Miten ihmeessä

Anonyymi-ap

Lapsi jäi kaappisänkyyn ?

10

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niinpä, mitä oikein on tapahtunut?

• Anonyymi00005

Pitää jäädä ensin kaappiin, jotta sieltä voi tulla "ulos"
        On nykyään erityisesti muotia tyttöjen keskuudessa... Arveltu syyksi kemikaaleja, juonavedessä jotain, yms?🏳️‍🌈

• Anonyymi00002

Kaappisänkyjä ollut iät ja ajat päiväkodeissa. Eiköhän se oli hoitajien tehtävä seurata että päivä rullaa noissa sängyissäkin turvallisesti...

• Anonyymi00003

Apulaiskaupunginjohtajan eilisen haastattelun mukaan lapsista pidetään huolta eikä ole poliisi asia tämä.

• Anonyymi00004

Nämä varsinaiset kansan kynttilät, päiväkodin tädit eli hienolta nimeltään "varhaiskasvatuksen opettajat" syyttävät nyt kaappisänkyä.
      Tietenkin, mitäpä muuta voi odottaa varhaiskasvatuksen opettajalta!
      Tuhma sänkykaappi soo soo!
      Jumalauta että mua sieppaa nää tyypit!
      Jos on niin laiska ja depiili tätsykkä ettei osaa katsoa että onko siinä sängyssä muksu niin voi pakata kassinsa ja lähteä vaikka kotiin.
      Se sänky kuuluu tarkastaa että on pedattu ja toimii niin kuin pitää.
      Selkeä tehtävien laiminlynti ja on vain yksi syyllinen ja se on päiväkodin TÄTI.

• Anonyymi00006

En ymmärrä miten sänkyjen kanssa melskataan,että niistä tulee vaarallisia. Olin yli 40v.päiväkodeissa töissä, eikä kaappisänkyyn kertaakaan jäänyt lapsia.

• Anonyymi00007

En mitenkään ymmärrä miten on voinut jäädä, kun ennen sängyn nostoa jokaisen sängyn peite viikataan ja tyyny laitetaan peitteen sisään ja kuminauhoilla kiini. Näin pysyvät sekä patja ja peitto sängyssä, kun sänky nostetaan ylös? Vai eikö nykyään enää ole näin? No, asia selvinnee. Ikävä asia kuitenkin kaikille.

• Anonyymi00008

Ei ole kurkistettu sänkyyn.

• Anonyymi00009

Kiire ei kerkeä kaikki on kortilla
      Ätai kakulle ei ole kerrottu miten toimia

Tai sängyssä,ei ole laitoja

• Anonyymi00010

Älkää syyttäkö lastenhoitajaa, hänellä on jo riittävän paha olla. Vahinko on tapahtunut jo , eikä lasta saada takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe