58v aviomies ja joutuu tekee, kun kumppanin kanssa tarpeet ei kohtaa. Varsinkin, kun yksin kotona, niin joutuu hoitamaan omin käsin.
Onko kellään antaa vinkkiä, mistä löytäisi naisen vaikka langan päähän.
Yksin kotona
14
464
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo tuttu tunne ja tilanne. Noista siihen tarkoitukseen vaikea saada, mutta mulle toimii juttelu vaikka chatissa ja vaikka miehen kanssa, jolla sama ongelma.
- Anonyymi00004
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Delaa senkin paskova dorka buaahaa.
- Anonyymi00002
Mulla sama ongelma koittanu löytää runkkuseuraa mut ei löydy,niinpä runkkailen yksin aina kun mahdollista m59ukm
- Anonyymi00005
Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki
No tumputa mitäs olet. Delaa runkkari dorka.
- Anonyymi00003
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00008
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00006
Hmmm. " vaikka naisen siis"...?
Millaisen langan kanssa ja kautta olet kontaktia hakemassa?
Hyvää ikää olet kyllä, aikuinen mies.
Minä en naiseksi muutu mutta "henkistä" ym. tukea voisin antaa, kaveruuden merkeissä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Sinua vanhepaa ikää ja aika yksinäinen sinkku olen. ( Hki) - Anonyymi00010
Olisitko kiinnostunut viestittelyyn ja keskesteluun puhelimessa, laittaisin vaimoni kuvia joille voisit fantasioida runkatessa. T. Aisuri ukm 61v
- Anonyymi00011
No olen kiinnostunut keskusteluun, jos vaimosi mukana
- Anonyymi00012
Minä en vaimoja sekoita miesten juttuihin!!! Onko selebä?!
- Anonyymi00013
Mikä on selebä? Ei vaimon kuvia saa laittaa, jos hän ei itse ole mukana jutussa.
- Anonyymi00014
Saman ikäinen mies täällä.olis ihannkiva vaihtaa ajatuksia.ja myös kuvia.
Sanokoot muut mitä sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999