Ystäväni ja läheiseni, kaikki ovat rasisteja minua kohtaan, kaverit mukaanlukien. Yksikään ei halua tai jaksa tulkita oikein sitä mitä minä puhun tai kommunikoin.
Minun pitää kestää ihmisten itkupotkuraivareita päivästä toiseen koska he eivät ymmärrä, aina tulee jostain jotakin vaikka olen hyvin ilmaissut kaikille että minä en halua yhtään mitään
Jos minun olemassaolo on näin vastenmielistä, niin miksi minä elän sitten?.... haluan huomauttaa että minä en ole itsetuhoinen!
Tupla-i ihmisistä ei tykätä, he osaavat nähdä maapallon kokonausuutena koska he ovat saaneet jotain kokonaista maapallosta, olet sitä mitä syöt
Harmittaa vain kun tähän rasismiin liittyy epälojaalisuutta, muuten se rasismi ja vastustaminen omasta epäymmärryksestä on ymmärrettävää, mutta lojaalisesti ei, ei ja EI!
Suomalaiset ovat rasisteja
38
413
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on epälojaalisuutta ja rasismia että huomautetaan asioista joista ei ymmärretä ja kun ei ymmärretä niin tuomitaan ihminen jota ei ymmärretä, eikä anneta mahdollisuutta kommunikoida ihmiselle jota ei ymmärretä, kun ja kun ihminen oli, on ja tulee olemaan valmis selittämään kaikki epäymmärrykset mitä rasistit ja epälojaaliset ihmiset eivät ole ymmärtäneet
- Anonyymi00002
Haluan lisätä viellä että tämä huomauttaminen tapahtuu erittäin radikaalisesti, ihmiset ovat radikalusoitunut huomauttaakseni minua ja minä haluan että tämä radikalismi loppuu!
Terveisin Taivaan isä
Jos te poistatte tämän aloituksen ja sen 2ensimmäistä kommenttia niin te tulette kokemaan sen rasismin minkä te olette tehneet jos te poistatte merkinkin tästä aloituksesta
Kohtele muita miten toivoisit että muutkin kohtelevat sinua - Anonyymi00014
Tee pesäeroa persuihin he ovat kaikki Rasisteja
- Anonyymi00026
Anonyymi00002 kirjoitti:
Haluan lisätä viellä että tämä huomauttaminen tapahtuu erittäin radikaalisesti, ihmiset ovat radikalusoitunut huomauttaakseni minua ja minä haluan että tämä radikalismi loppuu!
Terveisin Taivaan isä
Jos te poistatte tämän aloituksen ja sen 2ensimmäistä kommenttia niin te tulette kokemaan sen rasismin minkä te olette tehneet jos te poistatte merkinkin tästä aloituksesta
Kohtele muita miten toivoisit että muutkin kohtelevat sinuaOlisin todella varovainen jos lähdet puhumaan taivaan isän nimissä, ilman hänen valtuutustaan. Todella varovainen.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olisin todella varovainen jos lähdet puhumaan taivaan isän nimissä, ilman hänen valtuutustaan. Todella varovainen.
Taivaan isä kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, ystävällisin terveisin, Taivaan isä
- Anonyymi00033
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tee pesäeroa persuihin he ovat kaikki Rasisteja
Persut ovat silmittömän sisäsiitoisia kokoomuksen kanssa, persut ja kokoomus ovat diktaattori puolueita.
Keskusta puolue on Taivaan isän tukena. - Anonyymi00034
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olisin todella varovainen jos lähdet puhumaan taivaan isän nimissä, ilman hänen valtuutustaan. Todella varovainen.
Joo ja tuon radikaalisuuden määrää voisi "vähän" hipoa alaspäin.
- Anonyymi00035
Rasismi on syrjintää. Joskus syrjintä on kuitenkin vain syrjintää, olematta rasismia. Syrjintä on rasismia vain, jos syrjitään rasismin määritteet täyttyvällä tavalla. Onko syrjintä sitten oikein, niin ei tietenkään ole. Se ei silti kuitenkaan aina rasismia ole.
- Anonyymi00040
Anonyymi00002 kirjoitti:
Terveisin Taivaan isä
Kohtele muita miten toivoisit että muutkin kohtelevat sinuaMinun työ kaveri huusijoka päivä rasismia oli kurdi akka. Kun ei saanut halata ja suudella työaikana heti soitto pomolle ja valitti rasismia hihhh. Ei ole kotoutuminen onnistunut. Norjan hovissakin on rasismia mekko päällä vävy eka kerran kylässä hihhh hahhh
- Anonyymi00003
Haluan viellä sanoa että minulla on lääkitys ja jotkut ihmiset ovat niin ilkeitä että he sanovat että lääkkeeni on myrkkyä vaikka minun pitää syödä lääkettäni. Miltä teistä tuntuisi jos joku sanoo että syötäväsi eli ruokasi jota syöt on myrkkyä?
Olkaa kiitollisia siitä ruoasta mitä teillä on!
Jos minä en ole suomalainen niin Suomi on loppu ja konkurssissa - Anonyymi00004
Jotkut kuvittelevat ihan kaiken rasismiksi. Eivät esim. erota syrjintää ja rasismia toisistaan. Eri asioita ovat rasismi ja syrjintä, vaikka läheltä toisiaan liippaavatkin.
- Anonyymi00005
Minua ei kiinnosta joku vaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minua ei kiinnosta joku vaa
Et varmaan sitten myöskään ymmärrä rasismin ja syrjinnän eroa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Et varmaan sitten myöskään ymmärrä rasismin ja syrjinnän eroa.
blaa...blaa...blaa...
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
blaa...blaa...blaa...
Eli et. Selvä homma.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli et. Selvä homma.
Olet valehtelija, sisäinen valehtelija jonka valehtelemisesta leviää mätää ja viruksia
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olet valehtelija, sisäinen valehtelija jonka valehtelemisesta leviää mätää ja viruksia
Ei voi kauhallista vaatia, jos on vain lusikalla annettu. Rasismi ja syrjintä eivät ole sama asia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei voi kauhallista vaatia, jos on vain lusikalla annettu. Rasismi ja syrjintä eivät ole sama asia.
Minä en usko tuohon
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en usko tuohon
Minä en usko ollenkaan. Uskoon turvautuvat ne heikot.
- Anonyymi00030
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli et. Selvä homma.
Osaan
- Anonyymi00031
Onko Jumala ja Taivaan isä joku vain mielestäsi? Jos ja kun on niin silloin olet myös kelkankääntäjä
- Anonyymi00037
Syrjinnällä tarkoitetaan yksilön tai ryhmän systemaattista torjumista tai asettamista muita huonompaan asemaan. Kun syrjitään rasismin määritteet täyttävällä tavalla, on syrjintä rasismia.
- Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Onko Jumala ja Taivaan isä joku vain mielestäsi? Jos ja kun on niin silloin olet myös kelkankääntäjä
Jumala syntyi 2 600 vuotta sitten, virkamiestyönä ja voimapolitiikan seurauksena. On ihmisen kehittämä.
- Anonyymi00006
Jeesus tulee.
- Anonyymi00007
En osaa muuta vastata että uskonnot ovat hyviä ja johonkin meidän pitää uskoa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Heikot turvautuvat uskontoon.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en ymmärrä tuon luokan ilkeyttä, enkä minä halua ymmärtää, kiitos kommentistasi!
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko uskoa. Suomessa on täysin vapaus olla uskomatta yhtään mihinkään.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko uskoa. Suomessa on täysin vapaus olla uskomatta yhtään mihinkään.
Minä en tiedä, eikä minua kiinnosta tuollainen asennettomuus
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Öööö
- Anonyymi00029
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en ole yhdessäkään uskonnossa, en ole ollut, en ole, enkä tule olemaan.
Uskonto tai uskonnot turvautuvat minuun
- Anonyymi00021
Rasismi on syrjintää, mutta kaikki syrjintä ei kuitenkaan ole rasismia.
- Anonyymi00024
Minua ei kiinnosta se että mitä aika tuo tulleessa, elän sillä hetkellä jossa elän enkä menneisyydessä tai tulevaisuudessa, rasisti on ollut rasisti eikä ole kunnioittanut sitä hetkeä jolloin me elettiin.
- Anonyymi00027
Määrittele kaikki, kaikkea voi määritellä ja määrittely voi olla kaikkea?
Mikä on kaikki syrjintä?
Sinä osaat varmasti syrjiä kaikki kun sinulla on kaikki syrjintä - Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Määrittele kaikki, kaikkea voi määritellä ja määrittely voi olla kaikkea?
Mikä on kaikki syrjintä?
Sinä osaat varmasti syrjiä kaikki kun sinulla on kaikki syrjintäSyrjintä on teko, jolla henkilöä tai ryhmää kohdellaan eriarvoisesti. Jos syrjitään rasismin määritteet täyttävällä tavalla, on syrjintä rasismia.
Esim. ikä ei liity rasismiin. Syrjintä ikään perustuen on siis syrjintää. Ikärasismi on väärä termi, eikä sellaista ole. Kyse on ikäsyrjinnästä.
- Anonyymi00022
sinä olet heidän yläpuolellaan tai sitten alinta sakkia 🤣
- Anonyymi00023
Kiitos, ole hyvä ja...
- Anonyymi00025
Aika huono huumorintaju sulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648