minä katson joskus ja uuh... on todella ihanan kiikottavaa nähdä, kun dildo työntyy sisään
Oletteko koskaan katsoneet peilistä, kun tyydytätte itseänne
22
2027
Vastaukset
- Anonyymi00001
En kestäisi katsoa. T. Mies
- Anonyymi00003
Miehenä kommentti, että olen koukussa tuohon peilin edessä tyydyttämiseen. Nautinto huipussaan kun katsoo ärsytettyä, vuotavaa kullia joka vaatii laukaisua, mutta ärsyttää ja runkkaa vain lisää niin että kiimalimaa valuu lattialle
- Anonyymi00004
Eipä ole tullut vilkuiltua, koska vaan kiinostaa aito seksi mihen ja naisen välillä.
- Anonyymi00006
Kaikki seksi on yhtä aitoa!
- Anonyymi00005
Joskus kauan sitten kokeilin web-kameraa jalkojeni välissä, ihan laatu kuvaa seinälle omasta mielestäni, kun sormeni oli pillullani touhuamassa, voisin harkita ehkä uudestaan.
- Anonyymi00007
Olen ottanut videota "ystäville."
- Anonyymi00013
Sama täällä, näyttää yllättävän hyvältä kun katsoo itsekin sitä jälkikäteen
- Anonyymi00008
Nyt ymmärtänet, miksi miehiä kiihottaa nähdä, kun kalu on pillun sisällä..
- Anonyymi00009
Laitettiin kerran muijan kanssa iso peili sängynpäädyn ja patjan väliin, muijan eka kommentti oli, miten pillu näyttää tällee niin isolta, kävi naurattaa ja sanoin et ei se kokonaan pillua ja persereikää ole, et suurin osa näkymästä on sitä kuuluisaa hukkaviivaa! 🤣
- Anonyymi00010
Naisen anatomiasta tiedämme, että jos nainen seisoo suorana ja katsoo jalkoväliinsä, eihän sieltä näy kuin ehkä klitoris ja vähän häpyhuukien etuosaa. Suurin osa pimpistä jää siis sinne jäjalkojen väliin piiloon. Ei siis ole sinänäsä mikään ihme, että se naisesta näyttää paljon suuremmalta, kun sitä katsoo peilistä. Miehethän näkevät sen aina koko komeudessaan (tai siis koko kauneudessaan, kun on naisista kysymys)
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Naisen anatomiasta tiedämme, että jos nainen seisoo suorana ja katsoo jalkoväliinsä, eihän sieltä näy kuin ehkä klitoris ja vähän häpyhuukien etuosaa. Suurin osa pimpistä jää siis sinne jäjalkojen väliin piiloon. Ei siis ole sinänäsä mikään ihme, että se naisesta näyttää paljon suuremmalta, kun sitä katsoo peilistä. Miehethän näkevät sen aina koko komeudessaan (tai siis koko kauneudessaan, kun on naisista kysymys)
Naisen pimppi on maailman kaunein kukka. Sitä voi ihailla, haistaa ja maistaa sekä koskettaa sormella ja kullilla.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Naisen pimppi on maailman kaunein kukka. Sitä voi ihailla, haistaa ja maistaa sekä koskettaa sormella ja kullilla.
Joskus kyllä haisee silliltä.. no,loppukesästä menee uusien perunoiden kanssa. Muulloin ei oikein iske.
- Anonyymi00012
Joskus kun hillitön himo,eikä naista,menen peilin eteen ja vedän kullin sepaluksesta esiin.
Puolijäykkänä se aluksi roikkuu,mutta muutaman vedon ja mielikuvituksen avulla se sojottaa komeasti kohti kattoa.
Kuvittelen kuinka kabsanopiston nuorehko opettajatar on edessöni perse paljaana nojaten vasten opettajan pöytää.
Nuo upeat pakarat kovettavat kyrpäni entisestään
Runkkaus kiihtyy ja kohta laukean äänekkäästi möristen ja valkoiset mällit lätsähtävät peilin pintaan..
Mielellään näyttäisin tätä naiselle livenä
Kurt56 - Anonyymi00014
Tällä viikolla viimeksi kuvasin itseäni video kun oli naisten alusvaatteet päällä ja ratsastin isolla anaalitapilla ja dildolla sekä runkkasin posliini kullini , peilin edessä. Kyllä tuntui hyvältä,ja tätä video on kiimaista katsoa jälkeenpäin kun runkkaa.
M 64 CD 💃 - Anonyymi00015
Nais ystäväni lähettää minulle videoita jossa hän tyydyttää itseään
- Anonyymi00018
Mä oon kuvannut itseäni kun olen dildoa työntänyt pilluun ja perseeseen.. kiihottavan näköistä.
- Anonyymi00020
Kuvannut kun iso kullini kivikovana peilin edessä ja ruiskinut kunnolla spermat lasiin..
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751738Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 871040
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001