Monia littapäitä on tänä aikana luopunut maatietoisuudesta. Toisaalta uusia pallo päitä on kääntynyt flättäreiksi.
Kävin juurikin vuonna 2018 ekaa kertaa Puolassa jossa matkustajakodissa yöpyessäni kerroin kiinalaisille turisteille että olen suomesta ja uskon maan olevan litteä.
Myös internetissä teen ahkerasti lähetystyötä ja kolme jenkkiä olen saanut käännytettyä maatietoiseksi. Tai oikeastaan maatietoiseksi ei tulla käännyttämällä vaan ihminen herää maatietoiseksi kun huomaa ettei kuussa ole käyty. Kuukäyntien lavastus ei kuitenkaan ole todiste litteästä maasta. Pikemminkin me maatietoisiksi heränneet ymmärrämme että kuu ei ole fyysinen kohde taivaalla vaan pelkkä objekti joten nasa ei ole voinut käydä kuussa.
Tässä nyt jotain ajatuksiani tälle vapaa päivän aamulle. Olisi kiva kuulla mitä mieltä tähän on pallopäät?
Olen valaistunut maatietoiseksi jo vuonna 2018
10
187
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
No miten tämä "objekti" on toteutettu ???
Kuu on Jumalan taivaankanteen kiinnittämään valo. Ei fyysinen kohde johon voisi matkustaa. Tämä on helppo todistaa täyden kuun aikaan kun kuun silmistä ja suusta näkee läpi kuun takana olevaa sinistä taivasta.
- Anonyymi00003
Delfine kirjoitti:
Kuu on Jumalan taivaankanteen kiinnittämään valo. Ei fyysinen kohde johon voisi matkustaa. Tämä on helppo todistaa täyden kuun aikaan kun kuun silmistä ja suusta näkee läpi kuun takana olevaa sinistä taivasta.
MItä ovat kuun- ja auringonpimennykset ?? Mistä johtuvat vuorokauden ja vuodenaikojen vaihtelut ??? Entäpä vuorovesi-ilmiö ja mitä ovat tulivuorenpurkaukset ???
SInä ja sinun taivaankannenvalosi... Käykö Jeesus vaihtamassa siihen aina patterit, vai mistä se energia tulee ??? - Anonyymi00005
Delfine kirjoitti:
Oletkos oikeasti noin sekaisin vai näytteletkö? Eihän tuollaisen enää uskoisi olevan vapaalla jalalla.
Anonyymi00003 kirjoitti:
MItä ovat kuun- ja auringonpimennykset ?? Mistä johtuvat vuorokauden ja vuodenaikojen vaihtelut ??? Entäpä vuorovesi-ilmiö ja mitä ovat tulivuorenpurkaukset ???
SInä ja sinun taivaankannenvalosi... Käykö Jeesus vaihtamassa siihen aina patterit, vai mistä se energia tulee ???Visaisia kysymyksiä. Kuunpimennyksessä uskon läpinäkyvän kaksois kuun menevän kuun eteen ja minentävän sen. Kuunoimennyksiä on havaittu samalla kun aurinko on ollut horisontin yläpuolella se kumoaa palloteorian selityksen kuunpimennykselle.
Auringonpimennyksen suhteen suurin osa flättäreitä uskoo että auringon eteen menee kuu niinkuin pallo teoriassakin.
- Anonyymi00002
Pummillako menit sinne Puolaan?
Lufthansalla meno paluu 150euroa. Lentokoneessa oli mukava matkustaa ensimmäistä kertaa maatietoisten kun ymmärsin lentävämme litteänmaan yläpuolella.
- Anonyymi00004
Ja pyramideja ei ole olemassa?
- Anonyymi00006
Suomea ei ole olemassa. Olen matkustellut ympäri maailmaa ja saanut ihmisiä heräämään useita satoja siihen. Tähän Suomen olemassa olon salaliittoon me valaistuneet olemme havahtuneet ja meidän määrä kasvaa nopeasti. Ihan kohta koko maailma herää siihen.
Mites te pimeydessä eläjät? Olisiko aika valaistua? - Anonyymi00007
Voimia omaisille, tuon täytyy olla raskasta seurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa651376Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921037- 164947
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30873Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as27849Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks47767Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717- 27714
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.171653- 63624
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45623Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187521sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497