat maksaa suomen suurimpiin lukeutuvaa kunnallisveroa ja maksaa kokonaisvesimaksua 80 kuutiosta noin 1400e vuodessa niin tervetuloa.
- Anonyymi00007
80 000 litraa on kyllä aika iso määrä perheen käyttää vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3561522- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22857- 111822
- 40478
- 18470
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i96463- 36423