Kotivara on tärkeää

Anonyymi-ap

12

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Me köyhät yksinäiset emme rakentele mitään kotivaroja, me elämme kelan kuminauhalla, jonka maailman onnellisimmat valtion päättäjät on pingottanut äärimmilleen ja kun se katkeaa yhteen hylsyyn, niin köyhä sinkoaa kelahelvettiin pää edellä ja perse tulessa, se ol siin shit.

• Anonyymi00002

Köyhäkin pystyy pyörittämään kotivaraa.

Kotivarahan ei tarkoita sitä että se halvin hernekeitto purkki heitettäisiin roskikseen, sitten kun sen päiväys menee vanhaksi, vaan se syödään, samaan aikaan kun tilalle ostetaan uusi.

• Anonyymi00003

Mikä tätä maailmaa vaivaa? Joku yrittää ihan ystävällisyyttään antaa hyvän ja ennen kaikkea ilmaisen neuvon, niin eikö joku tule sinne heti uhriutumaan ja mollaamaan päättäjiä, siitä että yksilö voisi joskus itsekkin tehdä jotain oman tulevaisuutensa eteen.

• Anonyymi00004

"Me köyhät yksinäiset" = sano oikeammin "minä köyhä yksinäinen".
        Et sinä voi yleistää kaikkia köyhiä, nääs.

Mistä tiedät, mitä muut köyhät tuumivat ja tekevät?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mikä tätä maailmaa vaivaa? Joku yrittää ihan ystävällisyyttään antaa hyvän ja ennen kaikkea ilmaisen neuvon, niin eikö joku tule sinne heti uhriutumaan ja mollaamaan päättäjiä, siitä että yksilö voisi joskus itsekkin tehdä jotain oman tulevaisuutensa eteen.

Elikkä taas alkaa tämä syyllisten etsiminen, eikä ajatella/puututa siihen, että kaikilla olisi varaa tuohon kotivaraan. ei syyllinen joka ei omaa varantoja ei saa kertoa mielipidettään ja syyllistetään lisää. hienoa, on mennyt valtionoppi hyvin perille, hyvä, tästä on hyvä jatkaa.
        Ja me on me, ei minä

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Elikkä taas alkaa tämä syyllisten etsiminen, eikä ajatella/puututa siihen, että kaikilla olisi varaa tuohon kotivaraan. ei syyllinen joka ei omaa varantoja ei saa kertoa mielipidettään ja syyllistetään lisää. hienoa, on mennyt valtionoppi hyvin perille, hyvä, tästä on hyvä jatkaa.
        Ja me on me, ei minä

Onko oikeasti kyse varakkuudesta vai älykkyydestä?

Miten vaikeaa on ymmärtää, että kotivarassa säilykeruokaa ei heitetä pois viimeisenä käyttöpäivänä, vaan se syödään.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja me on me, ei minä

Saa toki kertoa, mutta ei tartte yleistää, että "me köyhät yksinäiset", sillä köyhissä on myös älykkäitä, jotka älyävät kerätä pikkuhiljaa sitä varastoa esim. tarjoushinnoista. Eikä niitä tarvitse heittää hukkaan, pitää vain silmällä viimeisen käyttöpäivän.

Se on sikälikin hyvä, että hamstraa pikkuhiljaa, koska jos sattuu vaikka sairastumaan, eikä pääse kauppaan, niin on jemmassa muonaa.

Voisihan sitä myös etsiä vaikka lisähommaa, monet tekee kolmeakin eri hommaa elääkseen.
        Toinen keino on tehdä itse näppärästi esim korjauksia, kerätä marjoja, kuivatella teen lehtiä vaapukoista, mustikoista.

Minä oon minä.
        Jos kaikki muutkin on samaa mieltä, niin silloin vasta ollaan "me".

Tsemppiä sinulle!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

"Me köyhät yksinäiset" = sano oikeammin "minä köyhä yksinäinen".
        Et sinä voi yleistää kaikkia köyhiä, nääs.

Mistä tiedät, mitä muut köyhät tuumivat ja tekevät?

Koska uhriutuvan narsistin sana on laki, jota muiden "köyhien" kuuluu noudattaa.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Saa toki kertoa, mutta ei tartte yleistää, että "me köyhät yksinäiset", sillä köyhissä on myös älykkäitä, jotka älyävät kerätä pikkuhiljaa sitä varastoa esim. tarjoushinnoista. Eikä niitä tarvitse heittää hukkaan, pitää vain silmällä viimeisen käyttöpäivän.

Se on sikälikin hyvä, että hamstraa pikkuhiljaa, koska jos sattuu vaikka sairastumaan, eikä pääse kauppaan, niin on jemmassa muonaa.

Voisihan sitä myös etsiä vaikka lisähommaa, monet tekee kolmeakin eri hommaa elääkseen.
        Toinen keino on tehdä itse näppärästi esim korjauksia, kerätä marjoja, kuivatella teen lehtiä vaapukoista, mustikoista.

Minä oon minä.
        Jos kaikki muutkin on samaa mieltä, niin silloin vasta ollaan "me".

Tsemppiä sinulle!

monella ei yksinkertaisesti ole varaa, vaikka miten köyhä ostaa pitkällä aikavälillä, niin se joutuu syömään sen minkä ostaa ja siitä ei kerry mitään kaappeihin.
        ja tuo me, kukaan ei varmasti arvaa, että sanojen takana on me, ei me kaikki maailman köyhät, vaan me.
        Se joka lisätöitä ehdottaa, on hyvä olla tarjota myöskin niitä lisähommia, eikä vaan huudella puskista jostain tyhjästä . tule rehellisesti esiin ja tarjoa meille lisähommia, olemme valmiit työhön.

miten köyhissä on myös älykkäitä, ja ovat edelleen köyhiä? joku nyt ei täsmää.

• Anonyymi00007

ahaa siitäkö olikin kyse, tuotteiden poisheitto. ei ole mitä heittää pois.

• Anonyymi00009

Onhan sulla kuitenkin tiekkari. Myy pois se, ei tartte heittää. Kun myyt, niin saat vähän lisäliksaa.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onhan sulla kuitenkin tiekkari. Myy pois se, ei tartte heittää. Kun myyt, niin saat vähän lisäliksaa.

Ootko kokeillut koskaan myydä toisen ihmisen omaisuutta? minä en, se on rikos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      57
      2543
    2. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      49
      2315
    3. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      2
      2302
    4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      72
      2223
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      51
      2072
    6. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      137
      2027
    7. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      398
      1765
    8. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      108
      1706
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      22
      1589
    10. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1524
    Aihe