Monia littapäitä on tänä aikana luopunut maatietoisuudesta. Toisaalta uusia pallo päitä on kääntynyt flättäreiksi.
Kävin juurikin vuonna 2018 ekaa kertaa Puolassa jossa matkustajakodissa yöpyessäni kerroin kiinalaisille turisteille että olen suomesta ja uskon maan olevan litteä.
Myös internetissä teen ahkerasti lähetystyötä ja kolme jenkkiä olen saanut käännytettyä maatietoiseksi. Tai oikeastaan maatietoiseksi ei tulla käännyttämällä vaan ihminen herää maatietoiseksi kun huomaa ettei kuussa ole käyty. Kuukäyntien lavastus ei kuitenkaan ole todiste litteästä maasta. Pikemminkin me maatietoisiksi heränneet ymmärrämme että kuu ei ole fyysinen kohde taivaalla vaan pelkkä objekti joten nasa ei ole voinut käydä kuussa.
Tässä nyt jotain ajatuksiani tälle vapaa päivän aamulle. Olisi kiva kuulla mitä mieltä tähän on pallopäät?
Olen valaistunut maatietoiseksi jo vuonna 2018
10
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
No miten tämä "objekti" on toteutettu ???
Kuu on Jumalan taivaankanteen kiinnittämään valo. Ei fyysinen kohde johon voisi matkustaa. Tämä on helppo todistaa täyden kuun aikaan kun kuun silmistä ja suusta näkee läpi kuun takana olevaa sinistä taivasta.
- Anonyymi00003
Delfine kirjoitti:
Kuu on Jumalan taivaankanteen kiinnittämään valo. Ei fyysinen kohde johon voisi matkustaa. Tämä on helppo todistaa täyden kuun aikaan kun kuun silmistä ja suusta näkee läpi kuun takana olevaa sinistä taivasta.
MItä ovat kuun- ja auringonpimennykset ?? Mistä johtuvat vuorokauden ja vuodenaikojen vaihtelut ??? Entäpä vuorovesi-ilmiö ja mitä ovat tulivuorenpurkaukset ???
SInä ja sinun taivaankannenvalosi... Käykö Jeesus vaihtamassa siihen aina patterit, vai mistä se energia tulee ??? - Anonyymi00005
Delfine kirjoitti:
Kuu on Jumalan taivaankanteen kiinnittämään valo. Ei fyysinen kohde johon voisi matkustaa. Tämä on helppo todistaa täyden kuun aikaan kun kuun silmistä ja suusta näkee läpi kuun takana olevaa sinistä taivasta.
Oletkos oikeasti noin sekaisin vai näytteletkö? Eihän tuollaisen enää uskoisi olevan vapaalla jalalla.
Anonyymi00003 kirjoitti:
MItä ovat kuun- ja auringonpimennykset ?? Mistä johtuvat vuorokauden ja vuodenaikojen vaihtelut ??? Entäpä vuorovesi-ilmiö ja mitä ovat tulivuorenpurkaukset ???
SInä ja sinun taivaankannenvalosi... Käykö Jeesus vaihtamassa siihen aina patterit, vai mistä se energia tulee ???Visaisia kysymyksiä. Kuunpimennyksessä uskon läpinäkyvän kaksois kuun menevän kuun eteen ja minentävän sen. Kuunoimennyksiä on havaittu samalla kun aurinko on ollut horisontin yläpuolella se kumoaa palloteorian selityksen kuunpimennykselle.
Auringonpimennyksen suhteen suurin osa flättäreitä uskoo että auringon eteen menee kuu niinkuin pallo teoriassakin.
- Anonyymi00002
Pummillako menit sinne Puolaan?
Lufthansalla meno paluu 150euroa. Lentokoneessa oli mukava matkustaa ensimmäistä kertaa maatietoisten kun ymmärsin lentävämme litteänmaan yläpuolella.
- Anonyymi00004
Ja pyramideja ei ole olemassa?
- Anonyymi00006
Suomea ei ole olemassa. Olen matkustellut ympäri maailmaa ja saanut ihmisiä heräämään useita satoja siihen. Tähän Suomen olemassa olon salaliittoon me valaistuneet olemme havahtuneet ja meidän määrä kasvaa nopeasti. Ihan kohta koko maailma herää siihen.
Mites te pimeydessä eläjät? Olisiko aika valaistua? - Anonyymi00007
Voimia omaisille, tuon täytyy olla raskasta seurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498
