Ystäväni ja läheiseni, kaikki ovat rasisteja minua kohtaan, kaverit mukaanlukien. Yksikään ei halua tai jaksa tulkita oikein sitä mitä minä puhun tai kommunikoin.
Minun pitää kestää ihmisten itkupotkuraivareita päivästä toiseen koska he eivät ymmärrä, aina tulee jostain jotakin vaikka olen hyvin ilmaissut kaikille että minä en halua yhtään mitään
Jos minun olemassaolo on näin vastenmielistä, niin miksi minä elän sitten?.... haluan huomauttaa että minä en ole itsetuhoinen!
Tupla-i ihmisistä ei tykätä, he osaavat nähdä maapallon kokonausuutena koska he ovat saaneet jotain kokonaista maapallosta, olet sitä mitä syöt
Harmittaa vain kun tähän rasismiin liittyy epälojaalisuutta, muuten se rasismi ja vastustaminen omasta epäymmärryksestä on ymmärrettävää, mutta lojaalisesti ei, ei ja EI!
Suomalaiset ovat rasisteja
21
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on epälojaalisuutta ja rasismia että huomautetaan asioista joista ei ymmärretä ja kun ei ymmärretä niin tuomitaan ihminen jota ei ymmärretä, eikä anneta mahdollisuutta kommunikoida ihmiselle jota ei ymmärretä, kun ja kun ihminen oli, on ja tulee olemaan valmis selittämään kaikki epäymmärrykset mitä rasistit ja epälojaaliset ihmiset eivät ole ymmärtäneet
- Anonyymi00002
Haluan lisätä viellä että tämä huomauttaminen tapahtuu erittäin radikaalisesti, ihmiset ovat radikalusoitunut huomauttaakseni minua ja minä haluan että tämä radikalismi loppuu!
Terveisin Taivaan isä
Jos te poistatte tämän aloituksen ja sen 2ensimmäistä kommenttia niin te tulette kokemaan sen rasismin minkä te olette tehneet jos te poistatte merkinkin tästä aloituksesta
Kohtele muita miten toivoisit että muutkin kohtelevat sinua - Anonyymi00014
Tee pesäeroa persuihin he ovat kaikki Rasisteja
- Anonyymi00003
Haluan viellä sanoa että minulla on lääkitys ja jotkut ihmiset ovat niin ilkeitä että he sanovat että lääkkeeni on myrkkyä vaikka minun pitää syödä lääkettäni. Miltä teistä tuntuisi jos joku sanoo että syötäväsi eli ruokasi jota syöt on myrkkyä?
Olkaa kiitollisia siitä ruoasta mitä teillä on!
Jos minä en ole suomalainen niin Suomi on loppu ja konkurssissa - Anonyymi00004
Jotkut kuvittelevat ihan kaiken rasismiksi. Eivät esim. erota syrjintää ja rasismia toisistaan. Eri asioita ovat rasismi ja syrjintä, vaikka läheltä toisiaan liippaavatkin.
- Anonyymi00005
Minua ei kiinnosta joku vaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minua ei kiinnosta joku vaa
Et varmaan sitten myöskään ymmärrä rasismin ja syrjinnän eroa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Et varmaan sitten myöskään ymmärrä rasismin ja syrjinnän eroa.
blaa...blaa...blaa...
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
blaa...blaa...blaa...
Eli et. Selvä homma.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli et. Selvä homma.
Olet valehtelija, sisäinen valehtelija jonka valehtelemisesta leviää mätää ja viruksia
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olet valehtelija, sisäinen valehtelija jonka valehtelemisesta leviää mätää ja viruksia
Ei voi kauhallista vaatia, jos on vain lusikalla annettu. Rasismi ja syrjintä eivät ole sama asia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei voi kauhallista vaatia, jos on vain lusikalla annettu. Rasismi ja syrjintä eivät ole sama asia.
Minä en usko tuohon
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en usko tuohon
Minä en usko ollenkaan. Uskoon turvautuvat ne heikot.
- Anonyymi00006
Jeesus tulee.
- Anonyymi00007
En osaa muuta vastata että uskonnot ovat hyviä ja johonkin meidän pitää uskoa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Heikot turvautuvat uskontoon.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heikot turvautuvat uskontoon.
Minä en ymmärrä tuon luokan ilkeyttä, enkä minä halua ymmärtää, kiitos kommentistasi!
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko uskoa. Suomessa on täysin vapaus olla uskomatta yhtään mihinkään.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko uskoa. Suomessa on täysin vapaus olla uskomatta yhtään mihinkään.
Minä en tiedä, eikä minua kiinnosta tuollainen asennettomuus
- Anonyymi00021UUSI
Rasismi on syrjintää, mutta kaikki syrjintä ei kuitenkaan ole rasismia.
- Anonyymi00022UUSI
sinä olet heidän yläpuolellaan tai sitten alinta sakkia 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten601965Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73875
- 27869