Koska Lapualla siirrytään kansavaltaiseen pormestarimallin, jossa yleisillä vaaleilla kuntavaalien yhteydessä Lapualle valitaan pormestari, joka johtaa kaupunkia ja toimii kaupunginhallituksen puheenjohtajana? Pormestarin tulee olla lapualainen.
Pormestarimalli
12
244
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pormestari lapuvalle on jo liioittelua. Joku kyläpäällikkö riittää.
- Anonyymi00002
Täällä ei oo yhtään pormestariInesta omaavaa . Kaikki sp hermanneja.
- Anonyymi00003
Joo opettelisivat ensin puhumaan
- Anonyymi00004
Vahva ehdokas pormestariksi on nyt heikossa hapessa, painaa Kotiasunnot hartioitaan. ja askel lyhenee, pakko siirtää pormestarimalliin siirtymistä.. eteenpäin.
- Anonyymi00005
Pöntinen olisi itsestäänselvä pormestari. Seppälä hyvä kakkosehdokas.
Ei tämä huono idea ole.- Anonyymi00006
mutta mites seppälä kun ei oo lapualaanen vaan syntynyt muualla ?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
mutta mites seppälä kun ei oo lapualaanen vaan syntynyt muualla ?
Pormestarin pitää olla vakaa , niinkun Kummola.
- Anonyymi00007
eli tuleeko olla lapualainen eli Lapualla syntynyt?
- Anonyymi00009
muut ei saa eres kirioottaa tänne
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
muut ei saa eres kirioottaa tänne
Kallis malli ja ei toimiva. Monessa paikassa siirrytään pois tästä mallista. Saavat sotkettua asia jo nykyisinkin.
- Anonyymi00012
Eikös täs kyläs ole jo tarpeeksi noita pormestareita
- Anonyymi00013
Apulaispormestari oltava ja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036