58v aviomies ja joutuu tekee, kun kumppanin kanssa tarpeet ei kohtaa. Varsinkin, kun yksin kotona, niin joutuu hoitamaan omin käsin.
Onko kellään antaa vinkkiä, mistä löytäisi naisen vaikka langan päähän.
Yksin kotona
14
431
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo tuttu tunne ja tilanne. Noista siihen tarkoitukseen vaikea saada, mutta mulle toimii juttelu vaikka chatissa ja vaikka miehen kanssa, jolla sama ongelma.
- Anonyymi00004
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Delaa senkin paskova dorka buaahaa.
- Anonyymi00002
Mulla sama ongelma koittanu löytää runkkuseuraa mut ei löydy,niinpä runkkailen yksin aina kun mahdollista m59ukm
- Anonyymi00005
Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki
No tumputa mitäs olet. Delaa runkkari dorka.
- Anonyymi00003
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00008
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00006
Hmmm. " vaikka naisen siis"...?
Millaisen langan kanssa ja kautta olet kontaktia hakemassa?
Hyvää ikää olet kyllä, aikuinen mies.
Minä en naiseksi muutu mutta "henkistä" ym. tukea voisin antaa, kaveruuden merkeissä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Sinua vanhepaa ikää ja aika yksinäinen sinkku olen. ( Hki) - Anonyymi00010
Olisitko kiinnostunut viestittelyyn ja keskesteluun puhelimessa, laittaisin vaimoni kuvia joille voisit fantasioida runkatessa. T. Aisuri ukm 61v
- Anonyymi00011
No olen kiinnostunut keskusteluun, jos vaimosi mukana
- Anonyymi00012
Minä en vaimoja sekoita miesten juttuihin!!! Onko selebä?!
- Anonyymi00013
Mikä on selebä? Ei vaimon kuvia saa laittaa, jos hän ei itse ole mukana jutussa.
- Anonyymi00014
Saman ikäinen mies täällä.olis ihannkiva vaihtaa ajatuksia.ja myös kuvia.
Sanokoot muut mitä sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2054820Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html163803Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2193686Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1233028Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1572995Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis552913Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152511Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642482Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien802288En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132115