Oletteko koskaan katsoneet peilistä, kun tyydytätte itseänne

Anonyymi-ap

minä katson joskus ja uuh... on todella ihanan kiikottavaa nähdä, kun dildo työntyy sisään

22

2027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En kestäisi katsoa. T. Mies

• Anonyymi00003

Miehenä kommentti, että olen koukussa tuohon peilin edessä tyydyttämiseen. Nautinto huipussaan kun katsoo ärsytettyä, vuotavaa kullia joka vaatii laukaisua, mutta ärsyttää ja runkkaa vain lisää niin että kiimalimaa valuu lattialle

• Anonyymi00004

Eipä ole tullut vilkuiltua, koska vaan kiinostaa aito seksi mihen ja naisen välillä.

• Anonyymi00006

Kaikki seksi on yhtä aitoa!

• Anonyymi00005

Joskus kauan sitten kokeilin web-kameraa jalkojeni välissä, ihan laatu kuvaa seinälle omasta mielestäni, kun sormeni oli pillullani touhuamassa, voisin harkita ehkä uudestaan.

• Anonyymi00007

Olen ottanut videota "ystäville."

• Anonyymi00013

Sama täällä, näyttää yllättävän hyvältä kun katsoo itsekin sitä jälkikäteen

• Anonyymi00008

Nyt ymmärtänet, miksi miehiä kiihottaa nähdä, kun kalu on pillun sisällä..

• Anonyymi00009

Laitettiin kerran muijan kanssa iso peili sängynpäädyn ja patjan väliin, muijan eka kommentti oli, miten pillu näyttää tällee niin isolta, kävi naurattaa ja sanoin et ei se kokonaan pillua ja persereikää ole, et suurin osa näkymästä on sitä kuuluisaa hukkaviivaa! 🤣

• Anonyymi00010

Naisen anatomiasta tiedämme, että jos nainen seisoo suorana ja katsoo jalkoväliinsä, eihän sieltä näy kuin ehkä klitoris ja vähän häpyhuukien etuosaa. Suurin osa pimpistä jää siis sinne jäjalkojen väliin piiloon. Ei siis ole sinänäsä mikään ihme, että se naisesta näyttää paljon suuremmalta, kun sitä katsoo peilistä. Miehethän näkevät sen aina koko komeudessaan (tai siis koko kauneudessaan, kun on naisista kysymys)

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Naisen anatomiasta tiedämme, että jos nainen seisoo suorana ja katsoo jalkoväliinsä, eihän sieltä näy kuin ehkä klitoris ja vähän häpyhuukien etuosaa. Suurin osa pimpistä jää siis sinne jäjalkojen väliin piiloon. Ei siis ole sinänäsä mikään ihme, että se naisesta näyttää paljon suuremmalta, kun sitä katsoo peilistä. Miehethän näkevät sen aina koko komeudessaan (tai siis koko kauneudessaan, kun on naisista kysymys)

Naisen pimppi on maailman kaunein kukka. Sitä voi ihailla, haistaa ja maistaa sekä koskettaa sormella ja kullilla.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Naisen pimppi on maailman kaunein kukka. Sitä voi ihailla, haistaa ja maistaa sekä koskettaa sormella ja kullilla.

Joskus kyllä haisee silliltä.. no,loppukesästä menee uusien perunoiden kanssa. Muulloin ei oikein iske.

• Anonyymi00012

Joskus kun hillitön himo,eikä naista,menen peilin eteen ja vedän kullin sepaluksesta esiin.
      Puolijäykkänä se aluksi roikkuu,mutta muutaman vedon ja mielikuvituksen avulla se sojottaa komeasti kohti kattoa.
      Kuvittelen kuinka kabsanopiston nuorehko opettajatar on edessöni perse paljaana nojaten vasten opettajan pöytää.
      Nuo upeat pakarat kovettavat kyrpäni entisestään

Runkkaus kiihtyy ja kohta laukean äänekkäästi möristen ja valkoiset mällit lätsähtävät peilin pintaan..

Mielellään näyttäisin tätä naiselle livenä

Kurt56

• Anonyymi00014

Tällä viikolla viimeksi kuvasin itseäni video kun oli naisten alusvaatteet päällä ja ratsastin isolla anaalitapilla ja dildolla sekä runkkasin posliini kullini , peilin edessä. Kyllä tuntui hyvältä,ja tätä video on kiimaista katsoa jälkeenpäin kun runkkaa.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi00015

Nais ystäväni lähettää minulle videoita jossa hän tyydyttää itseään

• Anonyymi00018

Mä oon kuvannut itseäni kun olen dildoa työntänyt pilluun ja perseeseen.. kiihottavan näköistä.

• Anonyymi00020

Kuvannut kun iso kullini kivikovana peilin edessä ja ruiskinut kunnolla spermat lasiin..

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1972
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      166
      1909
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      392
      1822
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1258
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      980
    7. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      656
      857
    8. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    9. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      708
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      50
      691
    Aihe